Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Cyclo Amerongen
BerichtGeplaatst: zo 2 juli 2017, 16:50 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Reinhard schreef:
Rutger, zorg jij dat alle lofuitingen richting de LIonsclub komen en naar Frans Heitkamp en daarnaast ook naar B&W

AL gedaan :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 2 juli 2017, 20:32 
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: 29 er Flash 2 & Flash 650B & racerts
Mooi rondje vond ik het ook, prima mix qua variatie en geen opstoppingen, blauwdruk voor volgend jaar. Bij de eenzame eik vond ik wel een mooie spot ook leuk voor publiek zo. Ondanks geen topvorm lekker gereden en geëindigd zo'n beetje op mijn plek waar ik t hele jaar nu zit. Organisatie en gebroeders Schepp hebben het leuk gedaan zo :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 3 juli 2017, 08:40 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Scalpel carbon 2, Cotic Solaris
Ik vond het wederom een zeer geslaagd evenement. Moet gekoesterd worden in Nederland, want er zijn maar weinig leuke marathon wedstrijden. Dit is er toch 1 van, lekker nederlands, hoge snelheid met mooie flow en wat machtklimmetjes. Handjes omhoog voor alle vrijwilligers die dit mogelijk gemaakt hebben ! Het kwam zwaarder op me over dan vorig jaar, maar dat lag meer aan mij vrees ik (-:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 3 juli 2017, 09:49 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 -> Specialized Stumpjumper HT Expert WorldCup
Erg geslaagd evenement. Ook van mij alleen maar complimenten! Parcours was de perfecte combi.

ok, een kleine tip nog: bewegwijzering van- en naar start/finish en parkeerplaats had best gemogen. Gewoon de anderen volgen werkte prima hoor maar toch.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 3 juli 2017, 12:24 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: CUBE AMS100 Super HPC SL '29 (2014)
Nou, het was weer een geslaagd evenement :-q Ik vond dat het er, ondanks de regenbuien, best goed bij lag !

Het was weer een rondje waar je lichamelijk behoorlijk stuk op kon gaan. Na een 1e ronde waarin het nog wel soepel ging,
werd het in ronde 2 toch weer een zaak van doorzetten en de kramp wegbijten. Met 2u 49 op de 60km best tevreden...

Van het geheel weer een filmpje maakt, https://www.youtube.com/watch?v=1vD1h_RUF08

Een mooi moment is toch wel het slot, alle sportmannen (en vrouwen) na de finish aan een frietje :lol:

Klik HIER voor de Team Swiss MTB Facebook pagina

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 3 juli 2017, 13:13 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
XC-Mike schreef:
Erg geslaagd evenement. Ook van mij alleen maar complimenten! Parcours was de perfecte combi.

ok, een kleine tip nog: bewegwijzering van- en naar start/finish en parkeerplaats had best gemogen. Gewoon de anderen volgen werkte prima hoor maar toch.

Dit punt nemen we mee in de evalutie!

Nota Bene, Al het voedsel dat over was (en dat was best veel omdat er ruim 200 no shows waren)
is geschonken aan de voedselbank. En dat de gehele netto opbrengst vd cyclo naar een goed doel gaan, (en in het verleden ook naar de aanleg van de nieuwe routes).

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 3 juli 2017, 13:20 
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Stevens Sonora SL 2014 8,8kg
MCV schreef:
Nou, het was weer een geslaagd evenement :-q Ik vond dat het er, ondanks de regenbuien, best goed bij lag !

Het was weer een rondje waar je lichamelijk behoorlijk stuk op kon gaan. Na een 1e ronde waarin het nog wel soepel ging,
werd het in ronde 2 toch weer een zaak van doorzetten en de kramp wegbijten. Met 2u 49 op de 60km best tevreden...

Van het geheel weer een filmpje maakt, https://www.youtube.com/watch?v=1vD1h_RUF08

Een mooi moment is toch wel het slot, alle sportmannen (en vrouwen) na de finish aan een frietje :lol:

Leuk !!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 3 juli 2017, 13:28 
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Stevens Sonora Team SL | Cannondale Taurine SL
Wbt de no-shows, ik was daar helaas één van (maar niet vanwege de voorspelde 1.5 mm regen, hoor). Het zou wat dat betreft al een hoop schelen als er van tevoren gecommuniceerd wordt of en hoe je je af kunt melden (en of dat uberhaupt hoeft). Stond nu ook niet in de infomail, verder niet uitgezocht eerlijk gezegd. Laatste info werd nu een dag van tevoren gestuurd, een week zou beter zijn denk ik.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 3 juli 2017, 14:20 
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Ibis Ripley, Ragley TD:1 SS
Rutger S schreef:
Nota Bene, Al het voedsel dat over was (en dat was best veel omdat er ruim 200 no shows waren) is geschonken aan de voedselbank. En dat de gehele netto opbrengst vd cyclo naar een goed doel gaan, (en in het verleden ook naar de aanleg van de nieuwe routes).

:-q :-q :-q

Ibis Ripley
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 3 juli 2017, 14:45 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
hooge048 schreef:
Wbt de no-shows, ik was daar helaas één van (maar niet vanwege de voorspelde 1.5 mm regen, hoor). Het zou wat dat betreft al een hoop schelen als er van tevoren gecommuniceerd wordt of en hoe je je af kunt melden (en of dat uberhaupt hoeft). Stond nu ook niet in de infomail, verder niet uitgezocht eerlijk gezegd. Laatste info werd nu een dag van tevoren gestuurd, een week zou beter zijn denk ik.

Afmelden is niet nodig, normaal is er ongeveer 10% no show nu 30%, wrs doordat het tussen 4 en 8 uur sochtend echt veel harder regende dan voorspeld en er ca 15 mm regen was gevallen. Echter doordat het zo droog was geweest en omdat de officieelle route stukken zo goed onderhouden worden waren en nauwelijks slechte stukken op het parcours. Wederom een pluim voor alle vrijwilligers van het onderhoud.

Ik heb verder nauwelijks rommel gezien langs de track buiten de dropzones om. Dus ook mn complimenten voor de deelnemers die
zich keurig gedragen hebben.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 7 juli 2017, 14:20 
Pro Biker
Pro Biker
Rutger S schreef:
Gelukkig hebben we de foto's
nog
https://myalbum.com/album/sC0s9OROOBLJ

Natuurlijk ook mijn dank voor dit top evenement, al is het eerste wat aan een wedstrijd gereden heb :-q
Heb ik nog wel een vraag over de foto's, komen deze nog op de RWP-Mountainbike Cyclo site te staan onder het kopje foto's.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 7 juli 2017, 15:12 
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SLX 9.9 TEAM ONEBY, X-Trail Alu XTR
Zat nog even door de uitslagen te kijken en dan per ronde. Er zijn toch nog 50 mensen uitgevallen gedurende de marathon. Dat vind ik een vrij fors aantal.

viewtopic.php?f=14&t=122337

viewtopic.php?f=14&t=111373

Profiel   WWW

BerichtGeplaatst: vr 7 juli 2017, 18:40 
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Canyon Lux CF 9.9!!
Die zullen dan denk ik voor een groot deel uitgestapt zijn omdat ze zichzelf hebben overschat, zag eigenlijk niemand met pech en heb ook geen kettingen of binnenbanden zien liggen onderweg!

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 7 juli 2017, 19:37 
Pro Biker
Pro Biker
Heb er genoeg met de fiets aan de hand zien staan en ook lopend...tot zelfs over de finish...staat ook nog op de foto hiervoor...maar dan ook de enige die nog kon lachen met brokken :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 7 juli 2017, 23:17 
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: een fiets
ik heb iemand zonder zadel zien fietsen. dat hou je ook niet lang vol :winkie:

http://www.strava.com/athletes/7036302

Profiel  

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende