27-9-2014 start Gulbergen24 4de editie

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Fainaru07
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 156
Lid geworden op: vr 20 september 2013, 20:40
Contacteer:

Hier de link van de video van de 24 uur estafette....

http://youtu.be/SlYqkIRPBX0" onclick="window.open(this.href);return false;
Connie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 8 maart 2010, 14:42
Contacteer:

Op facebook hebben ze van Gulbergen24 een aantal gevonden voorwerpen gezet, waaronder een jasje van Wielervereniging Ede. @Jandeman en kornuiten, van jullie?
markje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1161
Lid geworden op: di 3 februari 2009, 16:50

Bovenop de gulberg stond ook een fotograaf. In de laatste bocht, net voor de afdaling. Tegen het einde had hij enkele statieven met flitsers neergezet. Wie was dat?
Nielsefiets
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 810
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 18:37
Mijn mountainbike: Just a Surly Krampus black Ops

Connie schreef:Op facebook hebben ze van Gulbergen24 een aantal gevonden voorwerpen gezet, waaronder een jasje van Wielervereniging Ede. @Jandeman en kornuiten, van jullie?
Die zal van ons zijn, zal het in de groep gooien :-q
Resist much, obey little.
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Jan the Man schreef:
zonoskar schreef:Weer top foto's Connie! Echt een bikkel om er ook gewoon 24 uur te zijn.
Was jij er ook weer met een fototoestel? (vorig jaar was je daar volgens mij ook..)

Ciao,
Jan
Ik was er inderdaad ook: http://www.velozine.nl/2014/10/05/terug ... wedstrijd/" onclick="window.open(this.href);return false;

Meer foto's: https://dl.dropboxusercontent.com/u/937 ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Connie schreef:Op facebook hebben ze van Gulbergen24 een aantal gevonden voorwerpen gezet, waaronder een jasje van Wielervereniging Ede. @Jandeman en kornuiten, van jullie?
Bedankt voor de tip Connie, Niels heeft het in de groep gegooid, en inderdaad was Tim z'n jack kwijt. Is inmiddels weer in Ede beland :-q

@Zonoskar: mooie foto's! Betreffende het artikel in je link: ik denk dat dit soort wedstrijden wel de toekomst hebben. Als je ziet hoe snel de inschrijvingen vollopen, en dat er steeds meer van dit soort evenementen komen (ook in België), zijn dit "blijvertjes".

Dit type evenementen vind ik persoonlijk veel leuker dat "hard core" wedstrijden. Hier help je nog eens iemand overeind als hij gevallen is, bij andere wedstrijden denken ze "weer een concurrent minder". Ook inhalen gaat hier vrijwel altijd gemoedelijk, in plaats van aan de kant geschreeuwd/gescholden worden en vervolgens afgesneden worden. Dus erg laagdrempelig en daarom uitermate geschikt voor een heel grote groep mountainbikers.

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Plaats reactie