Wereldbeker curacao

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
spikes ice
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 292
Lid geworden op: vr 16 april 2004, 20:56
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2018

Hey,

Wereldbekerwedstrijd op Curacao!

De internationale wielerbond UCI heeft Curaçao uitgekozen als één van de bestemmingen waar in 2006 een internationale mountainbike wedstrijd voor profs wordt gehouden. Het is voor de eerste keer dat deze wedstrijd in het Caribisch gebied plaatsvindt en het is een erkenning voor het feit dat Curaçao zich sinds kort profileert als mountainbike bestemming. De beslissing van de UCI is gebaseerd op een voorstel van Leo van Vliet, die onder meer ook de Amstel Curaçao Race op Curaçao organiseert. De wedstrijd wordt onder meer gesponsord door het Curaçao Toeristen Bureau en Lions Dive & Beach Resort.
Ook de Bart Brentjens Clinic wordt verreden op het wereldbeker parcours!


Ik vroeg me af of er nog mensen daar naar toe gaan??

ik zou er wel graag aan mee willen doen, alleen vraag me af of ik wel mag deelnemen. want er was in spa toch ook een wereld bekerwedstrijd gehouden en daar mocht je toch ook aan mee doen??

Gr.
Jesse
datrudutch
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 785
Lid geworden op: zo 11 april 2004, 20:20

ik weet dat er een paar mensen van de Contenental Scott team er heen gaan :-q Jan Bassa zij dat laatst, Ik wens ze al veel succes :-q
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

datrudutch schreef:ik weet dat er een paar mensen van de Contenental Scott team er heen gaan :-q Jan Bassa zij dat laatst, Ik wens ze al veel succes :-q
Volgens mij bedoelde Jan de Amstel Curaçao Race waar Gert-Jan Konijnenburg naar toe was.
spikes ice
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 292
Lid geworden op: vr 16 april 2004, 20:56
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2018

Spook-E schreef:
datrudutch schreef:ik weet dat er een paar mensen van de Contenental Scott team er heen gaan :-q Jan Bassa zij dat laatst, Ik wens ze al veel succes :-q
Volgens mij bedoelde Jan de Amstel Curaçao Race waar Gert-Jan Konijnenburg naar toe was.
nee hij heeft idd gelijk er gaat nog iemand daar naartoe naar de wereldbeker :-q
daar hadden ze het een tijd geleden al over
Plaats reactie