MTB marathon Amerongse Berg 30 juni 2018

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

In 2018 zal de MTB Marathon Amerongse Berg (voorheen cyclo Midden Nederland) worden gereden op 30 juni 2018. Je kunt je vanaf heden inschrijven.

http://www.mtb-marathon-amerongen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
v_schultinge

En dat heb ik maar meteen gedaan :D. Ik vind het al 2 jaar een erg leuke marathon/cyclo :-q
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Ook alvast ingeschreven voor de 90km! Vorig jaar voor het eerst gereden en goed bevallen.
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

Present en ingeschreven voor de korte afstand! :-q
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Voordat jullie de gourmetpannetjes op het vuur gooien, kunnen jullie alvast inschrijven voor de mooiste marathon van Nederland (ok we zijn iets gebiast :). De Marathon op de Amerongse berg (60/90km) wordt komende editie op 30 juni 2018 verreden, Het startschot word wederom gegeven door de burgemeester Frits Naafs . De vorig jaar geintroduceerd nieuwe en langere ronde, met maar liefst 12 km single trail per ronde en verder volledig onverhard (op 5 m na), is nagenoeg het zelfde gebleven (500m extra singletrail). Verder zal de route aanduiding (vnl van en naar start/finish gebied) verbeterd worden. Wat blijft is dat er een neutrale startzone is(ca 250m klim) bij de start en je tijd pas gaat lopen als je door de startfinish boog komt (alleen voor de top 3 geldt volgorde van binnenkomt), Geen extra tijd verlies door achteraan starten. Nieuw (en uniek) is dat de vrouwen hun eigen start krijgen en voor de mannen uit starten, vrij baan dus voor de dames en geen opgejaag/gedrang door de mannen. Ik hoop dat dit de vrouwen extra stimulleert om het duel met de andere vrouwen aan te gaan en massaal inschrijven. De snelste vrouwen zouden de snelste mannen voor moeten kunnen blijven de 1e ronde. Wederom een grote dank aan de Staatsbosbeheer , Utrechts landschap en de gemeente utrechtse heuvelrug voor de soepele samenwerking en de lions club (UHR) voor wederom de organisatie van dit moois.
Inschrijven kan hier (weer via racetimer)
http://mtb-marathon-amerongen.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
mailen kan naar
info@mtb-marathon-amerongen.nl
Voor alle duidelijkheid. de route is alleen toegangelijk op de dag vd wedstrijd. stukken die niet tot de vaste mtb routes behoren worden extra gecontrolleerd niet narijden/verkennen dus
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Voordat jullie de gourmetpannetjes op het vuur gooien, kunnen jullie alvast inschrijven voor de mooiste marathon van Nederland (ok we zijn iets gebiast :). De Marathon op de Amerongse berg (60/90km) wordt komende editie op 30 juni 2018 verreden, Het startschot word wederom gegeven door de burgemeester Frits Naafs . De vorig jaar geintroduceerd nieuwe en langere ronde, met maar liefst 12 km single trail per ronde en verder volledig onverhard (op 5 m na), is nagenoeg het zelfde gebleven (500m extra singletrail). Verder zal de route aanduiding (vnl van en naar start/finish gebied) verbeterd worden. Wat blijft is dat er een neutrale startzone is(ca 250m klim) bij de start en je tijd pas gaat lopen als je door de startfinish boog komt (alleen voor de top 3 geldt volgorde van binnenkomt), Geen extra tijd verlies door achteraan starten. Nieuw (en uniek) is dat de vrouwen hun eigen start krijgen en voor de mannen uit starten, vrij baan dus voor de dames en geen opgejaag/gedrang door de mannen. Ik hoop dat dit de vrouwen extra stimulleert om het duel met de andere vrouwen aan te gaan en massaal inschrijven. De snelste vrouwen zouden de snelste mannen voor moeten kunnen blijven de 1e ronde. Wederom een grote dank aan de Staatsbosbeheer , Utrechts landschap en de gemeente utrechtse heuvelrug voor de soepele samenwerking en de lions club (UHR) voor wederom de organisatie van dit moois.
Inschrijven kan hier (weer via racetimer)
http://mtb-marathon-amerongen.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
mailen kan naar
info@mtb-marathon-amerongen.nl
Voor alle duidelijkheid. de route is alleen toegangelijk op de dag vd wedstrijd. stukken die niet tot de vaste mtb routes behoren worden extra gecontrolleerd niet narijden/verkennen dus
Mees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: wo 9 januari 2008, 23:52
Mijn mountainbike: Liteville 101 MK1 / Cannondale F29 Carbon 2

Present voor lange afstand, altijd leuk om te rijden.
Haast u langzaam
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1569
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

Top! En meteen ingeschreven;)
carbon bike, titanium collarbone...
worstkaas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 527
Lid geworden op: wo 23 april 2014, 12:36
Mijn mountainbike: Canyon Lux 2019

Ik doe ook weer mee.
Vorig jaar een hongerklop, gaat me niet weer gebeuren :-)
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Een van de prettigste (bekend terrein) marathons maar ook een hele zware met een hoop klimwerk :)
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Het moet er eindelijk maar eens van komen: Ingeschreven voor de 60 km. (1200 HM's :roll: )
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Inschrijvingen gaan al hard richting de Max van 800! wil je erbij zijn dan zou ik niet te lang wachten met inschrijven. Overigens is dit parcours ook met regen erg goed te rijden. Dames moeten helemaal snel zijn want deze telt en voor de lades cup en is op de 60 km het open nk ! ik verwacht nu toch wel 100 dames aan de start. Uiteraard weer een eigen startvak.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Dit jaar maar eens ingeschreven voor de 90km na 2 jaar de 60 te hebben gereden.
Kan ik tenminste wat rustiger aan doen :D
Loopodoopo
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: di 29 mei 2018, 13:01

Ik ben er bij! Van het weekend maar even trainen in Utrecht :-)
bikie-jowie
All rounder
All rounder
Berichten: 74
Lid geworden op: do 30 december 2010, 10:48
Mijn mountainbike: Cube Titanium

Helaas ben ik 30 juni verhinderd. Is er iemand die mijn kaartje voor de 60 km wil overnemen. Uiteraard tgen kostprijs.
Groetjes, Johan
Plaats reactie