19-04-2015 SKS Kellerwald-Bikemarathon

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
heidi
All rounder
All rounder
Berichten: 139
Lid geworden op: ma 7 augustus 2006, 15:22
Mijn mountainbike: I am Specialized

40-80-120km: http://www.kellerwald-bikemarathon.de/hp/" onclick="window.open(this.href);return false;

Eerste deelname hier: is het mogelijk te overnachten in een sporthal? Op de website staan alleen pensions en hotels genoemd.

Er zijn ongetwijfeld ervaringsdeskundigen hier gezien de historie van deze marathon in de RWP marathoncup?
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

heidi schreef:40-80-120km: http://www.kellerwald-bikemarathon.de/hp/" onclick="window.open(this.href);return false;
Eerste deelname hier: is het mogelijk te overnachten in een sporthal? Op de website staan alleen pensions en hotels genoemd.
Er zijn ongetwijfeld ervaringsdeskundigen hier gezien de historie van deze marathon in de RWP marathoncup?
Ben er wel eens geweest (11 maal om precies te zijn).
Laatste jaren steeds in een klaslokaal (ipv hotel Vivaro) geslapen die door de organisatie beschikbaar gesteld werd.
3 jaar terug nog op schoolbord "Herzlich willkommen Marga und Fred" :winkie:
Prima plek om te slapen, over het algemeen vrij rustig. Zou er anders even een mailtje aan wagen.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
heidi
All rounder
All rounder
Berichten: 139
Lid geworden op: ma 7 augustus 2006, 15:22
Mijn mountainbike: I am Specialized

Dank Fred. Dit jaar bestaat die mogelijkheid ook weer.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

heidi schreef:Dank Fred. Dit jaar bestaat die mogelijkheid ook weer.
Scheelt weer. Succes en doe ze allemaal de groeten daar. :-q
Zal om 09:00u op zondag (even) aan jullie denken.............
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Weinig finishers op de lange afstand.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
heidi
All rounder
All rounder
Berichten: 139
Lid geworden op: ma 7 augustus 2006, 15:22
Mijn mountainbike: I am Specialized

rokl schreef:Weinig finishers op de lange afstand.
Het was ook zwaar zat voor april ondanks het superweer. Na 2 rondjes, 84 km en 2200hm moet je ook over wat mentale weerbaarheid beschikken om jezelf nogmaals pijn te doen in ronde 3. In het laatste rondje nog behoorlijk wat op kunnen rapen die geparkeerd stonden.
faxe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2784
Lid geworden op: vr 16 juli 2004, 18:10
Contacteer:

Vorig jaar ook al vrij weinig mensen over de finish op de langste afstand. Had graag mee willen doen maar deze kwam na de valpartij in Groesbeek een week te vroeg. Volgend jaar gaan we gewoon weer voor 3 rondjes :-D
Plaats reactie