MTB Race 6 uur van 't Zand in Alphen (N-Br) 12 sept 2015

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
Jan O
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 12 augustus 2015, 07:14
Mijn mountainbike: Cannondale
Contacteer:

Nieuw evenement:
Op zaterdag 12 september 2015 organiseren wij voor de 1e maal de MTB Race 6 uur van 't Zand in Alphen (N-Br). Dit is een mountainbike wedstrijd voor zowel, recreatieve als wedstrijd rijders. Er kan gereden worden in de soloklasse, als duo of team van 4 personen (de laatste 2 in estafettevorm). De inschrijving is nog open tot 31 augustus. Plaats van handeling is Recreatiepark 't Zand aan de Maastrichtsebaan in Alphen.
Meer info op http://www.mtbtzand.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Promofilm 6 uur van 't Zand
https://www.youtube.com/watch?v=7E4dXsFrUu8" onclick="window.open(this.href);return false;

En facebook niet te vergeten. Hier staan de dagelijkse bijzonderheden.
https://www.facebook.com/events/821725824548711/" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet MTB team 't Zand
Inukshuk
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 18:52
Mijn mountainbike: HaiBike Edition RX 2010

Ziet er op zich leuk uit......is er genoeg animo?.....en hoe zit het met de verzorging v.w.b. drank en voedsel, is dat inclusief of dien je daar zelf zorg voor te dragen....
....ga je mee verdwalen, ik weet de weg.....
Een inukshuk is een opeenstapeling van stenen in de vorm van een persoon die de weg wijst.
Pro_Shifty
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: di 8 oktober 2013, 14:40

Zit er wel aan te denken om mee te doen. Mooie voorbereiding op mh2d en Gulbergen
#Skraleanjers
Pro_Shifty
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: di 8 oktober 2013, 14:40

Ingeschreven met 2 teams.

Duo: Skraleanjers 1
Duo: Skraleanjers 2

:P
#Skraleanjers
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 15 augustus 2007, 11:52
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

jammer dat het op dezelfde dag is als de laatste cup wedstrijd anders had ik zeker megedaan
Gebruikersavatar
VanBiLL.com
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1493
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 13:53
Mijn mountainbike: '15 Rose Mr Big 3 29er - '17 Speci Epic FSR Pro Carbon WC - '21 Speci Turbo Levo Expert Carbon AXS

Ben er ook bij met 3 andere collega bikers! Ben benieuwd...
Met vlagen ben ik briljant, alleen nu is het windstil...
Wordt bloed(plasma)donor en meld je NU aan bij Sanquin!!!!
Luc K
All rounder
All rounder
Berichten: 110
Lid geworden op: zo 24 januari 2010, 21:28

Wat is dat toch met dit weekend ? 4 leuke evenementen in één weekend!! Titmaringhausen, Bouillon, Daun en dan ook nog deze 6 uurs van 't Zand.
Pro_Shifty
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: di 8 oktober 2013, 14:40

Complimenten voor de organisatie. Het was allemaal perfect georganiseerd. Goodybag, Lunchpakket, friet aan het einde van de race. Tussendoor voldoende eten en drinken die je na een ronde kon pakken.

Leuk parcours (Al kon je niet altijd inhalen)

Echt een aanrader.

Er werd overigens echt ontzettend hard gereden merkte ik. Ik heb zelf de eerste 1.5H boven de 24 gemiddeld gereden op een parcours met technische stukken, klimmetjes, loszand en draaien en keren. Wij stonden bijna onderaan van de 22 teams haha. Echt er reden een hoop heule goeeeie.

Ik heb lol gehad dus een geslaagde race!
#Skraleanjers
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

volgend jaar doe ik ook mee,..en natuurlijk classique d'alpen in de winter! daar wordt ook lekker keihard gereden :)
Pro_Shifty
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: di 8 oktober 2013, 14:40

De foto's staan online.
#Skraleanjers
Jan O
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 12 augustus 2015, 07:14
Mijn mountainbike: Cannondale
Contacteer:

Bedankt voor de complimenten. Noteer alvast in je agenda. Zaterdag 10 september 2016 2e MTB Race 6 uur van 't Zand (Alphen NBr)

http://www.mtbtzand.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie