les cimes de Waimes 10 mei 2018

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Ik heb hem ook gereden en wist niet eens dat het eerste startvak ( waar ik in stond) alle afstanden door elkaar was. Da's niet zo handig. Het was een behoorlijke chaos voorin vond ik op de eerste singletrails. En een van de SFORZ cup concurrenten start dan 20 minuten later, weinig wedstrijd element zo inderdaad.

Bij de 70/90 splitsing heb ik ook even stil gestaan, geen bordjes na de splitsing maar uiteindelijk wat moddersporen op het asfalt gevolgd. Een stuk verderop waren alle bordjes weg en heb ik een stuk gemist samen met 20 man ofzo. Tijdje stil gestaan en telefoon gepakt om te kijken hoe en wat. Al met al wel een minuut of 5-6 verloren helaas. Verder wel een onwijs mooi parkoers en lekker technisch. Ik had alleen qua sturen een enorme offday en reed overal tegenaan, maar ja.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

nversteege schreef:Ik heb hem ook gereden en wist niet eens dat het eerste startvak ( waar ik in stond) alle afstanden door elkaar was. Da's niet zo handig. Het was een behoorlijke chaos voorin vond ik op de eerste singletrails. En een van de SFORZ cup concurrenten start dan 20 minuten later, weinig wedstrijd element zo inderdaad.

Bij de 70/90 splitsing heb ik ook even stil gestaan, geen bordjes na de splitsing maar uiteindelijk wat moddersporen op het asfalt gevolgd. Een stuk verderop waren alle bordjes weg en heb ik een stuk gemist samen met 20 man ofzo. Tijdje stil gestaan en telefoon gepakt om te kijken hoe en wat. Al met al wel een minuut of 5-6 verloren helaas. Verder wel een onwijs mooi parkoers en lekker technisch. Ik had alleen qua sturen een enorme offday en reed overal tegenaan, maar ja.
En je hebt nog wel een fully :) De HT was genieten op al die wortels en stuiterstukken
Plaats reactie