Cyclo Amerongen

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Reinhard schreef:Rutger, zorg jij dat alle lofuitingen richting de LIonsclub komen en naar Frans Heitkamp en daarnaast ook naar B&W
AL gedaan :)
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

Mooi rondje vond ik het ook, prima mix qua variatie en geen opstoppingen, blauwdruk voor volgend jaar. Bij de eenzame eik vond ik wel een mooie spot ook leuk voor publiek zo. Ondanks geen topvorm lekker gereden en geëindigd zo'n beetje op mijn plek waar ik t hele jaar nu zit. Organisatie en gebroeders Schepp hebben het leuk gedaan zo :D
Yeah Steel
All rounder
All rounder
Berichten: 146
Lid geworden op: ma 4 januari 2016, 21:47
Mijn mountainbike: Epic SWORKS 2023, Santa Cruz Hightower LT

Ik vond het wederom een zeer geslaagd evenement. Moet gekoesterd worden in Nederland, want er zijn maar weinig leuke marathon wedstrijden. Dit is er toch 1 van, lekker nederlands, hoge snelheid met mooie flow en wat machtklimmetjes. Handjes omhoog voor alle vrijwilligers die dit mogelijk gemaakt hebben ! Het kwam zwaarder op me over dan vorig jaar, maar dat lag meer aan mij vrees ik (-:
MTBArnhem
Gebruikersavatar
XC-Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 242
Lid geworden op: ma 11 juli 2011, 09:49
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 -> Specialized Stumpjumper HT Expert WorldCup

Erg geslaagd evenement. Ook van mij alleen maar complimenten! Parcours was de perfecte combi.

ok, een kleine tip nog: bewegwijzering van- en naar start/finish en parkeerplaats had best gemogen. Gewoon de anderen volgen werkte prima hoor maar toch.
Gebruikersavatar
MCV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: di 9 februari 2010, 22:25
Contacteer:

Nou, het was weer een geslaagd evenement :-q Ik vond dat het er, ondanks de regenbuien, best goed bij lag !

Het was weer een rondje waar je lichamelijk behoorlijk stuk op kon gaan. Na een 1e ronde waarin het nog wel soepel ging,
werd het in ronde 2 toch weer een zaak van doorzetten en de kramp wegbijten. Met 2u 49 op de 60km best tevreden...

Van het geheel weer een filmpje maakt, https://www.youtube.com/watch?v=1vD1h_RUF08" onclick="window.open(this.href);return false;

Een mooi moment is toch wel het slot, alle sportmannen (en vrouwen) na de finish aan een frietje :lol:
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

XC-Mike schreef:Erg geslaagd evenement. Ook van mij alleen maar complimenten! Parcours was de perfecte combi.

ok, een kleine tip nog: bewegwijzering van- en naar start/finish en parkeerplaats had best gemogen. Gewoon de anderen volgen werkte prima hoor maar toch.
Dit punt nemen we mee in de evalutie!

Nota Bene, Al het voedsel dat over was (en dat was best veel omdat er ruim 200 no shows waren)
is geschonken aan de voedselbank. En dat de gehele netto opbrengst vd cyclo naar een goed doel gaan, (en in het verleden ook naar de aanleg van de nieuwe routes).
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

MCV schreef:Nou, het was weer een geslaagd evenement :-q Ik vond dat het er, ondanks de regenbuien, best goed bij lag !

Het was weer een rondje waar je lichamelijk behoorlijk stuk op kon gaan. Na een 1e ronde waarin het nog wel soepel ging,
werd het in ronde 2 toch weer een zaak van doorzetten en de kramp wegbijten. Met 2u 49 op de 60km best tevreden...

Van het geheel weer een filmpje maakt, https://www.youtube.com/watch?v=1vD1h_RUF08" onclick="window.open(this.href);return false;

Een mooi moment is toch wel het slot, alle sportmannen (en vrouwen) na de finish aan een frietje :lol:
Leuk !!
hooge048
All rounder
All rounder
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 26 augustus 2012, 10:31
Mijn mountainbike: Stevens Sonora Team SL | Canyon Lux CF 9.0

Wbt de no-shows, ik was daar helaas één van (maar niet vanwege de voorspelde 1.5 mm regen, hoor). Het zou wat dat betreft al een hoop schelen als er van tevoren gecommuniceerd wordt of en hoe je je af kunt melden (en of dat uberhaupt hoeft). Stond nu ook niet in de infomail, verder niet uitgezocht eerlijk gezegd. Laatste info werd nu een dag van tevoren gestuurd, een week zou beter zijn denk ik.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Rutger S schreef:Nota Bene, Al het voedsel dat over was (en dat was best veel omdat er ruim 200 no shows waren) is geschonken aan de voedselbank. En dat de gehele netto opbrengst vd cyclo naar een goed doel gaan, (en in het verleden ook naar de aanleg van de nieuwe routes).
:-q :-q :-q
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

hooge048 schreef:Wbt de no-shows, ik was daar helaas één van (maar niet vanwege de voorspelde 1.5 mm regen, hoor). Het zou wat dat betreft al een hoop schelen als er van tevoren gecommuniceerd wordt of en hoe je je af kunt melden (en of dat uberhaupt hoeft). Stond nu ook niet in de infomail, verder niet uitgezocht eerlijk gezegd. Laatste info werd nu een dag van tevoren gestuurd, een week zou beter zijn denk ik.
Afmelden is niet nodig, normaal is er ongeveer 10% no show nu 30%, wrs doordat het tussen 4 en 8 uur sochtend echt veel harder regende dan voorspeld en er ca 15 mm regen was gevallen. Echter doordat het zo droog was geweest en omdat de officieelle route stukken zo goed onderhouden worden waren en nauwelijks slechte stukken op het parcours. Wederom een pluim voor alle vrijwilligers van het onderhoud.

Ik heb verder nauwelijks rommel gezien langs de track buiten de dropzones om. Dus ook mn complimenten voor de deelnemers die
zich keurig gedragen hebben.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
v_schultinge

Zat nog even door de uitslagen te kijken en dan per ronde. Er zijn toch nog 50 mensen uitgevallen gedurende de marathon. Dat vind ik een vrij fors aantal.
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Die zullen dan denk ik voor een groot deel uitgestapt zijn omdat ze zichzelf hebben overschat, zag eigenlijk niemand met pech en heb ook geen kettingen of binnenbanden zien liggen onderweg!
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
tiny
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 694
Lid geworden op: ma 3 september 2007, 18:41
Mijn mountainbike: een fiets

ik heb iemand zonder zadel zien fietsen. dat hou je ook niet lang vol :winkie:
blijf je zelf er zijn al anderen genoeg :-D
Plaats reactie