07-03-2015 Marathontraining Amerongen

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5761
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

NelizRijn schreef:ik heb hem gister ook nog gepakt en mijn maatjes pakten meteen de goedlopende kant en vervolgens lange brede klim omhoog. Ligt er n.l. erg hobbelig bij dat pad en bij nat weer helemaal zaad.
Neem aan deze:
Afbeelding
Pak ik persoonlijk ook liever bij mijn eigen (zwerf)tochtjes. Daarmee niet over de 2 kritische stukken dus vaak erg slecht zijn.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 15 augustus 2007, 11:52
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

Als de vergunningen er toch zijn en er zijn alternatieven mogelijk, laat dan dat stuk eruit , heb nog nooit iemand gehoord die dat een leuk stukje vind, Er is daar volgens mij nog nooit onderhoud gepleegd (correct me if im wrong). ook de laatste klim, was laatst opvallend slecht vond ik, (vooral bovenaan) dat is mij eerder nog niet zo opgevallen.
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

Fred (mtb-sport) schreef:
NelizRijn schreef:ik heb hem gister ook nog gepakt en mijn maatjes pakten meteen de goedlopende kant en vervolgens lange brede klim omhoog. Ligt er n.l. erg hobbelig bij dat pad en bij nat weer helemaal zaad.
Neem aan deze:
Afbeelding
Pak ik persoonlijk ook liever bij mijn eigen (zwerf)tochtjes. Daarmee niet over de 2 kritische stukken dus vaak erg slecht zijn.
Yep dat is m :)
Ben morgenmiddag vrij ga nog ff wat hm pakken daarzo en kwintelooyen etc
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5761
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

NelizRijn schreef:Yep dat is m :)
2 zielen 1 gedachte. Leo leest dit ook, dus wie weet. Maar we kunnen ook afspreken dat het tot 7 maart droog blijft..........
Begrepen dat het aantal deelnemers op 46 zou zitten, duszzzzzzzzzzzzzzzzz er kan nog ingeschreven worden.
Je mag ook 7 ronden (halve marathon doen) :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5761
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Berichtje van Leo: Zitten op 65 deelnemers. Z.g. shortcuts heb ik naar hem gemaild na mijn ritje van afgelopen zondag. Begrepen dat hij eea mee neemt met SBB.
Maar we gaan gewoon voor droge omstandigheden, daarover geen misverstand..............
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Fred (mtb-sport) schreef:Berichtje van Leo: Zitten op 65 deelnemers. Z.g. shortcuts heb ik naar hem gemaild na mijn ritje van afgelopen zondag. Begrepen dat hij eea mee neemt met SBB.
Maar we gaan gewoon voor droge omstandigheden, daarover geen misverstand..............
Dat mag ik hopen want Leersum ligt er enorm beroerd bij laatste tijd en dat komt niet door de regen maar gewoon doordat de route helemaal kapot is gereden. Wordt echt tijd voor een heleboel onderhoud.
Gebruikersavatar
Retep87
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1168
Lid geworden op: wo 25 oktober 2006, 11:13
Mijn mountainbike: BMC FS02/ragley piglet II/On One Inbred

Ik heb 'r goed zin in :-q
Hobbelstuk: in or out?
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10861
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

schepp schreef:
Fred (mtb-sport) schreef:Berichtje van Leo: Zitten op 65 deelnemers. Z.g. shortcuts heb ik naar hem gemaild na mijn ritje van afgelopen zondag. Begrepen dat hij eea mee neemt met SBB.
Maar we gaan gewoon voor droge omstandigheden, daarover geen misverstand..............
Dat mag ik hopen want Leersum ligt er enorm beroerd bij laatste tijd en dat komt niet door de regen maar gewoon doordat de route helemaal kapot is gereden. Wordt echt tijd voor een heleboel onderhoud.
We nemen de routes pas in onderhoud als ze onderhoudbaar zijn. Voor Leersum betekent dat hetzelfde als voor Amerongen: slechte stukken eruit, nieuwe stukken erin. Als alles meezit, kunnen we na de zomer Amerongen afmaken en volgend jaar Amerongen II aanleggen. Dat wordt een heel nieuwe route.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5761
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Het is nog geen zaterdag en als het weer redelijk goed blijft dan zouden er weinig redenen zijn om af te moeten wijken van de route. Daar is in ieder geval vergunning voor verleend. Maar beslissing hangt af van eventuele toestemming en wat Leo aangeeft.
Maar zeker weten dat je het hoort voor je zal starten voor de 14 ronden. :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

Is er zaterdag ook nog gewoon op de route te rijden?
en ik lees dat het niet om de hele route gaat, worden de nieuwe singletracks en downhill elsterberg ook gebruikt?

Wij hebben zaterdag namelijk een "enduro training" in de agenda staan en willen juist die trails rijden ;)
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5761
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

funride schreef:Is er zaterdag ook nog gewoon op de route te rijden?
Ja, waarom niet. Zoals altijd kan iedereen gewoon op de route rijden. Is echt geen marathon only toegang die dag op de route.
funride schreef:en ik lees dat het niet om de hele route gaat, worden de nieuwe singletracks en downhill elsterberg ook gebruikt?Wij hebben zaterdag namelijk een "enduro training" in de agenda staan en willen juist die trails rijden ;)
Op de 7 km route zitten geen singletracks of er moet sinds vorige week een hoop veranderd zijn.
Vraagje: heb je wel vergunning voor die training aangevraagd?
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

Fred (mtb-sport) schreef:Op de 7 km route zitten geen singletracks of er moet sinds vorige week een hoop veranderd zijn.
Vraagje: heb je wel vergunning voor die training aangevraagd?
Ok mooi dan gaan we die rijden in combinatie met Kwintelooijen en Rhenen.
Vergunning waarvoor? of bedoel je het vignet.
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5761
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

funride schreef:Vergunning waarvoor? of bedoel je het vignet.
Vignet hebben we allemaal al. :-q
Voor organiseren van het evenement "enduro training" zoals je dat aangeeft. Ja, ik weet dat ik in het verleden ook zonder vergunning eea heb georganiseerd.
Maar we zitten elkaar niet in de weg :D
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

Oh hahahaha, zo georganiseerd is het niet hoor. Gewoon een dagje met bike (trip) maatjes rijden. (max 8 personen)
Maar het is goed om te weten dat we jullie niet in de weg rijden. veel plezier zaterdag, we komen ook wel even een blik werpen.
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

wordt er met de start nog enigszins gekeken naar het niveau van de rijders of kan je starten met wie je wil? Massastart is ook leuk natuurlijk :)
Plaats reactie