Bijna. De eerste 100 voor de 1e 50 finishers op de 50 en 100 km vorig jaar. En de overige tot nummer 400 zijn voor licentiehouders.awinkel schreef: Klopt mijn interpretatie dat de nummers 1 t/m 400 de licentiehouders zijn?
29 april 2017 SKS Bikemarathon Sundern-Hagen (D)
- jwolfkamp
- Mountainbike Junk
- Berichten: 300
- Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
- Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
- Contacteer:
Als je ergens makkelijk kunt inhalen na de start is het wel bij deze marathon. Eerste 5,5 km gaan over asfalt bergop. Als je sterk bent kun je daar prima paar 100 andere deelnemers inhalen. Daarna kun je ook bijna overal prima inhalen. Ken iemand die paar jaar geleden de start heeft gemist en 10 minuten later van start ging en nog ergens voorin eindigde. Was wel goede fietser maar het kan wel.
Ausgebucht! Inschrijving is gesloten.
Mocht er iemand achter het net hebben gevist, als het goed is komt mijn inschrijving vrij...
Mocht er iemand achter het net hebben gevist, als het goed is komt mijn inschrijving vrij...
Een kennis blijkt achteraf toch niet mee te kunnen dus ter overname een inschrijving, eventueel met overnachting voor de vrijdag en de zaterdagavond. Graag PB bij interesse in de kaart of in de overnachtingen.
-
- Mountainbike Junk
- Berichten: 162
- Lid geworden op: wo 14 maart 2012, 18:03
- Mijn mountainbike: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Trek Madone 4.5
Hoi,
Ik zie net dat ik dat weekend toevallig in de buurt logeer daar. Heeft er nog iemand een inschrijving ter overname?
Ik hoor het graag!
Ik zie net dat ik dat weekend toevallig in de buurt logeer daar. Heeft er nog iemand een inschrijving ter overname?
Ik hoor het graag!
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 3280
- Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
- Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9
Hoe ziet het parcours er qua ondergrond een beetje uit?
In Nederland rij ik vaak met ongeveer 1,8 bar in de banden.
Als ik de foto's en filmpjes van voorgaande edities bekijk lijkt de route vooral te bestaan uit harde ondergrond zoals gravel e.d. zonder echt scherpe bochten.
Met rond de 2,0 bar in de banden zou je dan wellicht wat sneller kunnen zijn door een lagere rolweerstand.
De enkele bocht waarbij je door een lagere bandenspanning meer grip zou hebben ga je dan gewoon iets rustiger door.
Klopt deze gedachtenspinsel een beetje?
In Nederland rij ik vaak met ongeveer 1,8 bar in de banden.
Als ik de foto's en filmpjes van voorgaande edities bekijk lijkt de route vooral te bestaan uit harde ondergrond zoals gravel e.d. zonder echt scherpe bochten.
Met rond de 2,0 bar in de banden zou je dan wellicht wat sneller kunnen zijn door een lagere rolweerstand.
De enkele bocht waarbij je door een lagere bandenspanning meer grip zou hebben ga je dan gewoon iets rustiger door.
Klopt deze gedachtenspinsel een beetje?
Nee, op onverharde wegen heb je met lage bandenspanning minder rolweerstand vanwege de oneffenheid van de ondergrond. Ik rijd zelf altijd met 1.4 achter en 1.3 voor. Nooit last van het stoten van de velg of iets dergelijks.
-
- Extreme Biker
- Berichten: 707
- Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45
Het is veelal schotter. Lijkt niet spannend van een afstandje, en dat is het ook niet echt meestal, maar er zijn wel donders veel losse stenen, gaten en weet ik het allemaal. Plus, je gaat HARD op schotter. Ik vind zelfs menig schotter afdaling gevaarlijker dan een technische passage.. Ga er idd maar niet van uit dat dat lichter loopt met harde banden
Topic Route de Graafschap
FB route de Graafschap
Mountainbike: Giant Anthem Advanced 29
Mountainbike 2 (verkocht): Specialized Camber
Strava: Hierzo
FB route de Graafschap
Mountainbike: Giant Anthem Advanced 29
Mountainbike 2 (verkocht): Specialized Camber
Strava: Hierzo