Moet ik lid zijn van een vereniging?

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

kalender 2006 duurt nog wel even. Zal begin 2006 zijn.

Wedstrijd spanning? Ga een keer rijden, dan merk je het vanzelf.
B@rt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2284
Lid geworden op: wo 5 mei 2004, 13:37
Contacteer:

Heeswijk Dinther was ook mijn eerste wedstrijd in de funklasse en het was SUPER. Ik had me gewoon ingeschreven en zag wel wat er zou gaan gebeuren. Alles was super goed geregeld en er was wel degelijk spanning vooral de laatste minuten voor de start. Iedereen werd iets wat stiller en was geconcentreerd op de start. Echt super leuk was dat. Ik ben uiteindelijk 87ste geworden. Toch wel goed voor de 1ste keer al zeg ik het zelf. De volgende wedstrijden die weer een beetje in de buurt zijn ben ik er zeker weer bij! en voor 2006 rijd ik ze denk ik (bijna) allemaal :D

Bart
....Train Till It Hurts......

2009 & 2010 LCMT finisher
2e & 5e plek in het jongerenklassement
mozes
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 413
Lid geworden op: vr 9 september 2005, 19:36

het punt is dat ik het best druk heb, train 2x in de week voor korfbal. dan werk ik nog eens 3x in de week ('s avonds) en speel ik wedstrijden. heb in totaal dus 2 avonden vrij. dus buiten de middig heb ik niet echt tijd om echt te trainen. is het nodig om heel hard te trainen.... :-{
ik wil natuurlijk wel zo hoog mogelijk eindigen (al is het 100ste :P )
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

mozes schreef:het punt is dat ik het best druk heb, train 2x in de week voor korfbal. dan werk ik nog eens 3x in de week ('s avonds) en speel ik wedstrijden. heb in totaal dus 2 avonden vrij. dus buiten de middig heb ik niet echt tijd om echt te trainen. is het nodig om heel hard te trainen.... :-{
ik wil natuurlijk wel zo hoog mogelijk eindigen (al is het 100ste :P )
Kom op zeg... nee hoor je hoeft niet hard te trainen ... rij gewoon een keer mee dan merk je dat vanzelf. Je wil het of je wil het niet.
Plaats reactie