Scherpenheuvel--> Hapert 26-10-2014

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Plaats reactie
Thomas81
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 4 november 2009, 22:07
Mijn mountainbike: S-works Stumpjumper FSR 2013

Niemand deze op het programma staan?
Maikelvw
All rounder
All rounder
Berichten: 71
Lid geworden op: do 23 juni 2011, 22:38
Mijn mountainbike: S-works 650B

heb hem gister gereden. mooi tocht. alleen de start was super druk!
Gebruikersavatar
two-one
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 835
Lid geworden op: di 27 februari 2007, 02:01
Mijn mountainbike: Van alles wat...

Ik heb hem zondag ook gereden, en ik moet zeggen dat deze tocht het minst spectaculaire parcours heeft van alle tochten die ik ooit heb gereden... alleen het laatste stukje bij Hapert had enkele flowende singletrackjes, maar that's it!
Het grooste nut dat deze tocht heeft, is als krachtinspanning, waarbij je jezelf uitdaagt om de eerste 75km over brede paden en wegen (!) zo hard mogelijk probeert te gaan. Uiteindelijk heb ik over deze 100km mijn hoogste gemiddelde snelheid ooit gehaald, over elke andere mountainbike tocht die ik ooit heb gereden, en dat is zeker geen pluspunt.
Verder heb ik het maximale uit mijn benen kunnen halen, en was de organisatie en verzorging top, dat mag zeker wel gezegd worden... maar weet waaraan je begint met deze tocht.
Thomas81
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 4 november 2009, 22:07
Mijn mountainbike: S-works Stumpjumper FSR 2013

Het is idd. niet een van de meest uitdagende tochten. Wel leuk zo'n massa start en dat iedereen toch wel zo hard mogelijk probeerd te fietsen. In 2 uur en 45 minuten de eerste 75 km afgelegd daarna toch wat ingekakt. 3 uur en 55 min na de start in hapert aangekomen.
Afbeelding
De Verzorging onderweg was top. Het bordje bami aan het einde heerlijk!
Plaats reactie