Nordenau 13 augustus; Sforz Cup #5

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Gebruikersavatar
Dtcrobin
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 475
Lid geworden op: wo 8 januari 2014, 00:45

Ik ging voor de 90, maar had ook geen moed meer voor nog een keer die tweede lus. Dus na 64 kilometer maar gestopt. Zoveel loodzwaar lang en steil klimwerk. Ben best een liefhebber van klimmen, maar zo zwaar als dit heb ik het nog niet meegemaakt. Dan vond ik de BeMC van afgelopen mei nog minder zwaar. Of ik was toen beter in vorm, dat kan natuurlijk ook. Maar als ik het zo hoor, vonden de meesten het loodzwaar.
Laatst gewijzigd door Dtcrobin op za 20 augustus 2016, 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Helmuth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 173
Lid geworden op: vr 9 oktober 2015, 16:31

Dit was mijn eerste marathon... Als ik het zo lees, had ik beter een andere kunnen uitkiezen als eerste. Aan de andere kant, als deze inderdaad zo zwaar was, dan zal de volgende wellicht meevallen.

Ik vond het erg mooi, maar ook ontzettend zwaar. Ik had me ingeschreven voor de 64km en gelukkig ook wel uitgereden. Ik had gedacht dat er wat meer singletrails in zouden zitten.

Over 3 weken de volgende proberen te volbrengen. Dan doe ik de Bank1Saar Marathon in St. Ingbert. Dan wel de langste afstand (82km)
Plaats reactie