SKS Bilstein Marathon 11 juni 2017

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
v_schultinge

Volgens mij, qua aantal, een relatief kleine marathon die ik dit jaar maar eens ga rijden. Gaan er nog meer Nederlanders die kant op?

Deze marathon is twee jaar lang niet georganiseerd geweest en staat dus nu weer op de kalender.

http://www.bilstein-bike-marathon.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
hotdog
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 428
Lid geworden op: wo 29 september 2004, 15:42
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL 29 8.9 2016 Stealth + Canyon Lux CF World Cup 7 Xcobalt 2023

Bijzonder dat dit tegelijk wordt georganiseerd met de Erndtebrücker mtb marathon, wat een half uurtje verderop ligt.
Daar ga ik wel heen..

Code: Selecteer alles

climb    →   enjoy view
  ↑            ↓ 
rest     ←   descend
v_schultinge

hotdog schreef:Bijzonder dat dit tegelijk wordt georganiseerd met de Erndtebrücker mtb marathon, wat een half uurtje verderop ligt.
Daar ga ik wel heen..
Dat ligt toch wel 2,5 uur rijden uit elkaar hoor :lol:

Of je rekent met Autobahn tempo. Dan kan het misschien wel :lol:
hotdog
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 428
Lid geworden op: wo 29 september 2004, 15:42
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL 29 8.9 2016 Stealth + Canyon Lux CF World Cup 7 Xcobalt 2023

Oh, ik zie het, Bilstein is de sponsor, niet het stadje...

Code: Selecteer alles

climb    →   enjoy view
  ↑            ↓ 
rest     ←   descend
v_schultinge

Het was een mooi parcours. Het moddergehalte viel ondanks de grote regenval erg mee. Ook de vrijwilligers waren enthousiast en de organisatie was top. Helaas kampte ik zelf de hele race met 'zware' benen en kon zodoende nooit echt lekker tempo rijden.
Plaats reactie