MTB marathon Amerongse Berg 30 juni 2018

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Bike-chica
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 13:41
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 910
Contacteer:

Weet iemand hoe je met je bevestigingsmail plus wachtwoord je deelname kunt editen?
Dat lukt dus niet?
Vraag mij niet: 'Man er uit of Scott er uit?' :lol: :bier:

https://www.gofundme.com/f/mountainbike-nl
remco1b
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 301
Lid geworden op: di 19 augustus 2014, 09:22
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel

Ik heb de organisatie al gemaild maar nog geen reactie.
Wanneer je beter wordt doet het niet minder pijn. Je gaat alleen harder.
Cannondale Scalpel
http://www.strava.com/athletes/1001097
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Rutger S schreef:Houdt er rekening mee dat door de extreme droogte (en geen regen van betekenis in de voorspelling) een aantal delen vh parcours (waaronder de startklim) erg mul zullen gaan zijn en dus wat zwaarder en technischer. Na een paar wat nattere edities lijkt deze kurkdroog en zomerswarm (tropisch?)te worden.

voor de banden fetishisten.. brede slicks met weinig druk dus.. :)

De eerste 300-400m vd wedstrijd gaat weer over neutraal terrein. De tijd gaat pas lopen na passage van de tijdwaarnemings boog boven aan de klim (bij de eenzame eik) . Netto tijd geldt voor het eind klassement (en de cup) , dus dringen en rare acties bij de start is echt niet nodig. De klim zal iig zorgen dat het veld al uitgerekt wordt, zeker nu die zo mul is
Alleen voor de top 3 per categorie (40-, 40+ en 50+ en V)telt volgorde van binnenkomst!. Denk je hier aanspraak op te maken, zorg dan dat je optijd vooraan in het vak staat. De organisatie kan de invulling van de voorste rijen aanpassen wanneer deze denkt dat het de doorstroming en veiligheid vd start bevordert.

de eerste 7 km gaat over brede paden, voordat de eerste single trail zich aandient (Y tell me Y voor de kenners) in de eerste 7 km zitten al 150 hoogtemeters (4 klims), genoeg tijd om je posities te bepalen dus.
Bedankt voor deze nuttige info. Nergens mul onderaan de afdalingen? Dat is veel linker namelijk.
Het wordt mijn eerste. 60 km, en de focus op uitrijden. 1000+ HM nog niet eerder gereden.
Bike-chica
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 13:41
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 910
Contacteer:

tukker1977 schreef:Nog steeds op zoek naar ticket voor de 97 km

Heb ik voor je. Pm
Vraag mij niet: 'Man er uit of Scott er uit?' :lol: :bier:

https://www.gofundme.com/f/mountainbike-nl
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Giant-E schreef:
Rutger S schreef:Houdt er rekening mee dat door de extreme droogte (en geen regen van betekenis in de voorspelling) een aantal delen vh parcours (waaronder de startklim) erg mul zullen gaan zijn en dus wat zwaarder en technischer. Na een paar wat nattere edities lijkt deze kurkdroog en zomerswarm (tropisch?)te worden.

voor de banden fetishisten.. brede slicks met weinig druk dus.. :)

De eerste 300-400m vd wedstrijd gaat weer over neutraal terrein. De tijd gaat pas lopen na passage van de tijdwaarnemings boog boven aan de klim (bij de eenzame eik) . Netto tijd geldt voor het eind klassement (en de cup) , dus dringen en rare acties bij de start is echt niet nodig. De klim zal iig zorgen dat het veld al uitgerekt wordt, zeker nu die zo mul is
Alleen voor de top 3 per categorie (40-, 40+ en 50+ en V)telt volgorde van binnenkomst!. Denk je hier aanspraak op te maken, zorg dan dat je optijd vooraan in het vak staat. De organisatie kan de invulling van de voorste rijen aanpassen wanneer deze denkt dat het de doorstroming en veiligheid vd start bevordert.

de eerste 7 km gaat over brede paden, voordat de eerste single trail zich aandient (Y tell me Y voor de kenners) in de eerste 7 km zitten al 150 hoogtemeters (4 klims), genoeg tijd om je posities te bepalen dus.
Bedankt voor deze nuttige info. Nergens mul onderaan de afdalingen? Dat is veel linker namelijk.
Het wordt mijn eerste. 60 km, en de focus op uitrijden. 1000+ HM nog niet eerder gereden.
Als je de (komende week )mtb routes van amerongen en leersum rijdt krijg je een goede indruk van het parcours en hoe het erbij ligt.. denk dat het gezien de aanhoudende droogte wel redelijk zanderig is.. maar leersum amerongen is veel minder mul dan bv hooge en lage vuursche
MarianneW
All rounder
All rounder
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 11 april 2011, 11:48
Mijn mountainbike: Trek Top Fuel 9.7 en Cannondale Flash C3

ik heb nog startbewijs voor de 60 km. Interesse stuur een pb.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Rutger S schreef: Als je de (komende week )mtb routes van amerongen en leersum rijdt krijg je een goede indruk van het parcours en hoe het erbij ligt.. denk dat het gezien de aanhoudende droogte wel redelijk zanderig is.. maar leersum amerongen is veel minder mul dan bv hooge en lage vuursche
Ik heb zondag nog Leersum, Amerongen en Rhenen gereden. Eigenlijk alleen Ginkelduin veel mul, verder viel ‘t me mee. De lange Cyclo klimmen en afdalingen weet ik niet, die zijn nieuw voor mij. De eerdere omleidingen via de eenzame eik eindigden onderaan een afdaling vaak in gevaarlijk mulle bochten.
Gebruikersavatar
MCV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: di 9 februari 2010, 22:25
Contacteer:

Giant-E schreef:
Rutger S schreef: Als je de (komende week )mtb routes van amerongen en leersum rijdt krijg je een goede indruk van het parcours en hoe het erbij ligt.. denk dat het gezien de aanhoudende droogte wel redelijk zanderig is.. maar leersum amerongen is veel minder mul dan bv hooge en lage vuursche
Ik heb zondag nog Leersum, Amerongen en Rhenen gereden. Eigenlijk alleen Ginkelduin veel mul, verder viel ‘t me mee. De lange Cyclo klimmen en afdalingen weet ik niet, die zijn nieuw voor mij. De eerdere omleidingen via de eenzame eik eindigden onderaan een afdaling vaak in gevaarlijk mulle bochten.
@Giant-E
Wellicht ten overvloede, maar bekijk anders even m’n filmpje van mijn deelname van
vorig jaar : https://youtu.be/1vD1h_RUF08" onclick="window.open(this.href);return false;

Je krijgt dan een impressie van de route, de omstandigheden waren toen idd wel wat
vochtiger dan momenteel.. vervang de nattigheid door stoffigheid en je weet wat er volgende
week zo al op je pad komt :lol:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Die heb ik al eens eerder gezien. Ik ben fan van jouw filmpjes, vandaar.
bikie-jowie
All rounder
All rounder
Berichten: 74
Lid geworden op: do 30 december 2010, 10:48
Mijn mountainbike: Cube Titanium

Ik heb nog een ticket voor de 60 km. Het stuurbordje heb ik vandaag binnen gekregen, dus kan ik naar je door sturen. Tegen elk aannemelijk bod. Ik hoef er niet de hoofdprijs voor. Ben al lang blij als er iemand blij mee is en ik een klein bedragje terug heb.

Gr. Johan
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5595
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Giant-E schreef:
Rutger S schreef: Als je de (komende week )mtb routes van amerongen en leersum rijdt krijg je een goede indruk van het parcours en hoe het erbij ligt.. denk dat het gezien de aanhoudende droogte wel redelijk zanderig is.. maar leersum amerongen is veel minder mul dan bv hooge en lage vuursche
Ik heb zondag nog Leersum, Amerongen en Rhenen gereden. Eigenlijk alleen Ginkelduin veel mul, verder viel ‘t me mee. De lange Cyclo klimmen en afdalingen weet ik niet, die zijn nieuw voor mij. De eerdere omleidingen via de eenzame eik eindigden onderaan een afdaling vaak in gevaarlijk mulle bochten.
Het zal wel meevallen allemaal.
Heb me dit jaar voor het eerst voor de 100km ingeschreven.
Zoals het er nu naar uit ziet zal ik hem op mijn 26" FS moeten rijden omdat de 29er niet op tijd klaar is.
Gewoon je eigen snelheid pakken en je rondjes rijden.
Dit jaar staat uitrijden boven klassement voor mij.
rolfv
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 6 september 2010, 13:49

Disregard
Laatst gewijzigd door rolfv op ma 25 juni 2018, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Ik heb er één betaald en krijg twee start nummers, op mijn naam en adres :~ iemand zit nu zonder start nummer :( ik heb gebeld naar het adres...heb de voicemail ingesproken maar ben nog niet terug gebeld... :(
Maandag ochtend maar weer een poging wagen, iemand te bereiken :-D
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

De nummer stress is weer begonnen :)

Let op mocht je na as DINSDAG! nog geen nummer hebben ontvangen, mail dit door naar
info@mtb-marathon-amerongen.nl

dan wordt er gezorgd dat er een start nummer voor je klaar ligt bij het finish gebied (bij de eenzame eik) op zaterdag 30 juni
Verder wil je je startnummer op een andere naam zetten of van afstand wisselen, Ook dit wordt nog steeds gefacilliteerd (wat vrij uniek is minder dan een week voor de wedstrijd) , stuur dan ook een mailtje als je dit wilt

Houd er wel rekening mee dat dit voor veel extra werk zorgt en de organisatie zal niet alle mails beantwoorden. Elk jaar weer krijgt de organisatie 50 a 100 mails met verzoeken tot wijzegingen in de laatste week voor de wedstrijd.

Succes en tot zaterdag
Plaats reactie