Openen van nieuwe topics in dit onderdeel

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Jeffry schreef:Bommie deze gaat toch ook niet dicht als er weer een
"officiele topic" komt? Een beetje overbodig iedere keer.. of je moet de mensen hier niet nieuwe topics kunnen laten posten.
Ja, vorige was ook een beetje een twijfelgevalletje. Het lijkt me handig om voor elke wedstrijd even een topic te openen met alle info verzameld. Het gebeurt echter dat er al een topic loopt en twee topics is niet echt handig. Andere ging dus niet dicht om dat ik liever mijn eigen topic zie, was meer voor de duidelijkheid.

Maar dit is natuurlijk niet mijn persoonlijke speelhoekje, suggesties zijn welkom
Laatst gewijzigd door Bommie op do 10 maart 2005, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Eat, sleep, ride, repeat
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Bommie schreef:Maar dit is natuurlijk niet mijn persoonlijke speelhoekje, suggesties zijn welkom
Uh, misschien niet helemaal duidelijk, maar bovenstaande was een uitnodiging om te laten weten hoe jullie denken dat het beter zou kunnen. Lijkt me toch een mooie kans als je het niet helemaal eens bent met de manier waarop het nu gebeurt.

@Aapjes: Thanx voor je reactie via PB
Eat, sleep, ride, repeat
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

Misschien een naamgeving voor de titel vaststellen? Het berlicum topic is erg herkenbaar, misschien ook éen topic met aftertalk en foto's of dat in het originele topic laten plaatsvinden.

Het is nu af en toe echt een zooitje qua titelnaamgeving en de hoeveelheid topics over een toertocht/wedstrijd
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Goed idee. Aapjes stelde ook voor om in overleg met de poster de titel en startpost aan te passen, lijkt me ook een goede.

Laten we het volgende afspreken:

- Als je een topic opent over een wedstrijd, neem dan even de moeite om zoveel mogelijk informatie te verzamelen en in het topic te vermelden
- Gebruik de volgende opmaak voor de titel: [Datum] Naam van de wedstrijd volgens de KNWU kalender
- Ik pas een topic aan als het niet aan bovenstaande afspraken voldoet. Betekent dus niet dat je maar wat neer knalt omdat ik het toch wel verbeter
- Na de wedstrijd komt er bericht met uitslag, wedstrijdverslag, foto's etc. int het Nieuws onderdeel De aftertalk gaat gewoon verder in het reeds bestaande topic in Wedstrijden.

Idee zo?
Eat, sleep, ride, repeat
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Onderwerp even gesplitst
Eat, sleep, ride, repeat
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

Bommie schreef: - Na de wedstrijd komt er bericht met uitslag, wedstrijdverslag, foto's etc. int het Nieuws onderdeel De aftertalk gaat gewoon verder in het reeds bestaande topic in Wedstrijden.

Idee zo?
Ik ben dan bang dat je ook aftertalk in het topic in het Nieuwsgedeelte krijgt.

Is het echt een internationale wedstrijd dan in 'Nieuws', de rest, m.i.
bij 'Wedstrijden' houden.

Bijkomende vraag, ALLEEN internationale wedstrijden in Nieuws?
Ik bedoel, waar ligt de scheiding?
Dat is aan jullie.
<3
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Ik zou ook de gegevens van de wedstrijd en de "voorbeschouwing" in dit gedeelte laten plaatsvinden.
En de uitslagen/verslag/foto's en de "aftertalk" in 1 topic ook hier laten plaatsvinden.
En alleen in het nieuws zetten als het internationale wedstrijd betreft of een NK, EK, dat soort dingen.
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Lijkt me een goede oplossing Jeffrey. Alleen komt op één puntje mijn ego nu wel om de hoek kijken :roll: Als ik een dag bij een wedstrijd aanwezig ben en een hoop tijd steek in wedstrijdverslag en foto's vind ik het zonde om dat ergens halverwege een reeds lopend aftertalk topic te plaatsen. Meerdere aftertalk topics zou zinloos zijn en een reeds lopend topic sluiten met de mededeling dat we ergens anders verder gaan roept (terecht) reacties zoals die van jou op.
Eat, sleep, ride, repeat
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Dat is waar. Bovendien hebben de mensen sneller een aftertalk topic aangemaakt dan dat jij een topic hebt gemaakt met verslag+foto's+uitslag. Dan zou ik de aftertalk ook laten plaatsvinden in de reeds bestaande topic en je mooie verslag in het nieuwsonderdeel plaatsen, zoals eerder voorgesteld.
Edje
All rounder
All rounder
Berichten: 114
Lid geworden op: ma 7 oktober 2002, 22:42
Mijn mountainbike: Giant anthem X1
Contacteer:

Of je maakt in "nieuws" alleen maar melding (en een link naar dat topic) van het feit dat in het bestaande topic foto's en een verslag zijn te zien en lezen. Heb je alles toch mooi bij elkaar in één topic, het blijft dus overzichtelijk en je maakt mensen via nieuws attent op het bestaan van het verslag.
?
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Edje schreef:Of je maakt in "nieuws" alleen maar melding (en een link naar dat topic) van het feit dat in het bestaande topic foto's en een verslag zijn te zien en lezen. Heb je alles toch mooi bij elkaar in één topic, het blijft dus overzichtelijk en je maakt mensen via nieuws attent op het bestaan van het verslag.
Vind ik persoonlijk een zeer goede oplossing, met kanttekening dat ik ook andersom zou doen.

Dus:
Een verslag in "Nieuws" dat direct op slot gaat. Link naar het topic in "wedstrijden" waar misschien extra foto's staan en de aftertalk plaatsvindt. In dat topic kan dan genoemd worden wanneer het wedstrijdverslag in "nieuws" verschijnt, omdat (inderdaad) het topic eerder zal lopen dan het verslag klaar is.
Trainen is voor mensen zonder talent!
Plaats reactie