20 aug.marathon oeterdal

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
hanzl
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 12 december 2005, 21:58
Mijn mountainbike: giant xtc/ scott scale 30

20 augustus is het weer zo ver !:De 10e marathon in opoeteren ,belgie. Keuze uit 80km /100km/115km tot zo'n 900 m hoogte verschil!!. Ook tochten van 25 en 40 km<3euro>. .Starten vanaf 7.30u.voetbalterrein flandria dorne dornerstationstraat in opoeteren. kijk ook bij www.fietspromo.be <klik op 100km>.voorinschrijving:8 euro daginschrijving :12 euro. een van de betere tochten :bosrijk en met pittige beklimmingen! :-q
Jan B.
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: ma 26 december 2005, 16:01
Mijn mountainbike: Merida Matts Lite WCS-M hardtail
Contacteer:

Ik neem ook deel aan deze marathon. Het wordt mijn tweede op 5 dagen tijd, een aan elke kant van Vlaanderen.

Zie mijn site voor meer info over mijn marathons en mijn deelname aan de Oeterdal marathon. Naarmate de datum van deze tocht nadert is er meer info te vinden op mijn site. ( http://www.janbailleul.be/mtb/ )
Mijn persoonlijke mtb-site: met logboek, materieelpagina, foto's, forum/gastenboek, kalender, tochtverslagenpagina, etc...
PT
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 683
Lid geworden op: wo 6 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Epic '07 & Tricross '08
Contacteer:

Ik denk dat ik zondag daar ook maar eens ga kijken.
Een paar jaar terug ben ik er in de winter met RT geweest en toen was het toch een modderbende...
Ben benieuwd wat het weer doet de rest van de week...
guido_gorisse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: zo 16 november 2003, 19:34
Mijn mountainbike: Scott Scale 710
Contacteer:

Sow!!! Maarliefst 900m hoogteverschil over 115km.
Sjezus, niet de moeite waard dus..................
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

guido_gorisse schreef:Sow!!! Maarliefst 900m hoogteverschil over 115km.
Sjezus, niet de moeite waard dus..................
Beetje een domme opmerking dit. Alles dat georganiseerd wordt is de moeite waard. Dat het niets voor jou is is een ander verhaal.
PT
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 683
Lid geworden op: wo 6 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Epic '07 & Tricross '08
Contacteer:

[Reflectiemode]
Ach, (bijna) iedereen gaat wel eens kort door de bocht...
[/Reflectiemode]
Marathonbiker
All rounder
All rounder
Berichten: 77
Lid geworden op: do 1 januari 2004, 13:13
Mijn mountainbike: Scott USA Pro Racing

Ik denk dat Guido niet bekend is in deze streek... Het zijn natuurlijk niet de Ardennen maar het Oeterdal kent veel licht heuvelachtige bossen. Daarnaast werden vorig jaar de mijnterrils aangedaan van de Maasvallei. Het parcours zal iig niet snel vervelen en is zeker de moeite voor een lange training op de mountainbike.
Plaats reactie