23 april 2016 SKS Bike Marathon Sundern-Hagen

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 301
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

Inschrijving wordt geopend op 31 januari 2016 om 18:00 uur. Vorig jaar mijn eerste marathon ooit en goed bevallen :D Goed georganiseerd, mooie omgeving en mooi rondje. Ik ben dus weer van de partij :winkie:
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

Ik zat net naar deze marathon te kijken. Ziet er goed uit en is volgens mij in één dag ook wel op en neer te rijden (vanuit Utrecht). Voor de 31e nog maar eens goed over nadenken.
faxe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2784
Lid geworden op: vr 16 juli 2004, 18:10
Contacteer:

Naar aanleiding van het berichtje op de frontside van de website een e-mail gestuurd naar SkS Germany met mijn gegevens. Krijg zojuist een e-mail terug dat ik een inschrijving heb gewonnen plus SKS outfit.

Goed geregeld dus :-D
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 301
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

faxe schreef:Naar aanleiding van het berichtje op de frontside van de website een e-mail gestuurd naar SkS Germany met mijn gegevens. Krijg zojuist een e-mail terug dat ik een inschrijving heb gewonnen plus SKS outfit.

Goed geregeld dus :-D
Nice! :-q Mag je nu ook in het eerste startvak na de licentiehouders starten?

Ik heb ook getwijfeld de mail te sturen... Maar ja, ik win toch nooit wat :oops: Misschien had ik het toch maar moeten proberen.
faxe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2784
Lid geworden op: vr 16 juli 2004, 18:10
Contacteer:

Ik heb een licentie dus neem aan dat ik in dat vak mag staan. Vorig jaar niet bij de eerste 50 geeindigd dus wordt het het tweede vak voor licentiehouders normaal gesproken.
MHJ5
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: di 28 juli 2009, 10:12
Mijn mountainbike: Cube Reaction GTC SLT

(Nog een winnaar)

Heb ook meegedaan met verloting die op mountainbike.nl stond aangegeven voor deze marathon.
En heb ook gewonnen....moet nu dus meedoen (met de 100 km) en krijg een tenue :-D
Tips zijn welkom...weinig ervaring ( met deelname aan marathons). Wel veel mtb-ervaring ook in het Sauerland.

Heb geen licentie oid en heb ook geen ambities om eerste te worden 8)
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 301
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

MHJ5 schreef:(Nog een winnaar)

Heb ook meegedaan met verloting die op mountainbike.nl stond aangegeven voor deze marathon.
En heb ook gewonnen....moet nu dus meedoen (met de 100 km) en krijg een tenue :-D
Tips zijn welkom...weinig ervaring ( met deelname aan marathons). Wel veel mtb-ervaring ook in het Sauerland.

Heb geen licentie oid en heb ook geen ambities om eerste te worden 8)
Gefeliciteerd! Marathons zijn over het algemeen niet zo spannend. Het is vooral een kwestie van je rit goed indelen, zodat je aan het eind nog wat over hebt. 100 km is namelijk serieus ver, zeker als er ook nog eens een behoorlijk aantal hoogtemeters te verwerken zijn zoals in deze marathon (ong. 2300). Verder zit er 1 technischer afdaling in deze marathon en verder vooral veel schotter en bredere paden. Het zijn 2 ronden van ong. 45 km. met een aanloop over asfalt om het veld uit elkaar te trekken.

Vorig jaar was dit mijn eerste marathon ooit en is mij zeer goed bevallen :-q
Laatst gewijzigd door jwolfkamp op vr 29 januari 2016, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 301
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

MHJ5 schreef:(Nog een winnaar)

Heb ook meegedaan met verloting die op mountainbike.nl stond aangegeven voor deze marathon.
En heb ook gewonnen....moet nu dus meedoen (met de 100 km) en krijg een tenue :-D
Tips zijn welkom...weinig ervaring ( met deelname aan marathons). Wel veel mtb-ervaring ook in het Sauerland.

Heb geen licentie oid en heb ook geen ambities om eerste te worden 8)
Gefeliciteerd!

Marathons zijn over het algemeen niet zo spannend (uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd). Het is vooral een kwestie van je rit goed indelen, zodat je aan het eind nog wat over hebt. 100 km is namelijk serieus ver, zeker als er ook nog eens een behoorlijk aantal hoogtemeters te verwerken zijn zoals in deze marathon (ong. 2300). Verder zit er 1 technischer afdaling in deze marathon en verder vooral veel schotter en bredere paden. Het zijn 2 ronden van ong. 45 km. met een aanloop over asfalt om het veld uit elkaar te trekken.

Vorig jaar was dit mijn eerste marathon ooit en is mij zeer goed bevallen :-q
Laatst gewijzigd door jwolfkamp op vr 29 januari 2016, 12:39, 2 keer totaal gewijzigd.
MHJ5
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: di 28 juli 2009, 10:12
Mijn mountainbike: Cube Reaction GTC SLT

jwolfkamp schreef:
MHJ5 schreef:(Nog een winnaar)

Heb ook meegedaan met verloting die op mountainbike.nl stond aangegeven voor deze marathon.
En heb ook gewonnen....moet nu dus meedoen (met de 100 km) en krijg een tenue :-D
Tips zijn welkom...weinig ervaring ( met deelname aan marathons). Wel veel mtb-ervaring ook in het Sauerland.

Heb geen licentie oid en heb ook geen ambities om eerste te worden 8)
Gefeliciteerd!

Marathons zijn over het algemeen niet zo spannend (uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd). Het is vooral een kwestie van je rit goed indelen, zodat je aan het eind nog wat over hebt. 100 km is namelijk serieus ver, zeker als er ook nog eens een behoorlijk aantal hoogtemeters te verwerken zijn zoals in deze marathon (nog. 2300). Verder zit er 1 technischer afdaling in deze marathon en verder vooral veel schutter en bredere paden. Het zijn 2 ronden van ong. 45 km. met een aanloop over asfalt om het veld uit elkaar te trekken.

Vorig jaar was dit mijn eerste marathon ooit en is mij zeer goed bevallen :-q
Begrijp ik het goed dat de start in Sundern is en de finish in Hagen? Zit te denken om voor de zaterdagavond een overnachting te regelen en dat doe ik dan liever bij de finish (als het überhaupt nog mogelijk is om daar een overnachting te boeken ivm de vele deelnemers)
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 301
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

MHJ5 schreef: Begrijp ik het goed dat de start in Sundern is en de finish in Hagen? Zit te denken om voor de zaterdagavond een overnachting te regelen en dat doe ik dan liever bij de finish (als het überhaupt nog mogelijk is om daar een overnachting te boeken ivm de vele deelnemers)
Klopt, start is in Sundern en finish is in Hagen. 's Ochtends van Hagen naar Sundern fietsen is goed te doen. Is een kilometer of 9 en gaat hoofdzakelijk naar beneden. Ik heb vorig jaar mijn auto ook in Hagen geparkeerd en zal dat dit jaar opnieuw doen. Het is trouwens ook prima te doen om op de dag zelf heen en weer te rijden; de start is pas om 10:45 uur. Weet niet waar je in NL woont, maar anders wellicht het overwegen waard.
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1389
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Ik zal kllarzitten morgen om 18.00. Het is een kleine 2 1/2 uur rijden voor mij.
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

Net ingeschreven. Nog nooit eerder een Duitse marathon gereden maar dit seizoen deze en Willingen. Ben benieuwd.
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1389
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Dat ging lekker soepel die inschriiving
Norten89
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 26 januari 2015, 14:48

Ook ingeschreven! Zal de eerste keer worden dat ik deze marathon rij, dus ben benieuwd!
_Erik_
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 785
Lid geworden op: za 6 november 2010, 17:50

Ook ingeschreven. Ik twijfel nog over een overnachting of om in een dag op en neer te gaan.
Plaats reactie