Oberammergau , Duitsland!

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Iemand daar wel eens gefietst??
Zit er aan te denken om mijn vakantie daar een weekje te houden en deze te gaan fietsen. Een weekje later wil ik dan richting Salkammergut voor mijn revanche van afgelopen jaar!

Ben momenteel ook aan het kijken voor vakantie adresjes voor beide locaties dus tips zijn welkom!

http://www.mountainbike-challenge.de/ob ... gau-pid453" onclick="window.open(this.href);return false;
Pamscalpel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 225
Lid geworden op: ma 20 september 2004, 12:37
Mijn mountainbike: Specialized Epic SWorks, Stumpy FSR 29, BMC Fourstroke 01

Ik ga al enkele jaren daar in omgeving op vakantie, prachtig MTB gebied voor elk wat wils. Verblijf altijd in heel klein dorpje in omgeving. Wij gaan er zeker in 2015 weer heen. Dorpje heet Graswang ligt 4km van Oberammergau we verblijven bij Pension Zum Fischerwirt aldaar. Perfect adres. Indien je meer info nodig/of wil stuur maar PB.
PamScalpel:
Io non esisto senza la mia passione
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Thanks maar heb jij ook die marathon daar al eens gereden?
Pension ziet er leuk uit maar niet wat ik zoek, zoek iets van appartement of huisje, het vakantiehuisje hier is wat karig ingericht, wil er een weekje verblijven en zoek dan toch iets meer comfort! :wink:
Pamscalpel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 225
Lid geworden op: ma 20 september 2004, 12:37
Mijn mountainbike: Specialized Epic SWorks, Stumpy FSR 29, BMC Fourstroke 01

Succes, ik heb zelf marathon niet gereden. Alleen diverse tochten/routes in omgeving. Prachtige omgeving.
PamScalpel:
Io non esisto senza la mia passione
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

En ingeschreven, zal een mooi begin van de vakantie worden!! Weekje later naar de Salzkammergut. :-q
Plaats reactie