ZIERENBERGER MTB MARATHON [21-8-2005]

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
guido_gorisse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: zo 16 november 2003, 19:34
Mijn mountainbike: Scott Scale 710
Contacteer:

Ik overweeg deze marathon te gaan rijden, zijn er meer mensen die deze gaan rijden of hebben gereden en mij meer kunnen vertellen over het parcours en de organisatie?

http://www.marathonbiking.nl/marathon/m ... php?id=183

gr. Guido
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

MJP schreef:Een leuke en bescheiden marathon over twee rondjes van 58 km. maximaal 500 deelnemers waarvan de meeste zich beperken tot één rondje. Hierdoor heb je tijdens het tweede rondje het hele parcours voor jou alleen. Veel "schotter" wegen door de bossen en hier en daar een enkele technische passage en/of singletrack. De klimmen zijn niet overdreven steil. Wat mij het meest is bijgebleven is de heerlijke geur van het bos, het was alsof ik achter een lekker ruikende vrouw aan fietste. Wat je je al niet verbeeld tijdens een marathon. Kortom: wil je een leuke marathon rijden met niet al te veel drukte dan is dit een tip.
guido_gorisse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: zo 16 november 2003, 19:34
Mijn mountainbike: Scott Scale 710
Contacteer:

Ja die had ik al gelezen, maar ik vroeg me af of er info over de organisatie was. Of de route goed uit is gezet, verzorgingsposten, het inschrijven enz.
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

Ga er maar vanuit dat de route goed is uitgezet en de verzorging goed in orde is. Het is geen nederlandse toertocht.

Kijk anders hier voor meer info http://www.hernolds-radseiten.de/index. ... rathon.htm
guido_gorisse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: zo 16 november 2003, 19:34
Mijn mountainbike: Scott Scale 710
Contacteer:

Spook-E schreef:Het is geen nederlandse toertocht.

:D

mja, ik denk dat dit toch wel een grote kans heeft van to do, dit jaar
Vooral ter voorbereiding op houffa.

Als iemand daar btw nog een andere marathon als tip voor heeft is die welkom.
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

guido_gorisse schreef: Als iemand daar btw nog een andere marathon als tip voor heeft is die welkom.
Dit weekend de Erbeskopf maar dat is nogal kortdag. Je zou 14-8 Bataille des Ardennes kunnen gaan rijden (80Km) heb je in ieder geval het "ardennengevoel" weer.
Plaats reactie