27-9-2014 start Gulbergen24 4de editie

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
SMPN
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 6 februari 2011, 15:03

Nog druk bezig met de uitslagengids van de editie 2013, die weer dikker wordt dan vorig jaar, kijken we natuurlijk ook weer uit naar de editie van 2014 van de Gulbergen24. Langzaam worden er weer plannetjes gesmeed voor nieuwe teams. Als je alle geruchten mag geloven zijn we in "no time" vol. :D

Volgens plan zal de inschrijving hiervoor weer op 1 maart 2014 starten.

Wij staan altijd open voor nieuwe ideeën tijdens de Gulbergen24. Via de site http://www.gulbergen24.nl" onclick="window.open(this.href);return false; mag je alles melden. Alvast bedankt en tot ziens!!
Luuc91
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3245
Lid geworden op: di 25 augustus 2009, 17:12
Mijn mountainbike: N + 1
Contacteer:

Ik ben er weer bij, dit jaar tot de top 10 proberen binnen te dringen in de 24h solo categorie.
sneeuwpop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 765
Lid geworden op: vr 17 november 2006, 01:34

SMPN schreef:Wij staan altijd open voor nieuwe ideeën tijdens de Gulbergen24.
Wat dachten jullie van een night-race, van zonsondergang tot zonsopgang?
Laatst gewijzigd door sneeuwpop op vr 13 december 2013, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!”
riwel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: za 21 augustus 2010, 21:52
Mijn mountainbike: ROSE Mr.Big
Contacteer:

Goed concept, niet te veel aanpassen.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

In het kader van de 6uurs race zeg ik eerder starten!! Prijsuitreiking, opruimen etc in het donker is verre van ideaal.

Langer en uitdagender parcours.
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 15 augustus 2007, 11:52
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

Ja en een normaalinschrijf geld voor de team onderdelen... veels te duur, tis dat we steeds op het podium staan, maar het is het echt in geen enkel opzicht waard.
Arj
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: za 30 april 2005, 22:20
Mijn mountainbike: Merida/Cube

En misschien de 6 uurs ind vooraan in een vak. Nu in het begin veel opgehouden door teamrijders die geen haast hebben. Opzich geen probleem maar zorg dan dat ook de toppers in het vak staan waar ze horen.
Gebruikersavatar
corridore
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 540
Lid geworden op: wo 13 juli 2011, 10:16
Mijn mountainbike: Stevens Sonora Custom 2014

Volgens mij is het een evenement dat voor iedereen toegankelijk is gemaakt,zie dan ook geen enkele reden waarom de toppers dan vooraan zouden moeten staan,naar mijn bescheiden mening zou het net andersom moeten zijn.Als ik de start bekijk van dit jaar zie je zo'n topper zich naar voren toe wurmen op een echte belachelijke manier zich bedienend van ongeoorloofde manieren,zo'n topper zou wat mij betreft gelijk uit het evenement gezet moeten worden.
Arj
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: za 30 april 2005, 22:20
Mijn mountainbike: Merida/Cube

Precies, voor iedereen dus ook voor rijders die er wel een wedstrijd van willen maken.
En als je die achteraan zet is dat vragen om problemen en helemaal niet nodig.
Toppers zijn trouwens op 1 hand te tellen denk ik, gaat erom dat je niet onnodig een hele grote groep teamrijders voor een kleine groep 6 uurs laat starten.
Dus als je de 6 uurs teams vooraan zet, doe daar dan gewoon de 6 uur ind bij.
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5243
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Ach, er zijn dus nog steeds (potentiele) deelnemers die in de veronderstelling zijn dat de wedstrijd het belangrijkste is.

Ik dacht bij de briefing gehoord te hebben dat het een gezellig en gemoedelijk fietsevenement is, met als leuke bijkomstigheid een wedstrijdje.

Qua inschrijfgeld: het is inderdaad best veel, maar ik heb niet het idee dat ze er erg rijk van worden. Ze maken stiekum toch veel kosten, die je (met name in de voorbereiding) niet ziet.

Wij doen weer (vooral voor de gezelligheid) mee, en misschien zelfs weer in de sportklasse 8)

Ciao,
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Gebruikersavatar
Natas
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1476
Lid geworden op: zo 20 juli 2008, 09:11
Mijn mountainbike: Devinci Atlas Carbon - Specialized Sequoia

Ik ben der weer bij , solo 24 :-)
European Box Hexlab / Promax Rider
Gulbergen24
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: za 5 februari 2011, 15:26

Hoi Y'all,

Inderdaad hanteren wij nog steeds de olympische gedachte "meedoen is belangrijker dan winnen"! Onze toppers zijn dus ALLE deelnemers aan dit evenement, niemand uitgezonderd. Startrijen is altijd een probleem maar gelukkig is dat na een paar minuten voorbij :) Even gas inhouden in het begin scheelt op het eind van de rit ongeveer 3 seconden. Daarbij, tijd is bijzaak!

Wat betreft inschrijfgeld; we zijn nog steeds de goedkoopste in Nederland en proberen alle inkomsten terug te laten komen in het evenement. Heb je de uitslagenmagazine al gezien, zomaar als extraatje?

Het is een 24 uurs marathon met een extra onderdeel de 6 uurs. Bij iedere (loop)marathon betaalt de recreatieve inschrijver inschrijfgeld om toppers te halen. Bij de Gulbergen24 betaalt iedereen mee aan de kosten die zo'n evenement nou eenmaal met zich meebrengen. Daarom een eenheidsprijs voor iedere deelnemer. Wij proberen dan ook het voor iedere rijder naar de zin te maken (wij weten ook dat dat niet altijd zal lukken).

Wat dat betreft zullen we op dezelfde voet voort gaan. Ideeën zijn altijd welkom maar niet altijd binnen het budget of mogelijkheden uitvoerbaar!

Succes met de voorbereidingen en let op, 1 Maart 2014 gaan we weer los met de inschrijving.

Fijne jaarwisseling en een gezond, sportief en actief 2014 gewenst!!!

Organisatie Gulbergen24
Gebruikersavatar
john k
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 16 december 2013, 14:51
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel

Inschrijving is geopend,

De 6 uurs was vorig jaar heel vlug vol.

Wij hebben ons al ingeschreven voor de 24 uur marathon, nu al veel zin in.
Op het gemak, de ketting strak !!
Gebruikersavatar
Natas
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1476
Lid geworden op: zo 20 juli 2008, 09:11
Mijn mountainbike: Devinci Atlas Carbon - Specialized Sequoia

Ik heb me vanmorgen al ingeschreven voor de 24 individueel , maatje doet het in teamverband
We gaan flink lol hebben ( daar gaat het uiteindelijk om ) !!!
European Box Hexlab / Promax Rider
NielsTn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 3 juni 2012, 21:06
Mijn mountainbike: Gennep

Hier ook ingeschreven vanochtend voor 6 uurs individueel fun-klasse :) #zinan!
Duchenne Heroes 2013 & 2015
Plaats reactie