Informatie inschrijven Veldslag om Norg

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

Ingeschreven voor de wedstrijd! Vorig jaar al getwijfeld, maar nu de knoop door gehakt te starten. Ben benieuwd!
jeffreyh1984
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: za 17 januari 2015, 19:35
Mijn mountainbike: Cube Acid 29" 2015 blue/red.

Nog iemand op zoek naar een wedstrijdticket? Ik kan helaas niet aanwezig zijn.. http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 0&t=127993" onclick="window.open(this.href);return false;


Update 07/08/2016: Ticket is niet meer beschikbaar

Update 12/08/2016: Ticket is door een fout in de administratie toch nog beschikbaar!
Laatst gewijzigd door jeffreyh1984 op vr 12 augustus 2016, 09:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Op zoek naar een mooie hardtail? http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 0&t=122378" onclick="window.open(this.href);return false;
Tony333
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: do 12 januari 2012, 22:21

Door omstandigheden heb ik een startbewijs voor de wedstrijd over. Bij interesse graag een pb.

Startbewijs is inmiddels verkocht.
Laatst gewijzigd door Tony333 op za 6 augustus 2016, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Bike jan
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: za 18 juni 2016, 22:41

Tony3333, ik heb wel interesse,startbewijs in norg.
Bike jan
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: za 18 juni 2016, 22:41

Tony333 schreef:Door omstandigheden heb ik een startbewijs voor de wedstrijd over. Bij interesse graag een pb.
Tony333, ik heb wel interesse in startbewijs in norg.
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

rundfunk rudi schreef:Als je 22 euro moet betalen en pretendeert een wedstrijd te zijn , moet je ook een wedstrijdwaardig parcours neerleggen, zo simpel is het. als het je niet lukt om 100 km duidelijk uittepijlen, of enorm opstoppingen weet te vermijden dan moet je dat ook niet doen. Als je vervolgens de winnaars huldigt die notabene 1/3 vh parcours uberhaupt niet gevolgd hebben, moet je jezelf wel achter de oren krabben.

Hou het gewoon bij een toertocht voor een paar euro, iedereen weer blij.
Ze hebben er wel van geleerd...het kost nu €28.50 om mee te doen! :o
Overdreven veel geld voor een toertocht
faxe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2784
Lid geworden op: vr 16 juli 2004, 18:10
Contacteer:

Volgens de website zou het GPS bestand van de route beschikbaar moeten zijn. Kan het alleen niet vinden op de site. Is het via de e-mail aan de deelnemers verstuurd? Doe zelf niet mee maar wil wel even gaan kijken en vindt het daarom wel handig om te weten waar de route langs gaat.
Gebruikersavatar
alstro
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 444
Lid geworden op: di 11 november 2003, 22:26
Mijn mountainbike: een schuur vol
Contacteer:

faxe schreef:Volgens de website zou het GPS bestand van de route beschikbaar moeten zijn. Kan het alleen niet vinden op de site. Is het via de e-mail aan de deelnemers verstuurd? Doe zelf niet mee maar wil wel even gaan kijken en vindt het daarom wel handig om te weten waar de route langs gaat.
Niks ontvangen hier.
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

Arjan1 schreef:
rundfunk rudi schreef:Als je 22 euro moet betalen en pretendeert een wedstrijd te zijn , moet je ook een wedstrijdwaardig parcours neerleggen, zo simpel is het. als het je niet lukt om 100 km duidelijk uittepijlen, of enorm opstoppingen weet te vermijden dan moet je dat ook niet doen. Als je vervolgens de winnaars huldigt die notabene 1/3 vh parcours uberhaupt niet gevolgd hebben, moet je jezelf wel achter de oren krabben.

Hou het gewoon bij een toertocht voor een paar euro, iedereen weer blij.
Ze hebben er wel van geleerd...het kost nu €28.50 om mee te doen! :o
Overdreven veel geld voor een toertocht
Jongens, is het niet wat overtrokken om dit soort zaken te delen zonder de laatste informatie te kennen? De wedstrijd wordt dit jaar immers los getrokken van de toertocht (max. 250 deelnemers) en de route wordt volledig gepijld zoals tijdens de Drenthe 200 eind december. Kortom; de nodige veranderingen om de issues van de voorbije jaren nog verder terug te dringen...

Ik ga zelf de wedstrijd rijden zaterdag en ben benieuwd...
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

jwolfkamp schreef:
Jongens, is het niet wat overtrokken om dit soort zaken te delen zonder de laatste informatie te kennen? De wedstrijd wordt dit jaar immers los getrokken van de toertocht (max. 250 deelnemers) en de route wordt volledig gepijld zoals tijdens de Drenthe 200 eind december. Kortom; de nodige veranderingen om de issues van de voorbije jaren nog verder terug te dringen...

Ik ga zelf de wedstrijd rijden zaterdag en ben benieuwd...
De toertocht is net zo duur als de wedstrijd, heeft niks met de veranderingen te maken.
faxe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2784
Lid geworden op: vr 16 juli 2004, 18:10
Contacteer:

GPS bestand staat inmiddels online: https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... olfBBMBHOU" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

Arjan1 schreef:
De toertocht is net zo duur als de wedstrijd, heeft niks met de veranderingen te maken.
Dan heb ik je verkeerd begrepen... Excuus! :roll:
jeffreyh1984
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: za 17 januari 2015, 19:35
Mijn mountainbike: Cube Acid 29" 2015 blue/red.

Mijn ticket voor de toertocht is eventueel te koop voor de oude prijs van €23,50

Inclusief t-shirt en BBQ na afloop. Ik voel me helaas niet fit genoeg om mee te doen..
Op zoek naar een mooie hardtail? http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 0&t=122378" onclick="window.open(this.href);return false;
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Ik ben benieuwd hoe het dit jaar gaat met de route en het verkeerd rijden. Als dat goed gaat doe ik wellicht volgend jaar weer mee. Dit jaar gekozen voor marathon in Nordenau.
Grunniger
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 23 januari 2008, 09:46
Mijn mountainbike: Flash 29'er

De laatste dagen heeft het aardig geregend. Wie weet hoe de ondergrond is, modderig en plassen? Of valt het mee.
Plaats reactie