Dutch Masters of MTB 18-03-2018

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
DaffyScalpel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 23 maart 2016, 21:13
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel Carbon 2

Hierbij wil ik ook mijn startbewijs te koop aanbieden. Vorig jaar uitgereden met goede voorbereiding.
Dit jaar helaas te weinig tijd voor een goede voorbereiding. Dus wie interesse heeft mailen naar : davehendriksen@hotmail.com
ollie84
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 28 februari 2016, 17:03

Al schiet het trainen er helaas nog al eens bij in, ik ga wel van start bij deze thuiswedstrijd :)

Belangrijk bericht voor iedereen die zijn of haar startbewijs te koop wil aanbieden:
====
Wil je jouw startnummer overdragen dan kan dat alleen door het formulier in te vullen op https://www.dutchmastersofmtb.nl/overdrachtsformulier" onclick="window.open(this.href);return false; Wijzigingen die we ontvangen via whatsapp en de telefoon worden niet in behandeling genomen.
Mtb46
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 393
Lid geworden op: zo 2 januari 2011, 15:42
Mijn mountainbike: Cube reaction 29
Contacteer:

Zoek nog een kaartje

Niet meer nodig

fredvpoppel@gmail.com
Proud member of http://www.ATBbikers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://mountainbikeniscool.hyves.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sibon
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 22 februari 2018, 12:53

En nog een deelnamebewijs aangeboden voor liefhebber. Door knieblessure kan ik al wekenlang niet fietsen en er zit nog geen verbetering in. De gewenste top20 plaats zit er niet in en zelfs starten lijkt onrealistisch. Startbewijs kan op naam gezet worden. Mail me even op thomrutten (ad) gmail.com.
shvdijk
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 24 februari 2018, 23:43

https://www.ticketswap.nl/listing/dutch ... 3b1c67e014" onclick="window.open(this.href);return false;

Door onvoldoende herstel na een blessure ivm 2 gebroken ribben ga ik dit jaar niet rijden.
Ik hoor graag of iemand nog een kaartje wil.

Mag via bovenstaande link of via een p.m.
Uiteraard vul ik het overdrachtsformulier in (moet voor 1 maart)
Dus stuur je gegevens meteen even mee.
https://www.dutchmastersofmtb.nl/overdrachtsformulier" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Mocht er nog een liefhebber zijn... hier ook vanwege gezondheidsredenen geen start... zou eerste wave moeten zijn aangezien ik me direct om 12:00 heb ingeschreven!

Doe gerust PB bij interesse

Is inmiddels verkocht!
Laatst gewijzigd door D-man op zo 4 maart 2018, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben mij er eentje...
XNZ
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 43
Lid geworden op: do 18 september 2014, 10:57

Iemand nog een kaartje over?
tukko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 213
Lid geworden op: wo 10 maart 2010, 23:53

XNZ schreef:Iemand nog een kaartje over?
Hoi, ik heb er nog één voor jou. Ben nog niet fit genoeg.
XNZ
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 43
Lid geworden op: do 18 september 2014, 10:57

Iemand ervaring met starten op andere naam voorgaande jaren? Heb zelf een startbewijs maar een maatje wilde graag nog mee doen echter de overschrijfdatum gemist. Organisatie benaderd voor overschrijving maar doen erg moeilijk. Ik zou liever starters als wegblijvers zien in hun geval ..
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

XNZ schreef:Iemand ervaring met starten op andere naam voorgaande jaren? Heb zelf een startbewijs maar een maatje wilde graag nog mee doen echter de overschrijfdatum gemist. Organisatie benaderd voor overschrijving maar doen erg moeilijk. Ik zou liever starters als wegblijvers zien in hun geval ..
"officieel" mag dit niet, weet wel dat het vorig jaar ook gebeurd een er toch niet op gecheckt wordt! Althans vorig jaa rniet
Ik ben mij er eentje...
RikS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: di 9 september 2014, 08:43

Helaas kan ik niet starten, mijn frame is gebroken en de nieuwe laat nog even op zich wachten.
Is er iemand die mijn startbewijs wil overnemen??
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 802
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

Zo als de weersvoorspelling klopt wordt het een koude editie
LexdeV
All rounder
All rounder
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 3 januari 2010, 14:06

Dat is beter dan een natte zoals vorige jaar, daar heb ik nl. geen trek meer in.
Niek123
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: do 24 augustus 2017, 22:21
Mijn mountainbike: Nukeproof Scout, Giant Reign

8 graden is prima, veel kouder hoeft van mij ook niet :tong
Cube_AMS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 7 december 2015, 15:29

Niek123 schreef:8 graden is prima, veel kouder hoeft van mij ook niet :tong
Ja alleen is het -5gr, en gevoelstemp -10, bij de start a.s. zondag zoals het er nu naar uitziet met kans op een laagje sneeuw wat zaterdag kan vallen ;-)
Plaats reactie