Antwoord op onderwerp
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 22 december 2017, 08:30 
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Scott Scale 900 / Cannondale Supersix Evo Red / KTM beachracer Ryde 29mm
In 2018 zal de MTB Marathon Amerongse Berg (voorheen cyclo Midden Nederland) worden gereden op 30 juni 2018. Je kunt je vanaf heden inschrijven.

www.mtb-marathon-amerongen.nl

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 22 december 2017, 09:57 
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SLX 9.9 TEAM ONEBY, X-Trail Alu XTR
En dat heb ik maar meteen gedaan :D. Ik vind het al 2 jaar een erg leuke marathon/cyclo :-q

viewtopic.php?f=14&t=122337

viewtopic.php?f=14&t=111373

Profiel   WWW

BerichtGeplaatst: vr 22 december 2017, 12:31 
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Specialized Camber Expert
Ook alvast ingeschreven voor de 90km! Vorig jaar voor het eerst gereden en goed bevallen.

Mountainbike: Specialized Camber
Strava: Hierzo

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 22 december 2017, 14:57 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Cube Reaction GTC Race 29 2015
Present en ingeschreven voor de korte afstand! :-q

Profiel   WWW

BerichtGeplaatst: vr 22 december 2017, 16:28 
All rounder
All rounder
Voordat jullie de gourmetpannetjes op het vuur gooien, kunnen jullie alvast inschrijven voor de mooiste marathon van Nederland (ok we zijn iets gebiast :). De Marathon op de Amerongse berg (60/90km) wordt komende editie op 30 juni 2018 verreden, Het startschot word wederom gegeven door de burgemeester Frits Naafs . De vorig jaar geintroduceerd nieuwe en langere ronde, met maar liefst 12 km single trail per ronde en verder volledig onverhard (op 5 m na), is nagenoeg het zelfde gebleven (500m extra singletrail). Verder zal de route aanduiding (vnl van en naar start/finish gebied) verbeterd worden. Wat blijft is dat er een neutrale startzone is(ca 250m klim) bij de start en je tijd pas gaat lopen als je door de startfinish boog komt (alleen voor de top 3 geldt volgorde van binnenkomt), Geen extra tijd verlies door achteraan starten. Nieuw (en uniek) is dat de vrouwen hun eigen start krijgen en voor de mannen uit starten, vrij baan dus voor de dames en geen opgejaag/gedrang door de mannen. Ik hoop dat dit de vrouwen extra stimulleert om het duel met de andere vrouwen aan te gaan en massaal inschrijven. De snelste vrouwen zouden de snelste mannen voor moeten kunnen blijven de 1e ronde. Wederom een grote dank aan de Staatsbosbeheer , Utrechts landschap en de gemeente utrechtse heuvelrug voor de soepele samenwerking en de lions club (UHR) voor wederom de organisatie van dit moois.
Inschrijven kan hier (weer via racetimer)
http://mtb-marathon-amerongen.nl/
mailen kan naar
info@mtb-marathon-amerongen.nl
Voor alle duidelijkheid. de route is alleen toegangelijk op de dag vd wedstrijd. stukken die niet tot de vaste mtb routes behoren worden extra gecontrolleerd niet narijden/verkennen dus

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 22 december 2017, 16:28 
All rounder
All rounder
Voordat jullie de gourmetpannetjes op het vuur gooien, kunnen jullie alvast inschrijven voor de mooiste marathon van Nederland (ok we zijn iets gebiast :). De Marathon op de Amerongse berg (60/90km) wordt komende editie op 30 juni 2018 verreden, Het startschot word wederom gegeven door de burgemeester Frits Naafs . De vorig jaar geintroduceerd nieuwe en langere ronde, met maar liefst 12 km single trail per ronde en verder volledig onverhard (op 5 m na), is nagenoeg het zelfde gebleven (500m extra singletrail). Verder zal de route aanduiding (vnl van en naar start/finish gebied) verbeterd worden. Wat blijft is dat er een neutrale startzone is(ca 250m klim) bij de start en je tijd pas gaat lopen als je door de startfinish boog komt (alleen voor de top 3 geldt volgorde van binnenkomt), Geen extra tijd verlies door achteraan starten. Nieuw (en uniek) is dat de vrouwen hun eigen start krijgen en voor de mannen uit starten, vrij baan dus voor de dames en geen opgejaag/gedrang door de mannen. Ik hoop dat dit de vrouwen extra stimulleert om het duel met de andere vrouwen aan te gaan en massaal inschrijven. De snelste vrouwen zouden de snelste mannen voor moeten kunnen blijven de 1e ronde. Wederom een grote dank aan de Staatsbosbeheer , Utrechts landschap en de gemeente utrechtse heuvelrug voor de soepele samenwerking en de lions club (UHR) voor wederom de organisatie van dit moois.
Inschrijven kan hier (weer via racetimer)
http://mtb-marathon-amerongen.nl/
mailen kan naar
info@mtb-marathon-amerongen.nl
Voor alle duidelijkheid. de route is alleen toegangelijk op de dag vd wedstrijd. stukken die niet tot de vaste mtb routes behoren worden extra gecontrolleerd niet narijden/verkennen dus

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 22 december 2017, 22:58 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: heeft een lefty
Present voor lange afstand, altijd leuk om te rijden.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 23 december 2017, 12:37 
Extreme Biker
Extreme Biker
Top! En meteen ingeschreven;)

Profiel  

Antwoord op onderwerp