25/07 IronBike Ischgl

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cruoninga
All rounder
All rounder
Berichten: 110
Lid geworden op: di 9 juli 2013, 14:46

Opmerkelijk genoeg geen topic over de IronBike Ischgl hier. Fantastische ervaring was het. Bijna 4000 hm in amper 80 km. 6:30 op pad geweest. De meeste rijders kozen voor de middellange afstand. Heftig genoeg, maar ze hebben wel de écht MTB-ervaring op de Samnauner Flowtrail gemist.

Check voor een impressie dit filmpje, IronBike is zeker een aanrader!

https://www.youtube.com/embed/gFSiwtVh_HQ" onclick="window.open(this.href);return false;
faxe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2784
Lid geworden op: vr 16 juli 2004, 18:10
Contacteer:

Was dat jaar ook van de partij. Voor de zevende keer op rij de finish gehaald. Ging wat stroever als voorgaande jaren. Zowel op de Greitspitze als Palinkopf last gehad van de hoogte. Ook dit jaar weer mooi weer. In de laatste klim paar druppels regen maar dat was wel lekker.

Deden volgens mij minder mensen mee als voorgaande jaren.

Heb een e-mail gehad met daarin info over komend jaar:

TERMIN 2016: Mittwoch 03. bis Samstag 06. August 2016

PROGRAMM
- NEU: Mittwoch 03. und Do. 04. August 2016: Ironbike Streckenbesichtigung mit Guides

- NEU: Mittwoch 03. August 2016 abends: Ischgl Alpenhaus Trophy – Nacht Berg Einzelzeitfahren von Ischgl auf die Idalp;

- NEU: Freitag 05. August 2016 ab 13.00 Uhr: Ischgl Ironbike Easy; leichte Einsteiger Runde über knapp 14 km und 270 Höhenmeter von Ischgl nach Mathon und wieder retour;

- Freitag 05. August 2016 ab 17.00 Uhr: Ischgl Palio XCE Citysprint (Cross Country Eliminator)

- Samstag 06. August 2016: Ischgl Ironbike Marathon

WEITERE DETAILINFORMATIONEN FOLGEN IN KÜRZE

Appartement is alweer geboekt voor volgend jaar.
Arj
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: za 30 april 2005, 22:20
Mijn mountainbike: Merida/Cube

Was er ook en vond het behoorlijk afzien het klimwerk daar. Net iets te steil voor mij maar de afdalingen die je er voor terug krijgt weer super. Rond die tijd meestal toch in Oostenrijk dus best kans dat ik weer ga rijden. Inderdaad ineens wel heel rustig na de splitsing ;-) De M3 volgend jaar mooi ''opwarmertje'' want die in 2016 weer een week voor de Ironbike.
Plaats reactie