Informatie inschrijven Veldslag om Norg

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
jeffreyh1984
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: za 17 januari 2015, 19:35
Mijn mountainbike: Cube Acid 29" 2015 blue/red.

Grunniger schreef:De laatste dagen heeft het aardig geregend. Wie weet hoe de ondergrond is, modderig en plassen? Of valt het mee.
Vorig jaar ging de route veel over singeltracks die normaal gesproken met dit weer nogal nat zijn.. Ik wilde de tocht op de smart sam's rijden, maar ik denk dat ik toch de NoNi/RaRa maar ga steken...
Op zoek naar een mooie hardtail? http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 0&t=122378" onclick="window.open(this.href);return false;
jeffreyh1984
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: za 17 januari 2015, 19:35
Mijn mountainbike: Cube Acid 29" 2015 blue/red.

Ik heb trouwens nog steeds een wedstrijdticket beschikbaar! Kosten: €23,50
Op zoek naar een mooie hardtail? http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 0&t=122378" onclick="window.open(this.href);return false;
L3X
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: zo 13 augustus 2006, 15:03
Mijn mountainbike: S-Works Stumpjumper & Epic

Weet iemand of de wedstrijd startvakken per nummer heeft of alles in 1 vak?
Gebruikersavatar
RonaldB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: za 25 januari 2014, 14:14
Mijn mountainbike: Merida Big Nine 6000

bij mij is de gps file een gewoon tekst bestand als ik de link op de site gebruik ?
faxe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2784
Lid geworden op: vr 16 juli 2004, 18:10
Contacteer:

Misschien even "opslaan als" gebruiken. Je kunt ook hier het GPS bestand downloaden: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ujzhrzonovwbpima" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
RonaldB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: za 25 januari 2014, 14:14
Mijn mountainbike: Merida Big Nine 6000

bedankt faxe via jou linkt wel gelukt :-q
Freediamond87
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 394
Lid geworden op: zo 12 januari 2014, 15:28
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy C

Vanmiddag meegeholpen met uitzetten van een deel van de laatste lus. Voor elke afslag is een pijl geplaatst en na de afslag meteen een lint, zodat je weet dat je goed zit. Ik moet wel zeggen dat het bos er natter bij lag dan ik gehoopt had. Ga er maar van uit dat je heel erg vies over de finish komt.
Je staat trouwens met 100 man in een vak, eerst starten de wedstrijdrijders en 3 minuten later vertrekt de rest.
Enigma
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 24 september 2012, 08:39
Mijn mountainbike: Widley hardtail29er Cannondale scalpel

Wie weet hoe lang devrijders er over doen van de bult bij assen naar de manege ?
Ik wil daar kijken maar moet ook bevoorraden
faxe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2784
Lid geworden op: vr 16 juli 2004, 18:10
Contacteer:

Welke manege bedoel je?

Van de bult bij Assen naar de Mange in Assen is 26 kilometer. Ga uit van een gemiddeld van 30 km/u. Dan zijn ze binnen 52 minuten vanaf de bult weer terug in Norg.
Marke
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1140
Lid geworden op: di 1 september 2009, 20:38

De uitzetters van de route richting assen waren erg blij met de vierwielaandrijving van de landrover....
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Goed georganiseerd lekker bbq vlees gehad maar wat een modderstroken zeg. De weinige singeltrack die er nog in zat was ook een en al modder. Was wel beetje te verwachten maar was meer dan dat ik had verwacht. Verder niks te klagen, hoorde alleen wel weer dat de kopgroep verkeerd was gereden............... iets met linten die er niet waren.
Freediamond87
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 394
Lid geworden op: zo 12 januari 2014, 15:28
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy C

Er was 1 lintje verdwenen, vlakbij het festivalterrein
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

Vandaag ook meegedaan in Norg als 805 gestart bij de afd. Cyclo als 66 geëindigd. Had beter als wedstrijdrijder kunnen starten. Veel minder vaardige piloten aan de start. Aardig wat publiek aanwezig. Ik vond de organisatie zeer goed. Heel goede bevoorrading goede, goede en heel veel verkeerregelaars. Door de modder best wel zwaar. Vond het best wel leuk om hier aan mee te doen. Veel tijd verloren door wachten rijden voor Hindernisjes.
Gebruikersavatar
DrLivingstone
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 209
Lid geworden op: di 16 september 2003, 08:23
Mijn mountainbike: ..heeft maar 1 been!

Voor wie wel of niet gereden heeft, hierbij een mooie videosamenvatting: https://www.youtube.com/watch?v=8vwb_2_HqMA :-q

Heb hem ook gereden en weet direct waarom een massastart met zoveel MTBers niet handig is. t/m Assen erg veel filerijden, stilstaan. Bij de hindernis na de bult in Assen, de file verlaten en klein stuk afgesneden. Na de eerste verzorgingspost werd het beter..maar dan was er nog de vele modder / blubber. Ook nog best veel verhard er tussen. BBQ was goed, verkeersregelaars waren ook top. Vond de 80km voldoende..en volgens mij velen met mij.
Gebruikersavatar
alstro
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 444
Lid geworden op: di 11 november 2003, 22:26
Mijn mountainbike: een schuur vol
Contacteer:

Zijn er al foto's gevonden van het modderworstelen?
Plaats reactie