Duchenne Heroes 2015

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
Treepy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 193
Lid geworden op: zo 1 september 2013, 20:09
Mijn mountainbike: Specialized Camber '14 / Enduro '11

Hallo,

Aankomende editie ga ik voor het eerst meedoen met de DH2015. Zijn er hier ook mensen die eraan meedoen? Vast wel toch...

Zijn er ook mensen uit de omgeving Zwolle die eraan mee gaan doen?
Greetz,

Life begins where your comfort-zone ends!
EJB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 191
Lid geworden op: zo 6 april 2008, 16:56
Mijn mountainbike: 11ANTs
Contacteer:

Ja er zijn hier ook nog deelnemers aan Duchenne Heroes 2015! Voor ons team, 3MTM AGAINST DUCHENNE, zal het de 5e keer worden dat wij deelnemen.
Ik kom alleen niet uit de omgeving van Zwolle maar woon in Heelsum.
NielsTn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 3 juni 2012, 21:06
Mijn mountainbike: Gennep

Ik rij in 2015 voor de tweede keer mee, maar woon in Noord-Limburg. Ik ken bikers uit Zwolle maar die slaan zover ik weet dit jaar over (hoe durven ze, een jubileum-jaar DH laten gaan! ;) )
Duchenne Heroes 2013 & 2015
Gebruikersavatar
Cyclist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: ma 21 april 2014, 17:02

Ik woon in Flevoland en zou dolgraag de DH2015 willen rijden, maar blokkeer op het sponsorgeld: heb geen enkele ervaring in het vergaren daarvan. Hoe pakken jullie dat nou aan?
JasperK
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: di 25 maart 2014, 19:10

Ik rij hem ook. Dit jaar voor het eerst. Kom zelf uit omgeving Haarlem. Sponsorgeld kan je op zo veel manieren binnenhalen. Laat alle kinderen in je straat een sponsorloop doen. Ga naar een vereniging dichtbij en kijk of je een sponsor toernooi kan opzetten. Alle familie, vrienden en kennissen die je maar hebt aanschrijven, dan kom je er wel!
JanW
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2502
Lid geworden op: do 9 maart 2006, 23:09
Mijn mountainbike: Salsa El mariachi 29er SS, Gary Fisher Hifi 29, Salsa Fargo 29 2012
Contacteer:

Hier zes man uit Harderwijk, twee daarvan rijden voor de tweede keer. Team Afzien4duchenne.nl
Gebruikersavatar
frankie002
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 237
Lid geworden op: zo 19 juni 2005, 21:46
Mijn mountainbike: S-Works Epic HT '23
Contacteer:

Ook ik ga in 2015 weer mee doen..
Ik ga voor de 4e keer mee doen..

http://www.frank4duchenne.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Deelnemer Duchenne Heroes 2009..
Deelnemer Duchenne Heroes 2011..
Deelnemer Duchenne Heroes 2013..
Deelnemer Duchenne Heroes 2015..
Deelnemer Duchenne Heroes 2018..
Deelnemer Duchenne Heroes 2019..
Deelnemer Duchenne Heroes 2022..
polderman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 256
Lid geworden op: wo 20 juli 2011, 22:29
Mijn mountainbike: Giant XTC

Treepy , Kun je een beetje aarden in Zwolle ? lang niet gesproken
Wat betreft DH2015 . Ik sta voor dit soort acties zeker open, maar hikt net als Cyclist tegen de sponsoren en het geld werving aan . Zelf zoveel mogelijk actief geld en sponsoren werven begrijp ik.
Niet dat ik me daar voor in wil zetten , maar de manieren waarop is me totaal onbekent.
Misschien iets afspreken met een aantal ?
EJB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 191
Lid geworden op: zo 6 april 2008, 16:56
Mijn mountainbike: 11ANTs
Contacteer:

polderman schreef:Treepy , Kun je een beetje aarden in Zwolle ? lang niet gesproken
Wat betreft DH2015 . Ik sta voor dit soort acties zeker open, maar hikt net als Cyclist tegen de sponsoren en het geld werving aan . Zelf zoveel mogelijk actief geld en sponsoren werven begrijp ik.
Niet dat ik me daar voor in wil zetten , maar de manieren waarop is me totaal onbekent.
Misschien iets afspreken met een aantal ?
Je zou eens een Duchenne Heroes caffé kunnen bezoeken om wat meer informatie te krijgen en je vragen te stellen.
Treepy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 193
Lid geworden op: zo 1 september 2013, 20:09
Mijn mountainbike: Specialized Camber '14 / Enduro '11

Hey polderman, Ja gaat prima in zwolle, mooie omgeving hier (A)

Vwb DH2015, laat de creatieve geest in je los en probeer zoveel mogelijk familie, vrienden, kennissen, zakenrelaties e.d. te benaderen. Ik heb nu via vrienden en familie al 800 euro bij elkaar in 2 maanden tijd. Ik ben hier heel dankbaar voor. Ik ben intussen via het Duchenne Parent Project in contact gekomen met een familie waarvan een zoontje Duchenne heeft. Heel indrukwekkend. Ook via hun al een aantal sponsors erbij gekregen.
Je mag me uiteraard steunen he, dat weet je via http://www.duchenneheroes.nl/albert-van-den-boom kan je doneren.

Om een voorbeeld te geven, op 15 November was er een Bike Challenge in Zwolle. Hier heb ik consumpties verkocht en de opbrengst ging naar Duchenne. Toch weer 70 euro erbij.
Zo ook via mijn werkgever http://www.vredenburginstallatietechniek.nl/, bij elk geïnstalleerde CV ketel of Zonnepanelen-installatie krijg ik 10 euro van mijn werkgever. Ook krijgen de klanten (wat we al heel lang doen) de optie op 25 euro naar een vereniging naar keuze te laten storten. Er komt nu ook de optie bij om dat naar mij te doen. Zo kan ik dus best leuk sponsorgeld geneneren.

Een keertje met een aantal rijden lijkt mij prima laat maar iets horen, zal weer even iets actiever op dit forum worden :wink:
Greetz,

Life begins where your comfort-zone ends!
Vincieboy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: do 13 juni 2013, 16:03

Rij de weekend editie dit jaar mee.
En kom uit Almere, Flevoland dus.

Weliswaar moeten wij een stuk minder sponsorgeld inbrengen. Maar proberen uiteraard gewoon met de "grote" jongens mee te doen kwa geld binnen halen.
Dit door middel van donaties. En sponsorwerving(Reclame fietskleding etc etc)
Zijn nu bezig met een lokale basisschool om een sponsorloop te regelen. En zo ook via een buitenschoolse opvang. Alle beetjes helpen.
grassiekuik
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: di 17 april 2007, 15:17
Mijn mountainbike: cannondale scalpel 800 met lefty
Contacteer:

Ook ik heb mezelf voor het eerst opgegeven. Kom uit de buurt van Alkmaar
JeePeeTee
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 25 juni 2010, 16:28
Mijn mountainbike: Cannondale

Zijn er nog mensen uit de omgeving Eindhoven die meedoen? Ik kom zelf uit Heeze en zou het liefst bij een team aansluiten of samen met iemand willen rijden.
Gebruikersavatar
frankie002
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 237
Lid geworden op: zo 19 juni 2005, 21:46
Mijn mountainbike: S-Works Epic HT '23
Contacteer:

JeePeeTee schreef:Zijn er nog mensen uit de omgeving Eindhoven die meedoen? Ik kom zelf uit Heeze en zou het liefst bij een team aansluiten of samen met iemand willen rijden.
Hè JeePeeTee, ik rij nu voor de 4e keer Duchenne Heroes.
Ik kom zelf uit Eindhoven en de eerste 2 keer met een team en in 2009 met mensen waar ik al eerder mee had gefietst.
Duchenne Heroes 2015 heb ik weer individueel ingeschreven, maar rij in ieder geval samen met Herwin van den Eijnden ( Helmond) die ook al meerdere DH heeft gereden..
Stuur even een pb, met al je gegevens en hoe jij fietst..

Je kan ook even kijken op http://www.frank4duchenne.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of FB https://www.facebook.com/frank4duchenne?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;

Grt, Frankie...
Deelnemer Duchenne Heroes 2009..
Deelnemer Duchenne Heroes 2011..
Deelnemer Duchenne Heroes 2013..
Deelnemer Duchenne Heroes 2015..
Deelnemer Duchenne Heroes 2018..
Deelnemer Duchenne Heroes 2019..
Deelnemer Duchenne Heroes 2022..
Plaats reactie