SforZ MTB Marathoncup 2017

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
v_schultinge

rokl schreef:
jwolfkamp schreef:Ik ga me dit jaar ook maar eens focussen op de Cup. Mooie kalender, waar ik waarschijnlijk de meeste van kan en ga rijden. Alleen de GJT laat ik zeker schieten; op 29 april naar Sundern/Hagen :-q

Dito

Zelfde :-q :D
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 15 augustus 2007, 11:52
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

Sjefkoning schreef:Ik wilde mij registreren voor dit jaar, alleen staan er bij mijn cupwedstrijden alleen de 2016 marathons tussen. Is de registratie dan wel afgerond of kan dat nog niet?
Klopt de site is nog niet helemaal klaar.. registreren kan gewoon, de individuele wedstrijden hoef je niet voor te registreren, Zorg
iig dat je dezelfde naam gebruikt bij inschrijven bij de wedstrijden zelfs zoals je geregistreerd staat voor de cup, dan worden de uitslagen automatische gesunchroniseerd.
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 15 augustus 2007, 11:52
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

Mtbmarathoncup.nl is geupdatet voor 2017!!
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 15 augustus 2007, 11:52
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

Na de "Opening" vh Mtb Marathon seizoen in Groesbeek, komt ook de start vd Marathoncup eraan
Dit keer wederom met een openingswedstrijd in Nederland 40 (dames), 80(dames en heren) en 120 (heren) keiharde kilometers. Dit jaar 1 aangepaste ronde met veel korte steile klimmetjes en een aantal technische passages.

Schrijf je dus snel in, de voorinschrijving sluit 25 april, (Daarna alleen nog dag inschrijving a 20e)
inschrijf kosten 15 euro (excl 5 euro borg voor stuurbord)
http://www.gertjantheunisseclassic.nl/inschrijven/" onclick="window.open(this.href);return false;
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

rundfunk rudi schreef:Na de "Opening" vh Mtb Marathon seizoen in Groesbeek, komt ook de start vd Marathoncup eraan
Dit keer wederom met een openingswedstrijd in Nederland 40 (dames), 80(dames en heren) en 120 (heren) keiharde kilometers. Dit jaar 1 aangepaste ronde met veel korte steile klimmetjes en een aantal technische passages.

Schrijf je dus snel in, de voorinschrijving sluit 25 april, (Daarna alleen nog dag inschrijving a 20e)
inschrijf kosten 15 euro (excl 5 euro borg voor stuurbord)
http://www.gertjantheunisseclassic.nl/inschrijven/" onclick="window.open(this.href);return false;

Een koopje 15 euro!!! Dat kan de drempel niet zijn. Ik doe mee :winkie:
mtbfool
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1399
Lid geworden op: zo 18 maart 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Superior XC 829 en Corratec TZ 100 mm fully 650B
Contacteer:

De GJT classic Marathon in "De Rips" is mijn thuis trainings gebied. Tevens een dag dat Offroadbikers.eu komt filmen bij de eerste Sforz marathon cup wedstrijd.

mtbfool
260 KM vaste route rondom helmond is dat genoeg????
Corratec TZ 650B fully op alle fronten beter dan me oude fully.
Superior XC 829 custom als streetrace bike en race bike.
jvandijk1962@gmail.com
https://www.offroadbikers.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Dino
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 738
Lid geworden op: ma 16 oktober 2006, 12:18
Mijn mountainbike: Intense sniper T nieuw project

Leuk en Goed dat jullie er zijn Jan
We Are Basta
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1390
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

De Bushbikers komen uit met een aantal rijders vanuit Z-O Drenthe :-q
Sjefkoning
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: za 4 september 2010, 16:33

Heeft er iemand een beeld hoe snel het parcours van de GJT is? Ik doe mee aan de 80km en wil een beetje inschatten hoe lang ik erover ga doen, dan weet ik hoe ik het moet opbouwen.

Hoe is de start hier geregeld, hoeveel deelnemers doen er mee aan de 80km en is het wie het eerst komt staat vooraan?
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Sjefkoning schreef:Heeft er iemand een beeld hoe snel het parcours van de GJT is? Ik doe mee aan de 80km en wil een beetje inschatten hoe lang ik erover ga doen, dan weet ik hoe ik het moet opbouwen.

Hoe is de start hier geregeld, hoeveel deelnemers doen er mee aan de 80km en is het wie het eerst komt staat vooraan?
Gok zo'n 250 man op de 80km (hopelijk nog veel meer!!). Parcours is niet snel. Veel singletrail. Snelle mannen gok ik toch wel boven de 3u, bij een droog parcours. Start geen idee, maar verwacht vrij opstellen.
mtbfool
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1399
Lid geworden op: zo 18 maart 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Superior XC 829 en Corratec TZ 100 mm fully 650B
Contacteer:

De GJT voor de 80 km daar loopt de schatting uiteen van 3 tot 3.5 uur voor de eersten. Ligt aan de weersomstandigheden. Als het nat is zijn er stukken die ontzettend zwaar lopen en is het op de singletracks erg glad, Bij droog weer kunnen er hoge snelheden gehaald worden. Is mijn trainings gebied vandaar de kennis van de omstandigheden :-)

mtbfool
260 KM vaste route rondom helmond is dat genoeg????
Corratec TZ 650B fully op alle fronten beter dan me oude fully.
Superior XC 829 custom als streetrace bike en race bike.
jvandijk1962@gmail.com
https://www.offroadbikers.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

mtbfool schreef:De GJT voor de 80 km daar loopt de schatting uiteen van 3 tot 3.5 uur voor de eersten. Ligt aan de weersomstandigheden. Als het nat is zijn er stukken die ontzettend zwaar lopen en is het op de singletracks erg glad, Bij droog weer kunnen er hoge snelheden gehaald worden. Is mijn trainings gebied vandaar de kennis van de omstandigheden :-)

mtbfool
dan hoop ik dat het droog is want taferelen als in Nieuwkuijk zit ik niet op te wachten :winkie:
Sjefkoning
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: za 4 september 2010, 16:33

schepp schreef:
Sjefkoning schreef:Heeft er iemand een beeld hoe snel het parcours van de GJT is? Ik doe mee aan de 80km en wil een beetje inschatten hoe lang ik erover ga doen, dan weet ik hoe ik het moet opbouwen.

Hoe is de start hier geregeld, hoeveel deelnemers doen er mee aan de 80km en is het wie het eerst komt staat vooraan?
Gok zo'n 250 man op de 80km (hopelijk nog veel meer!!). Parcours is niet snel. Veel singletrail. Snelle mannen gok ik toch wel boven de 3u, bij een droog parcours. Start geen idee, maar verwacht vrij opstellen.
mtbfool schreef:De GJT voor de 80 km daar loopt de schatting uiteen van 3 tot 3.5 uur voor de eersten. Ligt aan de weersomstandigheden. Als het nat is zijn er stukken die ontzettend zwaar lopen en is het op de singletracks erg glad, Bij droog weer kunnen er hoge snelheden gehaald worden. Is mijn trainings gebied vandaar de kennis van de omstandigheden :-)

mtbfool
Ok, dank mannen. Dan wordt het een lange rit dus, zorgen dat ik na 1 ronde al niet opgeblazen ben :D
MrGoon22
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 49
Lid geworden op: do 6 oktober 2016, 03:53

Ingeschreven voor de gjt (80km) , wordt mn eerste wedstrijdje ever. Zin an! Ben van plan alle ze alle 7 mee te rijden dit jaar.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

MrGoon22 schreef:Ingeschreven voor de gjt (80km) , wordt mn eerste wedstrijdje ever. Zin an! Ben van plan alle ze alle 7 mee te rijden dit jaar.

Top!
Plaats reactie