Ultra marathon Drenthe 200 28-12-2016

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Pathfinderz
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 9 februari 2015, 22:16
Mijn mountainbike: CUBE Stereo HPA 120 Pro

Ik doe gewoon weer mee :-q

even iets minder :bier: :bier: :bier: met de kerstdagen en een beetje meer rust

kan er zeker nog een uurtje van de tijd af.

en het echte MTB gehalte vond ik op zich afgelopen keer wel wat meevallen. al met al behoorlijk wat verharde / semiverharde kilometers afgelegd.
en als ik het mocht kiezen dan meer mtb kilometers onderweg en de 25 modderbende aan het einde even omleggen via een normaal parcours. gaf de tocht naar mijn idee geen meerwaarde.
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3250
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Ingeschreven :winkie:
Alleen dit jaar niet als doel, maar als toertocht.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Ook weer ingeschreven! Maak er een jaarlijks uitje van! Goed tegen de kerstkilo's haha!
Ik ben mij er eentje...
Gebruikersavatar
djcfranse
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: do 25 december 2014, 19:11
Mijn mountainbike: Koga X29-TEAM // Koga Beachracer 2016
Contacteer:

Voor de eerste keer ingeschreven en gelijk maar even een hotel in Roden geboekt, ze hebben daar speciale arrangementen...

Tot zover nog niets aan de hand. Tijd genoeg om te trainen. Een aangezien ik ook de 130km HvH - DH strandrace op mn to-do heb staan zal het tegen die tijd wel goedkomen met de kilometers.

Ik overweeg wel om het op de strandracert te doen, als het niet al te technisch is dan lijkt me dat een stuk comfortabeler als met de mtb....
- er kan er maar één de laatste zijn -
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

djcfranse schreef:Voor de eerste keer ingeschreven en gelijk maar even een hotel in Roden geboekt, ze hebben daar speciale arrangementen...

Tot zover nog niets aan de hand. Tijd genoeg om te trainen. Een aangezien ik ook de 130km HvH - DH strandrace op mn to-do heb staan zal het tegen die tijd wel goedkomen met de kilometers.

Ik overweeg wel om het op de strandracert te doen, als het niet al te technisch is dan lijkt me dat een stuk comfortabeler als met de mtb....
Zag vorig jaar ook diverse cyclocrossers dus denk dat t op een strandracer prima te doen is..
Ik ben mij er eentje...
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3299
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Ik heb mij net ook aangemeld. Ik zag dat helaas de eenpersoonskamers in hotel Het wapen van Roden al volgeboekt waren.
Hoe is de ervaring van afgelopen jaar met de hotels in de buurt? Houden ze rekening met wensen zoals extreem vroeg ontbijten?
Gebruikersavatar
djcfranse
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: do 25 december 2014, 19:11
Mijn mountainbike: Koga X29-TEAM // Koga Beachracer 2016
Contacteer:

awinkel schreef:Ik heb mij net ook aangemeld. Ik zag dat helaas de eenpersoonskamers in hotel Het wapen van Roden al volgeboekt waren.
Ja die heb ik allemaal geboekt 8)

Toch verstandig geweest om dat gelijk te regelen zie ik nu.
- er kan er maar één de laatste zijn -
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3299
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Hoewel het er hier op het forum nog vrij rustig over is, lijken de aanmeldingen en hotelreserveringen erg vlot te gaan!
grunnfred
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 213
Lid geworden op: do 5 april 2012, 21:16
Mijn mountainbike: Trek procaliber 9.7

Ik doe net als vorig jaar weer mee. Het is een fantastische ervaring. Stiekem hoop ik op wat zwaardere weersomstandigheden dan de vorige keer. Ik ben ook benieuwd hoe het gaat met het feit dat er meer mensen mee kunnen doen. Vorig jaar was het maximaal 400, en nu willen ze tot 1000 geloof ik. Zal er niet veiliger op worden in het donker, zeker in het begin van de tocht.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3299
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Hoe verloopt de start? Is dat op basis van inschrijving of compleet willekeurig?
grunnfred
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 213
Lid geworden op: do 5 april 2012, 21:16
Mijn mountainbike: Trek procaliber 9.7

awinkel schreef:Hoe verloopt de start? Is dat op basis van inschrijving of compleet willekeurig?
Vorig jaar startten we in vakken. Ik had 317, had me opgegeven pas in september, startte dus vrij ver achterin.
Het was een massastart, dus iedereen tegelijk om 6.00 uur weg.
Maar in de eerste 2 kms was er ruimte om gauw wat fietsers in te halen. Daarna langs de sloot werd dat moeilijker.
De Fatbikers mochten vooraan beginnen.
langelummel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 2 maart 2012, 21:00
Mijn mountainbike: Trek Superbly

awinkel schreef:Hoe verloopt de start? Is dat op basis van inschrijving of compleet willekeurig?
Volgens de website op basis van inschrijving.
markvansambeeck
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: do 16 januari 2014, 16:41
Mijn mountainbike: Specialized epic comp carbon 2011 Cube ltd team 2010 Carbonality geae

Ingeschreven. Marathons 100 plus zijn geen probleem voor mij, maar 200 is natuurlijk een erg lange zit.
Maar goed, je moet je uit blijven dagen vind ik.Na 2 deelnames Duchenne Heroes, vorig jaar Stoneman Challenge( erg leuk vond ik), dit jaar Drenthe200 als afsluiter 2016.
Bikers die hun ervaringen willen delen, gooi het er maar op zou ik zeggen. Er is overal wat van op te steken denk ik!
Gei-Kek
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1269
Lid geworden op: za 9 januari 2010, 00:33
Mijn mountainbike: On-One Inbred

Toch wel ingeschreven :D

Ga dit jaar gewoon zoveel lange tochten en km maken dat 200 km een "klien stukkie" wordt :tong
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ otb-koning ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

What do you mean i ain't kind, just not your kind.

Liever te dik in de kist als weer een feesie gemist
Jack2011
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 27 oktober 2013, 08:05

Ook ingeschreven, eerste keer ben benieuwd!
Plaats reactie