SFORZ Continental MTB Marathoncup 2016

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3250
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Ik vond m mooi ! Nog best wat technisch er in ook.
En erg zwaar.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2303
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Ik ben de GJT classic 4 keer gereden en steeds de lange afstand; na de editie van dit jaar heb ik besloten deze niet meer te rijden. De aanlooproute is lang en voor wat mij betreft zaai. Neemt niet weg dat juist in het begin daarvan een aantal korte, pittige "klimmen" zitten, die deels niet te rijden zijn of waar bijna iedereen afstapt. Dat zijn bij uitsteek punten waar veel opstoppingen ontstaan als er honderden onderweg zijn.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

rokl schreef:Ik ben de GJT classic 4 keer gereden en steeds de lange afstand; na de editie van dit jaar heb ik besloten deze niet meer te rijden. De aanlooproute is lang en voor wat mij betreft zaai. Neemt niet weg dat juist in het begin daarvan een aantal korte, pittige "klimmen" zitten, die deels niet te rijden zijn of waar bijna iedereen afstapt. Dat zijn bij uitsteek punten waar veel opstoppingen ontstaan als er honderden onderweg zijn.
nogmaals de ronde bestaat alleen nog uit het mooiste deel. het kammetje bij het vliegveld zit ook niet meer in het parcours. rondje wordt dus 40km welke je 1,2 of 3x rijdt
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

wok schreef:Dat wordt dan erg gezellig op het kammetje bij het vliegveld, was dit jaar al top :D

Zitten toch wel een paar erg leuke stukken in. :-q
Maar ook veel __________________________________________________________________
zit niet meer in het parcours dus als je daar komt ben je verkeerd gereden :winkie:
wok
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 710
Lid geworden op: di 30 december 2008, 23:22

Mooi, dat is dan weer 1 afstapmoment minder :-D
Zaten er afgelopen jaar wel een handje vol in.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

wok schreef:Mooi, dat is dan weer 1 afstapmoment minder :-D
Zaten er afgelopen jaar wel een handje vol in.
moet ook niet te makkelijk zijn allemaal he :)
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

rundfunk rudi schreef:Gewoon gaan inschrijven en deze nieuwe marathon een kans geven.. 4 jaar geleden was er niks behalve BBC. Nu groesbeek en Monfterland en GJT. Elke nieuwe wedstrijd moet groeien en verbeteren. Groesbeek en Montferland waren ook niet foutloos bij de eerste editie.
Goede zaak inderdaad, plus we hebben vorig jaar ook nog de Apeldoorn / Bar End marathon gehad!
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2303
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

schepp schreef:
rokl schreef:Ik ben de GJT classic 4 keer gereden en steeds de lange afstand; na de editie van dit jaar heb ik besloten deze niet meer te rijden. De aanlooproute is lang en voor wat mij betreft zaai. Neemt niet weg dat juist in het begin daarvan een aantal korte, pittige "klimmen" zitten, die deels niet te rijden zijn of waar bijna iedereen afstapt. Dat zijn bij uitsteek punten waar veel opstoppingen ontstaan als er honderden onderweg zijn.
nogmaals de ronde bestaat alleen nog uit het mooiste deel. het kammetje bij het vliegveld zit ook niet meer in het parcours. rondje wordt dus 40km welke je 1,2 of 3x rijdt
Goed om te weten. Dan geef ik de GJT volgend jaar nog een kans :-q
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Nou, daar ben ik dan mooi "klaar mee". GJT was leuke toertocht en nu marathon, enne dat doet Fredje niet meer..............
Zonder gekheid: Alleen maar toe te juichen dat er meer NL wedstrijden komen, omarmd worden door de cup zodat argument van lang in de auto niet meer gebruikt kan worden.
Ter info: De allereerste cupwedstrijd ooit was de Kellerwald, dus kleine 450 km vanaf Utrecht. :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

nversteege schreef:
rundfunk rudi schreef:Gewoon gaan inschrijven en deze nieuwe marathon een kans geven.. 4 jaar geleden was er niks behalve BBC. Nu groesbeek en Monfterland en GJT. Elke nieuwe wedstrijd moet groeien en verbeteren. Groesbeek en Montferland waren ook niet foutloos bij de eerste editie.
Goede zaak inderdaad, plus we hebben vorig jaar ook nog de Apeldoorn / Bar End marathon gehad!

Die gaat ook komend seizoen door.
Patje1977
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: di 28 april 2009, 13:29
Mijn mountainbike: Scott Scale
Contacteer:

schepp schreef:
nversteege schreef: Goede zaak inderdaad, plus we hebben vorig jaar ook nog de Apeldoorn / Bar End marathon gehad!

Die gaat ook komend seizoen door.
Al een datum bekend?? En ook in de Cup??
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Goede zaak inderdaad, plus we hebben vorig jaar ook nog de Apeldoorn / Bar End marathon gehad![/quote]

Al een datum bekend?? En ook in de Cup??[/quote]

26 maart en nee
Plaats reactie