SKS Bilstein Marathon Grossalmerode

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
v_schultinge

Deze marathon vorig jaar voor het eerst gereden. Het is echt een leuke goed georganiseerde marathon met dito sfeer.

http://www.bilstein-bike-marathon.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit jaar weer aangemeld voor de 70km
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

!00% mee eens, heel erg leuke marathon. Ik reed hem in 2003 voor het eerst om het gat tussen Willingen en de Salzkammer te vullen. Was toen de eerste keer dat ze deze organiseerden en alles klopte direct aan deze marathon.
Toen beloofd dat ik het jaar er op want meer Nederlanders mee zou nemen en kwam ook uit, want in 2004 was het onderdeel van de RWP Marathoncup. Toen gelijk dik 100 Nederlanders aan de start :-D
Op zaterdagavond in de kantine met z'n allen naar EK voetbal kijken en kwam de organisatie met bladen voor "fur die Holländische freunden".
Weet nog dat ik op zondag bij "herr burgemeister" langs moest om kennis te maken met hem en kreeg bedankje voor inzet.

Maar dat was vroeger, maar organisatie is en blijft top en schoolvoorbeeld van evenement die niet voor het grote geld gaat maar voor de sport.
Twijfel? Niet nodig, echt een keertje doen.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
v_schultinge

Dit weekend maar even revanche nemen op mijn uitval bij de Montferland Marathon. Dat motiveert toch altijd wel om net een tandje harder te rijden.
v_schultinge

De meeste NL'ers reden volgens mij 'Het land van Bartje'.

In Grossalmerode waren er daarom maar een handvol Nederlanders. Het was wel een heerlijke wedstrijd. Lekker rustig, geen gekke dingen en prima gereden. Heb onderweg 5 min moeten stoppen om mijn schoenplaatje vast te draaien. Dat die los komt is mij nog nooit gebeurt. Met de rotzooi die er tussen zat, maar zo goed mogelijk vast gedraaid en gelukkig was dat voldoende tot aan de finish.
Plaats reactie