Bridge cape pioneer

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
atbjean
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: za 22 december 2012, 12:58
Mijn mountainbike: specialized S works epic WC
Contacteer:

Zojuist de bevestiging gekregen dat ik op 18 oktober 2015 aan de start sta van de Bridge cape pioneer!!

Helaas heeft mijn geplande team maat af moeten haken en ben ik nu als solo rijder ingeschreven voor deze 7 daagse rit in Zuid Africa.

Zijn er al meer Nederlandse deelnemers bekend?
live your dream
tati
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4155
Lid geworden op: do 21 juli 2005, 22:39

Mail anders Carel Herholdt (een van de orginisatoren) even, is een geschikte kerel en die voorziet je graag van meer info.

Maar dat is een mooie rit. Ik zou wel een regenjasje en voldoende remblokjes meenemen. Wij hadden vorig jaar toch een partij noodweer gehad. Heb nog zo'n 30km moeten fietsen met alleen een klein beetje voorrem. Bij de achterrem was zelfs het metalen plaatje waar de voering op zit versleten.
De toppers hadden dit al aan zien komen dus die hadden bij de verzorging iemand klaar staan die voor hun de remblokjes wisselde. Ik had mijn remblokjes helaas gewoon in mijn tas liggen ;-(

O,ja de struisvogel steak bij de 3e verzorgingspunt is gruwelijk lekker maar zou beter zijn als ze daar na de finish mee stonden.
MOUNTAINBIKING
Because footbal, baseball, bowling & golf only require ONE BALL
Gebruikersavatar
casev
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 3 maart 2014, 22:45

Ik neem aan dat je nu over 2013 spreekte ``Tati`` ?

Ik heb de (mooie) youtube en facebook verslagen van de afgelopen Bridge cape pioneer gevolgd, en dit jaar (2014) was het weer best aardig denk ik?

Hij staat bij mij ook wel op mijn verlanglijstje. Een stuk goedkoper dan de Cape Epic, en voor oktober is het een stuk vriendelijker trainen hier in Europa.
Ook is het Solo inschrijven voor mij `n groot voordeel, omdat ik geen idee heb wie ik zo gek kan krijgen om de Cape Epic samen te rijden :) (overigens vind ik die gewoon te duur, dus dat doe ik niet)

Zou zomaar kunnen zijn dat ik hem dit jaar ga rijden. Maar ik ga niet nu al inschrijven, dit jaar was er ook tot het laatst toe nog plek.
tati
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4155
Lid geworden op: do 21 juli 2005, 22:39

Was idd in 2013.

In 2014 ben ik wederom weggeregend tijdens een meerdaagse maar deze was in Portugal :tong
MOUNTAINBIKING
Because footbal, baseball, bowling & golf only require ONE BALL
JohnDoe
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 29 december 2014, 21:32

Yep, ik sta ook aan de start ik oktober! Ingeschreven met zijn vieren, 2 anderen zijn nog aan het overleggen of ze meekunnen.

Hardtail of fully? -

Tips hierover van degene die hem al gereden hebben?
tati
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4155
Lid geworden op: do 21 juli 2005, 22:39

Ik heb hem op een hardtail gereden, maar als je kunt kiezen zou ik voor een fully gaan.
MOUNTAINBIKING
Because footbal, baseball, bowling & golf only require ONE BALL
atbjean
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: za 22 december 2012, 12:58
Mijn mountainbike: specialized S works epic WC
Contacteer:

Dat is mooi JohnDoe!
Heb er vreselijk veel zin in. momenteel nog alleen, maar er zijn mensen die er hard aan denken om met me mee te gaan.
live your dream
JohnDoe
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 29 december 2014, 21:32

Dat is wel zo gezellig natuurlijk!
Anders doen wij wel wat opvang hoor :)

Wordt een mooie trip volgens mij!
rcdenhartog
All rounder
All rounder
Berichten: 139
Lid geworden op: wo 14 januari 2004, 09:24
Mijn mountainbike: Travers 29+, Kona Wozo, 2x Bice CroceEvo, Singular Pegasus Ti

Ik heb 'em vorig jaar als team gereden (2014) super organisatie! Full suspension is idd een aanrader!
Plaats reactie