[18 mei 2005] 4e MTB Rijwielpaleis Bilthoven CUP

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Was best gezellig. Wel een parcours met erg veel bochten. Ik kon ongeveer 1 rondje bij de downhiller, Aapjes en Exar aansluiten, daarna was het de hele tijd alleen rijden en mensen inhalen. Trinity kwam ook nog gevaarlijk dichtbij, goed gedaan.

Oja, iemand nog foeilelijke rode bar-ends kopen?
Don't just train... train right.
klara
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 24 september 2003, 22:01
Contacteer:

Wat zal ik eens zeggen..

Ik heb het volgende geleerd:
- nooit meer mijn schoenen vergeten
- als ik ze dan toch vergeet dan zijn Vans niet het beste alternatief (hoe fijn ze in het dagelijkse leven ook zitten)
- die time-pedalen voelen niet lekker aan in je voet
- kramp is niet fijn
- 75 min met pijn fietsen en er dan niets aan overhouden (goede plaatsing/prijs) is niet leuk

Ik vond het parcours erg leuk; lekker technisch!. 2 km is dan wel niet lang, maar ik had er weinig last van. Jammer dat ik me niet heb kunnen uitleven. Met gewone schoenen op timepedalen proberen voort te bewegen is erg lastig. Ik kon niet lekker aanzetten en hobbelde er flink op los. Ik heb het wel weer leren waarderen; het rijden met mtbschoenen scheelt echt 1000 veel. Volgende keer weer beter..
Trinity
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 283
Lid geworden op: di 19 augustus 2003, 22:49
Mijn mountainbike: komt binnenkort...
Contacteer:

In het begin lekker rustig gedaan, een ronde achteraan gereden en het tempo steeds meer opgebouwd. Gedurende de race kwam ik steeds beter in mijn element. Exar zag ik nog ff voorbij gaan (lees: voorbij vliegen)

In de laatste ronde kwam ik dichterbij Jeff, en reed een 1/4 ronde achter he aan. Ik had bedacht hem in de laatste klim in te halen. Helaas, in het voorlaatste stijle (mini) klimmetje kwam ik niet helemaal lekker boven en moest ik uit de klikkers.

Iig een goede race gereden, en het parcours was lekker technisch!

ohja: Knap gereden Klara, zonder spd's :wink:
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Tuut tuut dat is snel, maar de foto's inmiddels op de RWP site
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

was weer een lekker avondje rijden. Ik vond de opkomst wederom niet zo hoog, maar dat is misschien niet zo heel erg.

Trinity trouwens ook netjes gereden :-q
Laatst gewijzigd door Spook-E op wo 18 mei 2005, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
klara
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 24 september 2003, 22:01
Contacteer:

Zo dus:

Afbeelding

Oja: RESPECT voor alle funklassers die het nog zonder spd oid moeten doen. Nooit meer zal ik lachen.
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

en natuurlijk de winnaar, Bea geniet duidelijk van Exar's overwinning in deze cup. Vraag me af waar ze haar hand heeft.

Afbeelding
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

Stop! Platformtime!

Ik vond het itt Klara wel leuk, alleen bij de start vroeg ik me af waarom Mr. van Valkenhoef zo idioot hard ging. Na een rondje lag ie al dusdanig voor dat ik hem niet meer in zicht had, het rondje er na liep ik al aardig en het vierde rondje kon ik hem dan eindelijk voorbij. Door de wat vreemde startregels moest ik de beide dames bijvoorbeeld 2x inhalen voordat ik eerste zou liggen, gelukkig ging dit ook allemaal vrij soepel. Helaas had niet iedereen precies door langs welke kant ik in wilde halen en waren er genoeg bij die vonden dat ze wel in de weg mochten blijven rijden, maar goed, geen doden, geen zwaargewonden, dus het valt allemaal nog reuze mee.

RWP en MBC bedankt voor de genomen moeite, volgend jaar weer!

(dit keer met genoeg schoenen)
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

Spook-E schreef:en natuurlijk de winnaar, Bea geniet duidelijk van Exar's overwinning in deze cup. Vraag me af waar ze haar hand heeft.
Ik hoop dat ze hem wast voor ze hem weer nodig heeft.
Aapjes
Genius
Genius
Berichten: 1844
Lid geworden op: wo 29 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Episch Vonkende Yeti

Gebeat door een dame! :oops: Stomme format ook! :wink:

Rondje was leuk, maar rondje leek wel van Koen te zijn. Had niet gedacht dat sturen zoveel kon schelen...

Organisatie was top, weer was perfect en de sfeer was goed. De prijs/inschrijfgeldverhouding was zelfs oneindig goed. :tong
Junkie XC
All rounder
All rounder
Berichten: 56
Lid geworden op: di 29 oktober 2002, 16:53
Mijn mountainbike: Orbea Scape

Ja het was geslaagd. Helaas moest ik even inkomen waardoor ik de eerste paar ronden een beetje houterig reed en daardoor de nodige fouten en vallen onderging. Helaas was ik na mijn tweede val (geloof ik) niet meer in staat om bij Trinity te komen die mij door die val had gepaseerd, erg sterk gereden overigens :-q . En dan het verhaal vooraan in het veld.... Koen kan echt ontzettend hard, maar gezien zijn downhill achtergrond duurt dat niet al te lang, ook al rijdt hij daarna nog best bovengemiddeld hard door. Ik dacht op de parkeerplaats ook Bert Urban nog even te herkennen, maar het was hem toch niet.
Een prima avondje :-D .

P.S.: Erg snel met de foto's Fred, zien er bovendien goed uit.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Junkie XC schreef: P.S.: Erg snel met de foto's Fred, zien er bovendien goed uit.
Zekns, en misschien ooit nog een loopbaan als ik niet meer kan fietsen (duurt nog heel lang...)
Overigens vanaf nu ook de uitslagen op de RWP site (dus binnen 24 uur)
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
klara
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 24 september 2003, 22:01
Contacteer:

Fred (mtb-sport) schreef:Overigens vanaf nu ook de uitslagen op de RWP site (dus binnen 24 uur)
Super! En ik ben niet eens laatste... :wink:
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Kijk, super! Kunnen de clubwedstrijden voortaan ook niet met het Rijwielpaleis georganiseerd worden? Mooie prijzen en snel de foto's+ uitslagen :P
Don't just train... train right.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Jeffrey schreef:Kijk, super! Kunnen de clubwedstrijden voortaan ook niet met het Rijwielpaleis georganiseerd worden? Mooie prijzen en snel de foto's+ uitslagen :P
RWP Bilthoven doet een aantal activiteiten ism MBC Midden Nederland waarvan deze wedstrijd er eentje is. Overige wedstrijden doet MBC.
Uitslagen had Bea 's avonds al naar me gemaild en tegelijkertijd was ik bezig met de plaatjes. Even onderling afspreken (wie doet er wat) en het werk is zo gepiept.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie