Bar End mtb-weekend 10 en 11 maart 2018 powered by Merida!

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Bullet
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 216
Lid geworden op: do 10 januari 2013, 15:15
Mijn mountainbike: Canyon Nerve al 29 9.9 sl

Is lidmaatschap van knwu of ntfu verplicht of kan je zo meedoen?
That which does not kill us makes us stronger
Gebruikersavatar
Roderbike
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 15 december 2013, 16:26
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel / Cube Reaction GTC SL 29"
Contacteer:

Erik89 schreef:Kan iemand mij vertellen wat je in ruil voor die 20 euro krijgt? Een normale toertocht kost ongeveer 4/5 euro. Nu krijg je een stuurbordje en tijdswaarneming. Anders nog iets?
Toertocht =/= MTB Marathon

Appels en peren.
Is lidmaatschap van knwu of ntfu verplicht of kan je zo meedoen?
Ik zie hier nergens iets over staan, echter kan ik je wel aanraden om bij 1 van de 2 lid te worden. Bij NTFU krijg je er een verzekering bij en ook een fietsblad, nooit verkeerd. Daarnaast sneller inschrijven en korting bij alle toertochten.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Roderbike schreef:
Erik89 schreef:Kan iemand mij vertellen wat je in ruil voor die 20 euro krijgt? Een normale toertocht kost ongeveer 4/5 euro. Nu krijg je een stuurbordje en tijdswaarneming. Anders nog iets?
Is lidmaatschap van knwu of ntfu verplicht of kan je zo meedoen?
Ik zie hier nergens iets over staan, echter kan ik je wel aanraden om bij 1 van de 2 lid te worden. Bij NTFU krijg je er een verzekering bij en ook een fietsblad, nooit verkeerd. Daarnaast sneller inschrijven en korting bij alle toertochten.
Het is een knwu wedstrijd dus ik verwacht dat je minimaal een basislicentie van de KNWU dient te hebben. Je kan dat wel zien denk ik bij inschrijven
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Heb geen licentie maar heb mij wel ingeschreven. :wink:
Schrok wel even, eerste marathon als 50 plusser. :o
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op zo 3 september 2023, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Erik89
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: do 31 maart 2011, 09:30
Mijn mountainbike: Top Fuel
Contacteer:

Roderbike schreef:
Erik89 schreef:Kan iemand mij vertellen wat je in ruil voor die 20 euro krijgt? Een normale toertocht kost ongeveer 4/5 euro. Nu krijg je een stuurbordje en tijdswaarneming. Anders nog iets?
Toertocht =/= MTB Marathon

Appels en peren.
Is lidmaatschap van knwu of ntfu verplicht of kan je zo meedoen?
Ik zie hier nergens iets over staan, echter kan ik je wel aanraden om bij 1 van de 2 lid te worden. Bij NTFU krijg je er een verzekering bij en ook een fietsblad, nooit verkeerd. Daarnaast sneller inschrijven en korting bij alle toertochten.
Leg mij die appels en peren eens uit dan? Waar zit dat prijsverschil in?
Patje1977
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: di 28 april 2009, 13:29
Mijn mountainbike: Scott Scale
Contacteer:

Erik89 schreef:Leg mij die appels en peren eens uit dan? Waar zit dat prijsverschil in?
Uitslagregistratie & verwerking (chip)
Prijzengeld/prijzen (meestal)
Jury (vergoeding)
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Patje1977 schreef:
Erik89 schreef:Leg mij die appels en peren eens uit dan? Waar zit dat prijsverschil in?
Uitslagregistratie & verwerking (chip)
Prijzengeld/prijzen (meestal)
Jury (vergoeding)
Bij veel wedstrijden ook nog iets van sportvoeding/drank en/of wat te eten en drinken na de wedstrijd. Uiteraard ook afgezette wegen/verkeersregelaars waarbij de fietsers voorrang krijgen op auto's. Goed gepijlde route. Natuurlijk ook het wedstrijd element en een gezamenlijke start in tegenstelling tot een TT. Verzekeringen komen er ook vaak nog bij
Erik89
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: do 31 maart 2011, 09:30
Mijn mountainbike: Top Fuel
Contacteer:

schepp schreef: Bij veel wedstrijden ook nog iets van sportvoeding/drank en/of wat te eten en drinken na de wedstrijd. Uiteraard ook afgezette wegen/verkeersregelaars waarbij de fietsers voorrang krijgen op auto's. Goed gepijlde route. Natuurlijk ook het wedstrijd element en een gezamenlijke start in tegenstelling tot een TT. Verzekeringen komen er ook vaak nog bij
Thanks!
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Erik89 schreef:
schepp schreef: Bij veel wedstrijden ook nog iets van sportvoeding/drank en/of wat te eten en drinken na de wedstrijd. Uiteraard ook afgezette wegen/verkeersregelaars waarbij de fietsers voorrang krijgen op auto's. Goed gepijlde route. Natuurlijk ook het wedstrijd element en een gezamenlijke start in tegenstelling tot een TT. Verzekeringen komen er ook vaak nog bij
Thanks!
Ohh en ook niet te vergeten, kosten van de vergunningen en afkopen van landeigenaren. Dit kan voor organisaties ook aardig oplopen helaas.
Helmuth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 173
Lid geworden op: vr 9 oktober 2015, 16:31

Stukje van de facebookpagina van Bar End (https://www.facebook.com/BarEnd/" onclick="window.open(this.href);return false;):


BAR END MARATHON POWERED BY MERIDA

De inschrijvingen gaan goed, nog even en we naderen de 1000 inschrijvingen! Wil je dus meedoen aan deze super gave editie van de Bar End marathon powered by Merida, twijfel dan niet langer en schrijf je in!!

Zaterdag 10 maart organiseert mountainbikeclub Bar End Apeldoorn in samenwerking met #Merida en #9thWave een KNWU mountainbike-marathon. Er is een schitterende ronde uitgezet door de glooiende bossen en heidevelden ten zuidwesten van Apeldoorn.

De ronde is 35 km lang, heeft ca. 300 hoogtemeters en kan één, twee of drie keer gereden worden. In de ronde is een bergklassement opgenomen voor wie de beentjes echt nog even pijn wil laten doen, met voor de winnaar een super gave carbon wielset, aangeboden door 9th Wave!

Wil jij kijken hoe je de winter bent doorgekomen en wil je weten hoe de concurrentie ervoor staat! Twijfel niet langer, en schrijf je snel in, want vol=vol.

De voorinschrijving sluit op 3 maart en inschrijven op de dag zelf is niet mogelijk.

Kijk voor meer informatie op: https://bar-end.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

#merida #9thWave #bikeweekend
Forau
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1179
Lid geworden op: di 17 april 2007, 19:42
Mijn mountainbike: Soma / Santa Cruz / Ibis

Helmuth schreef:Stukje van de facebookpagina van Bar End (https://www.facebook.com/BarEnd/" onclick="window.open(this.href);return false;):
Kijk voor meer informatie op: https://bar-end.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
[sarcasm]
:-q Goed verhaal!!!!
[/sarcasm]

Wel ingeschreven :tong
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Het begint stiekem toch al aardig snel dichterbij te komen!
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Het is bijna zo ver, en de weersvoorspellingen worden ook alleen maar slechter.

Hoop niet dat dit net zo'n verregend marathon seizoen wordt als vorig jaar.
StevenK
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1323
Lid geworden op: do 24 april 2003, 07:10
Mijn mountainbike: Epic Evo, Epic Hardtail, Crux, Diverge.
Contacteer:

Rayb81 schreef:Het is bijna zo ver, en de weersvoorspellingen worden ook alleen maar slechter.

Hoop niet dat dit net zo'n verregend marathon seizoen wordt als vorig jaar.
Ik zie 8 a 12 graden en droog als voorspelling voor zaterdag.
Plaats reactie