4-6/7 Zillerbike Challenge Oostenrijk

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Gebruikersavatar
VanBiLL.com
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 13:53
Mijn mountainbike: '15 Rose Mr Big 3 29er - '17 Speci Epic FSR Pro Carbon WC - '21 Speci Turbo Levo Expert Carbon AXS

Mooi verslag, leuk om te lezen en zeker na je rampjaar van 2013. Mooi!
Met vlagen ben ik briljant, alleen nu is het windstil...
Wordt bloed(plasma)donor en meld je NU aan bij Sanquin!!!!
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

VanBiLL.com schreef:Mooi verslag, leuk om te lezen en zeker na je rampjaar van 2013. Mooi!
Dank je, kan mijn geluk in dat opzicht niet op.
Vorig jaar met tranen in de ogen vanaf afstand alles moeten volgen hoe een aantal bekenden daar reden en dan een jaar later alsnog (lekker) rijden is top.
Mede door deze sloper is de funfactor mbt marathons weer terug en durf nu ook naar de Montafon en Ironbike te gaan.
Daarbij hoop ik deze zeker nog een keertje te rijden als het lichaam het toe laat.
Groot pluspunt van deze marathon is dat het logistiek makkelijk te behappen is zonder te hoeven te verkassen wat meer rust geeft. \
Voor Marga was het ook erg leuk want die heeft er wat vriendinnen bij in het wereldje en die zijn met elkaar opgetrokken. Dat is ook weer leuk bij zo'n meerdaagse en ze kon via liftjes, bus, trein toch e.e.a. goedkoop volgen. Dus je kan er een familie uitje van maken. :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
VanBiLL.com
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 13:53
Mijn mountainbike: '15 Rose Mr Big 3 29er - '17 Speci Epic FSR Pro Carbon WC - '21 Speci Turbo Levo Expert Carbon AXS

Fred (mtb-sport) schreef:Groot pluspunt van deze marathon is dat het logistiek makkelijk te behappen is zonder te hoeven te verkassen wat meer rust geeft. \
Voor Marga was het ook erg leuk want die heeft er wat vriendinnen bij in het wereldje en die zijn met elkaar opgetrokken. Dat is ook weer leuk bij zo'n meerdaagse en ze kon via liftjes, bus, trein toch e.e.a. goedkoop volgen. Dus je kan er een familie uitje van maken. :winkie:
Ha kijk, dit is ook een goed verkoopargument voor mijn vrouw...'K zou de Zillerbike Challenge toch ook nog eens willen doen...
Met vlagen ben ik briljant, alleen nu is het windstil...
Wordt bloed(plasma)donor en meld je NU aan bij Sanquin!!!!
Plaats reactie