Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Beach bike topic.
BerichtGeplaatst: di 31 januari 2017, 18:09 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Lefty29 schreef:
Gisteren de Westland beachrace in ' Gravenzande gereden. Na twee maanden geen strandraces gereden te hebben leek me deze kleinschalige race een mooie 'rentree'. En ik vond het een groot succes. Inderdaad kleinschalig met een prima sfeer, gaaf parcours (twee lussen, waarvan een met strandaf- en opgang, en twee keer de zandmotor in de andere lus). Door parcours en wind was het wel erg zwaar, de hele race vol gereden. De start was 40 minuten later dan gepland door drukte bij de inschrijving (die logistiek kon handiger) maar dat werd goed gemaakt door de soep en broodjes na afloop. Al met al een aanrader, en met dit parcours lijkt het me in potentie een mooie race voor het klassement volgend seizoen.

Miste je aanwezigheid al op dit topic, was je geblesseerd?

Profiel  

Berichttitel: Re: Beach bike topic.
BerichtGeplaatst: di 31 januari 2017, 21:39 
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Scott Scale 900 premium/ Cannondale Supersix Evo Red / KTM beachracer
Dank je :-D Gelukkig niet geblesseerd, wel verhuisd. En dat gaat niet goed samen met strandracen.

Profiel  

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30