MTB marathon Amerongse Berg 30 juni 2018

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

Als ik het goed begrijp is de start op precies dezelfde locatie als vorig jaar, klopt dat?
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5866
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Jep....de nieuwe start locatie van vorig jaar was een groot succes, zoals ik heb begrepen :-D door de lange klim spreid het deelnemers veld en is er meer ruimte voor de rijders :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5593
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Denk dat het flink lopen wordt die eerste klim.
Gister overigens het startnummer thuis gekregen, top!
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Mario070 schreef:Ik heb er één betaald en krijg twee start nummers, op mijn naam en adres :~ iemand zit nu zonder start nummer :( ik heb gebeld naar het adres...heb de voicemail ingesproken maar ben nog niet terug gebeld... :(
Maandag ochtend maar weer een poging wagen, iemand te bereiken :-D
Micha de vries !!
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Rayb81 schreef:Denk dat het flink lopen wordt die eerste klim.
Gister overigens het startnummer thuis gekregen, top!
Hoezo lopen? Je kan prima fietsen in mul zand :) wordt alleen wat zwaarder :winkie: Het begint hier en daar nu wel wat muller te worden. Helaas geen spat regen komende week dus veel beter gaat het niet meer worden. Overigens is het nog steeds allemaal prima te fietsen.
Dreezz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 966
Lid geworden op: di 11 februari 2003, 19:47
Mijn mountainbike: C'dale fsi carbon 1 '15

vandaag op de Posbankroute (die heel gave mul zand klim, met eerst een zware aanloop (met de klok mee) toch echt moeten afstappen omdat het ontzettend mul was. Hopelijk gaat het in Amerongen beter :D

Best zin in!
En ook nog eens een heerlijke temperatuur, al zal er wel een bidonnetje extra in 'moeten' als het zo warm wordt als nu voorspeld.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5866
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

schepp schreef:
Mario070 schreef:Ik heb er één betaald en krijg twee start nummers, op mijn naam en adres :~ iemand zit nu zonder start nummer :( ik heb gebeld naar het adres...heb de voicemail ingesproken maar ben nog niet terug gebeld... :(
Maandag ochtend maar weer een poging wagen, iemand te bereiken :-D
Micha de vries !!
Dat is het nu....beide start nummers staan op mijn naam en zo ook geadresseerd....hoe kom ik er achter welk start nummer wie toebehoord :( :-? erg onhandig dit, ik zelf kan van start, maar een ander dus niet... :(
Als iemand hier op het forum weet wie ik hiervoor moet benaderen hoor ik dat graag, het is nog maar kort dag.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mudface
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: za 15 december 2007, 15:40
Mijn mountainbike: Cubanisto Niner Air9 rigid '13 + Mikkeller Niner Air9 RDO '15 + Orbea OIZ M Pro TR Raw '22

Startbewijs voor de 60 in de aanbieding! Stuur me een PB-tje als je 'm van me wil overnemen :bier:

**verkocht**
Laatst gewijzigd door Mudface op di 26 juni 2018, 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2303
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Weet iemand of de wedstrijd ook over het gedeelde Amerongen-Leersum (tot Utrechtse Baan) van het MTB parcours gaat? Dat gedeelde ligt er niet goed bij. Bakken met mulle zand. Afgelopen week nog zonder afstappen doorheen gekomen, maar vandaag alles behalve leuk.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5866
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mario070 op zo 24 juni 2018, 19:34, 6 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5866
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Ik ga ff proberen de afbeelding iets te verkleinen.... :( tjongejonge dit is weer erg klein :roll: .....ff iets proberen te vergroten :lol: .......dit is het, te groot of klein...mss kun je het zien of we wel of niet tot de Utrechtse baan komen te rijden... :D
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

rokl schreef:Weet iemand of de wedstrijd ook over het gedeelde Amerongen-Leersum (tot Utrechtse Baan) van het MTB parcours gaat? Dat gedeelde ligt er niet goed bij. Bakken met mulle zand. Afgelopen week nog zonder afstappen doorheen gekomen, maar vandaag alles behalve leuk.
Ik denk dat je Ginkelduin bedoelt, dat ligt er af en toe lastig bij, kon vorige week overal nog fietsend door en vandaag zowaar 2 keer uit de pedalen. Maar dit stuk zit er niet in, we gaan de Scherpenzeelseweg niet over en de rest van de vaste routes ligt er goed bij.
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Route kaartje staat op de website..het is oostenlijk vd provinciale weg. En dat ligt er veel beter bij dan Ginkelduin. Mario070 wat zijn de nummer die je gekregen hebt..
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Rayb81 schreef:Denk dat het flink lopen wordt die eerste klim.
Gister overigens het startnummer thuis gekregen, top!
Het scheelt dat je tijd pas gaat lopen bovenaan de klim, dus je kan rustig aandoen, je verliest dus niks als je ff stukje moet lopen bij de start. helaas droogste juni in 100 jaar, maar goed ..that's mountainbiken!
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5866
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Rutger S schreef:Route kaartje staat op de website..het is oostenlijk vd provinciale weg. En dat ligt er veel beter bij dan Ginkelduin. Mario070 wat zijn de nummer die je gekregen hebt..
139 en 293 zelf denk ik dat 139 van mij is, ik heb mij nog in december ingeschreven. 24 dec. om precies te zijn.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Plaats reactie