startplaats Gieten overnemen.

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
dosenboden
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: za 12 maart 2005, 10:08
Mijn mountainbike: TREK superfly
Contacteer:

Ok.

De wedstrijd in Gieten stroomt aardig vol/ over. Na de laatste wedstrijd in Holten kreeg je met 250 fun starters al een boel chaos en stoppen/ afstappen toestanden.

Met de nu al dik 1000 starters zal diezelfde situatie zich voordoen. Om nu nog nieuw in te schrijven lijkt me zinloos en geeft alleen nóg meer mensen (= chaos).

Mocht er iemand zijn die door omstandigheden NIET gaat starten en een startplek in de voorhoede heeft, wil ik die graag overnemen! Als er 2 startplaatsen zijn, nog beter. Dan kan mijn fiets maatje kijken of die mij in kan halen (of andersom)

Graag een PB tje mocht iemand iets hebben

doos
The XeroX
Moderator
Moderator
Berichten: 3391
Lid geworden op: vr 22 oktober 2004, 18:46
Mijn mountainbike: bunnyhopt 1 meter!
Contacteer:

Hoe weet je dat het al zo vol is...ik wil hem ook waarschijnlijk gaan rijden....maar als ik dan als 1200e moet starten zie ik dat nou ook weer niet echt zitten :o :-?.
Gary Fisher Big Sur - K2 Razorback team - Planet X Zebdi - NS Suburban :D

Gary Fisher gestolen!
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Licentie nemen guys!
Don't just train... train right.
dosenboden
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: za 12 maart 2005, 10:08
Mijn mountainbike: TREK superfly
Contacteer:

Hoe weet ik dat het al zo vol loopt? Zie de site en daarop de totnutoeingeschrevenen

Licentie nemen klopt, maar ik ben dit seizoen eerst even aan het kijken of het iets is. Nu na tal van wedstrijden in de fun begint het er steeds meer op te lijken.

alleen hoe gaat dat licentie verhaal in z'n werk, wat kost het etc.

doos
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

Keuring ondergaan bij een sportarts en daarbij aangeven dat je een licentie wilt aanvragen, dan krijg je een papiertje mee waarop staat dat je gezond bent (als het goed is). Vervolgens lid worden van een club want alleen een club kan een aanvraag indienen voor een licentie.

Je zult alleen voor jezelf moeten bepalen wat voor licentie je wilt en daar hangt dan weer de prijs van af, zie www.knwu.nl
Plaats reactie