29/01/2006 | WCL Marathon Lemelerveld

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Ja Sven, bij die brug keek je nog wel redelijk normaal, maar bij de derde stop keek je toch enigzins zuur... (zacht uitgedrukt... :tong)
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Bij die brug was het eigenlijk al over. Het krukje moest alleen nog even onder de galg vandaan geschopt worden......
Trainen is voor mensen zonder talent!
Gebruikersavatar
jAcKsQuAd
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: do 18 november 2004, 15:09
Mijn mountainbike: Cannondale F29 - 2014
Contacteer:

Sven schreef:Bij die brug was het eigenlijk al over. Het krukje moest alleen nog even onder de galg vandaan geschopt worden......
:D Ben gelukkig niet de enige die stuk zat. Vanaf 70 km op karakter gereden (en dan is 35 km nog eind! :tong )
Cannondale F29
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5761
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

jAcKsQuAd schreef:
Sven schreef:Bij die brug was het eigenlijk al over. Het krukje moest alleen nog even onder de galg vandaan geschopt worden......
:D Ben gelukkig niet de enige die stuk zat. Vanaf 70 km op karakter gereden (en dan is 35 km nog eind! :tong )
Maar geen spijt gehad dat je gegaan bent ondanks dat je twijfelde vooraf?
Stuk zitten kan soms (achteraf) best leuk zijn en van ellende wordt je alleen maar beter, aldus de wet van Fred.

Overigens nu je deze stap overwonnen heb dan is de volgende (logische) keuze de 8 van Brabant (wel vlak), en dan een marathon van de RWP cup.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
jAcKsQuAd
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: do 18 november 2004, 15:09
Mijn mountainbike: Cannondale F29 - 2014
Contacteer:

Fred schreef:Maar geen spijt gehad dat je gegaan bent ondanks dat je twijfelde vooraf?
Nee zeker niet. Hoewel ik dus echt op was had ik een supergoed gevoel achteraf. Of dit echter gewoonte word betwijfel ik, aangezien er een tweede kleine op komst is. Een 45 km is nog in een ochtendje af te raffelen. Hebben we ook nog wat tijd voor de familie :D. Zo veel hobbies, zo weinig tijd...

Edit: en idd: if it doesn't kill you, it makes you stronger. :-q
Cannondale F29
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5761
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

jAcKsQuAd schreef:
Fred schreef:Maar geen spijt gehad dat je gegaan bent ondanks dat je twijfelde vooraf?
Nee zeker niet. Hoewel ik dus echt op was had ik een supergoed gevoel achteraf. Of dit echter gewoonte word betwijfel ik, aangezien er een tweede kleine op komst is. Een 45 km is nog in een ochtendje af te raffelen. Hebben we ook nog wat tijd voor de familie :D. Zo veel hobbies, zo weinig tijd...

Edit: en idd: if it doesn't kill you, it makes you stronger. :-q
Tja, met een kleintje op komst nog een reden om te vluchten.............
Sorry, gisterenavond bij Theo Maasen geweest en dan krijg je leuke ideetjes aangeleverd.

Zonder gekheid: Het is een kwestie van keuzes maken en die zijn voor een ieder verschillend.
Overigens bij marathons zie ik ook geregeld gezinnen langs de kant waarbij manlief afziet, dus er zijn mogelijkheden.

Maar wat ik vooraf aan deze toertocht wilde aangeven is het feit je niet van te voren moet denken van "kan ik dat wel" etc.
Helemaal fout is "ik ga het proberen" want daarmee bouw je al iets in voor het geval dat je het niet haalt. Het meeste zit namelijk tussen de oren en je moet zeggen: Ik ga dat gewoon doen, ik rij die 100 km etc!!!!!!
Dat was weer het (gratis) positief denken advies van deze ouwe. (Ratelband is duurder)
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Rinse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 4 november 2002, 23:11
Contacteer:

Vorig jaar heb ik hem gereden, (hij was dit jaar op mijn verjaardag, en met visite in huis en zelf op de lemelerberg is minder) Puur op karakter en mijn 'basis' conditie, want ik had de hele winter niet gereden. Gewoon op de hartslag meter, niet te gek doen. Onderweg een maatje gevonden die net zo hard reed, en dat beviel prima.

Het was vorig jaar een mooie tocht, voor volgend jaar moet het weer lukken!

Rinse
Plaats reactie