NK Zoetermeer funklasse

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
sinas
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 235
Lid geworden op: ma 1 maart 2004, 18:45

normaal fiets ik altijd bij de amateurs ,maaar heelllaaaass was ik telaat met inschrijven waardoor ik niet meer in mijn klasse kon meerijden,daarom wil ik voor deze 1hu keer de funklasse fietsen
had het graag anders gehad natuurlijk....maarja ik wil gewoon heelgraag wedstrijdenfietsen

kan ik me nu gewoon inschrijven onder de zelfde naam ?? of krijg je dan last met de knwu of teltje uitslag daarlijk niet omdat je amateur ben ..kan anders altijd nog als bassie meefietsen
Laatst gewijzigd door sinas op wo 29 juni 2005, 19:14, 6 keer totaal gewijzigd.
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

je moet je gewoon als een sportman gedragen, niet zo zielig doen en bij de amateurs gaan rijden.
sinas
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 235
Lid geworden op: ma 1 maart 2004, 18:45

ben helemaal niet zeilig ,de vraag is alleen dat het mag onder de zelfde naam.
spikes ice
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 292
Lid geworden op: vr 16 april 2004, 20:56
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2018

sinas schreef:ben helemaal niet zeilig ,de vraag is alleen dat het mag onder de zelfde naam.
dat kan alleen je moet niet eeste worden want als ze zien dat je een
A-licentie heb dan heb je wel wat problemen volgens mij.
guido_gorisse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: zo 16 november 2003, 19:34
Mijn mountainbike: Scott Scale 710
Contacteer:

Dan heb je geen probleem hoor, funklasse is een open klasse, daar mag zelfs Bart Brentjens nog aan mee doen.
ZZebra Zantoz
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 30 april 2004, 11:24
Mijn mountainbike: Santos SCC02 afmontage hoop XT, Rockettwist, HS33, vork: Zocchi comp air '04 ETA

Maar of het nu wel zo leuk is voor de "echte" funners, oftewel die mensen zonder licentie...
Niet om lullig te doen..maar inschrijven voor het NK kon je al een tijdje van te voren en als je dat vergeten bent..vergeet dan ook maar om in de funklasse te starten.

(BTW het zou toch erg lullig zijn om er als amateur afgereden te worden door een funner :-{ :-{ )

Maar mocht je meedoen ben ik nog wel zo sportief om je niet de hekken in te rijden hoor. Ik zal mijn best doen om je voor te blijven.. :-q
Als alles in het leven al niet zwart/wit is dan maar in mijn droom....the ZZebra is looze
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1133
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

edit: laat maar..
Laatst gewijzigd door hanz op do 30 juni 2005, 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
guido_gorisse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: zo 16 november 2003, 19:34
Mijn mountainbike: Scott Scale 710
Contacteer:

@hanz: nee dat kan du niet, je had je voor in moeten schrijven, als je dat gedaan hebt krijg je een brief thuis gestuurd en enkel met vertoon van die brief kan je starten.
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1133
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

Ik heb die brief ook thuisgehad, gelukkig maar :lol:

Maar ik dacht eerlijk gezegd dat het wel kon...
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Ik ben vandaag even in Zoetermeer geweest. Het parcours ligt er ondanks de regen erg goed bij. Als het deze nacht nog droog blijft is het parcours volledig droog. De 2 extra klimmetjes op het "publieksterrein" zijn nu ook goed te doen. Volgens mij is de start ook iets veranderd. In het begin ga je nog wel linksaf het grasstuk op, en na korte tijd ga je rechtsaf het asfalt op (omhoog).. waarna je als je boven bent weer linksaf naar beneden gaat naar de gebruikelijke startlus van vorige jaren. Voor de rest is het parcours hetzelfde als vorig jaar. Mijn tellertje kwam op 152 hoogtemeters op 7 kilometer, dus dat is best pittig.

Oja die brief moet ik even zoeken, heb hem volgens mij gelijk weggegooid. Maar ik sta wel op de startlijst dus dat zal wel niet zo'n probleem zijn.
Don't just train... train right.
TBIKER
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: ma 30 september 2002, 10:31

Ze hebben er niet voor niets opgezet dat je hem mee moet nemen nemen nemen neem ik aan.

Als je je debuut maakt bij de amateurs, mag je dan vooraan starten?
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

2 hartaanvallen later heb ik de brief gevonden, lag gewoon voor mijn neus :D
Don't just train... train right.
RocK
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 182
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 20:25
Mijn mountainbike: Giant Composite xtc 2005
Contacteer:

Ik ga morgen ook meedoen met NK alleen dan wel Funclasse, word wel m`n eerste wedstrijd... nouja voor de fun dan :tong
Ben benieuwd hoe het is en of ik nog wat mensen er uit kan knallen :tong

Wens jullie voor morgen en zondag allemaal sterkte :-q
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Nou.. ging redelijk. In het begin gelijk weer gevallen, en redelijk hard ook, otb. Mocht iemand nog een VDO MC 1.0 kilometertellertje tegen komen dan is hij van mij, die ben ik daarbij verloren. Ik heb lang gezocht maar niet kunnen vinden. Hij ligt ergens net voor de bocht in de afdaling na de steile rechte klim waarna je linksaf draait naar beneden. De rest van de race ging wel aardig. Lekker mijn eigen tempo kunnen rijden, en bijna Aapjes gebeat. Kon wel merken dat ik hier net echt naar toe had getraind, had een hoop andere dingen aan mijn hoofd.. desalniettemin best tevreden, denk ergens tussen de 75 en 80 geeindigd.
Don't just train... train right.
TBIKER
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: ma 30 september 2002, 10:31

Ik reed Aapjes wel voorbij :bier: Krijg ik nu als prijs een nieuwe rug??!
Plaats reactie