Langenberg MTB Marathon

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
v_schultinge

De meeste NL'ers gaan waarschijnlijk richting de BBC. Ikzelf ben niet zo'n fan van massale evenementen. Dus daarom rijd ik gezellig in Langenberg. Vorig jaar was dit ook een erg leuke marathon. Niks moeilijks, maar wel een leuke afsluiter.

http://www.langenberg-marathon.de/
Patje1977
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: di 28 april 2009, 13:29
Mijn mountainbike: Scott Scale
Contacteer:

Dit jaar een nieuwe ronde met nog meer hoogtemeterplezier! Ik heb er zin in :-q .
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

ik had vorig jaar een off day en vond hem erg zwaar, die ene lange klim in de 2e ronde omhoog gekropen.. Ik kon er niet van genieten vorig jaar en overwoog na 10 km al te stoppen haha, niet gedaan. Verder prima afsluiter van het seizoen. vorig jaar was het heerlijk weer tijdens de wedstrijd, wel was er veel modder doordat het dag ervoor flink geregend had. Verder een redelijk standaard sauerland marahon met voor mn gevoel iets meer hoogtemeters dan gemiddeld.
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Patje1977 schreef: di 2 oktober 2018, 15:56 Dit jaar een nieuwe ronde met nog meer hoogtemeterplezier! Ik heb er zin in :-q .
dat kan jij wel gebruiken na het NK :)
v_schultinge

Heerlijk gereden! Niet tot het gaatje gegaan, maar gewoon steady 2 rondjes op tempo. Met p. 59 op de middenafstand was ik tevreden en was het een mooi einde van het seizoen.

Bij de finish een heerlijke currywurst met pommes gegeten. Volgens mijn vader werd voor de toeschouwers ook goed gezorgd met 'hausgemachte kuche' en koffie dus die was ook tevreden :D

Nu even een paar weken de fiets aan de wilgen!
Patje1977
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: di 28 april 2009, 13:29
Mijn mountainbike: Scott Scale
Contacteer:

Leuke kleinschalige marathon, en inderdaad een volledig nieuw parkoers. Volgens mij was alleen de rijrichting omgedraaid, herkende vele stukken van voorgaande jaren. Lekker het seizoen afgesloten, jammer van mijn lekke band.

In de middag kwam het zonnetje nog, was heerlijk vertoeven met de kaffee & kuchen :-q
Plaats reactie