Langenberg Marathon

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
v_schultinge

Komend weekend ingeschreven voor deze marathon:
http://www.langenberg-marathon.de/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik zag al veel Nederlanders staan op de aanmeldingslijst. Maar eens kijken wat het wordt. :-D
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Laatste cup wedstrijd. Zal wel lekker druk worden.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 15 augustus 2007, 11:52
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

Nu afwachten of de Moesson een keer wegblijft, iig op de dag zelf
Weet iemand hoe het rondje is? heb deze 7 jaar geleden keer gereden, toen was het niet heel spannend!
Volgens mij een ronde van ca 32km die 2 of 3x gereden moet worden
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

Present! Moet deze wel rijden om in de eindklassering voor de cup opgenomen te worden :roll:
v_schultinge

jwolfkamp schreef:Present! Moet deze wel rijden om in de eindklassering voor de cup opgenomen te worden :roll:
Had mijzelf ook voorgenomen de cup te rijden dit jaar. Maar door vakantie etc. al veel te veel wedstrijden gemist. Hoop wel dat het een beetje droog is op de wedstrijddag. Anders wordt het een dagje sauna :D.
LexdeV
All rounder
All rounder
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 3 januari 2010, 14:06

Drie keer de Langenberg op, weinig spannends wel flinke klim. De inschrijvingen vallen nogal tegen (72 op de hele). Bij fatsoenlijk weer present.
mike180
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1114
Lid geworden op: wo 24 oktober 2012, 13:32
Mijn mountainbike: Berria mako sport

online inschrijving gesloten , kan er ter plekke nog ingeschreven worden ?
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

mike180 schreef:online inschrijving gesloten , kan er ter plekke nog ingeschreven worden ?
tuurlijk :-q
mike180
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1114
Lid geworden op: wo 24 oktober 2012, 13:32
Mijn mountainbike: Berria mako sport

schepp schreef:
mike180 schreef:online inschrijving gesloten , kan er ter plekke nog ingeschreven worden ?
tuurlijk :-q
Ok thnx :-q
Sjefkoning
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: za 4 september 2010, 16:33

Meer ervaringen over deze marathon? Veel hoogtemeters zie ik. Is deze technisch of vooral brede paden?

Het blijft gelukkig droog, dus hopelijk eens geen natte condities, maar een droog parcours.
v_schultinge

https://www.youtube.com/watch?v=mGOy0SL-Lcw" onclick="window.open(this.href);return false;

Als ik dit youtube video'tje eens door scroll zie ik alleen maar makkelijke lange paden.
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 15 augustus 2007, 11:52
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

Start is hier toch vrij ideaal? meteen klimmetje over de weg danstukje brede weg gevolgd door een lange klim 200 hoogtemeters, in 1.8km (deels weg deels pad)? niet te veel gedrang in het begin lijkt mij.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Start inderdaad over brede weg en aardige starklim. Tijd en ruimte zat om op je (eigen) plek terecht te komen. Zeker bij de hele afstand :winkie:
Oh ja, verwacht geen technisch hoogstandjes maar gewoon leuke (dorps)marathon die goed georganiseerd is, maar dat zit wel goed in Sauerland.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Sjefkoning
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: za 4 september 2010, 16:33

Ok, thanks. Volgens mij is de start dit jaar op een andere plek dan vorig jaar als ik het hoogte kaartje goed interpreteer? Als ik wat op Strava terug zoek is dit de ronde van 2015. Start in Bruchhausen ipv Wiemeringhausen.
v_schultinge

Waar en wanneer kan je, je startnummer ophalen. Staat nergens op de site.
Plaats reactie