mtb reek

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Blij te horen dat je alsnog lekker hebt gereden Bas! Ik had juist het idee dat je er op het eind redelijk doorheen zat.
Eat, sleep, ride, repeat
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

Ik was wel moe, maar duidelijk minder moe dan de mensen die ik inhaalde :D
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Eat, sleep, ride, repeat
guido_gorisse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: zo 16 november 2003, 19:34
Mijn mountainbike: Scott Scale 710
Contacteer:

Goeie foto's Bommie :-q
Kom je ook een keer Amateurs klikken :wink:
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Als het wat dichterbij is en ik niet zo verdomd vroeg me bed er voor uit hoef! :wink:

Maar het is wel het plan om binnenkort gewoon een keer van alle klasses foto's te maken
Eat, sleep, ride, repeat
guido_gorisse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: zo 16 november 2003, 19:34
Mijn mountainbike: Scott Scale 710
Contacteer:

Bommie schreef:Maar het is wel het plan om binnenkort gewoon een keer van alle klasses foto's te maken
Das een lange dag, maar wel een tof plan.
Bert Urban
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: vr 14 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Ridley Tiger
Contacteer:

Vette shait ja! Eindelijk es een keer een redelijke start in Reek (net de valpartij ontweken, als ongeveer 50e het veld in). Ondanks mijn slechte benen redelijk gas kunnen geven en leuke gevechten met een paar lui gehad (wat er uiteraard nix toe doet als je 43e wordt, maar toch leuk). Uiteindelijk meer dan tevreden. Ik merk nu al dat als mijn duurconditie nog wat toeneemt in de loop van het seizoen ik dan zo nog zeker 10 plaatsen kan winnen, want aan het eind gaan die lui die net voor mij zaten gewoon te langzaam zeg! Heb er nog een paar ingehaald in de laatste ronde. Hulde aan Hanzie voor zijn eerste amateurwedstrijd, niet slecht. Jeff vertoont gelukkig ook progressie :lol: en uiteraard HULDE aan onze Aapjes die met gebroken stuurbord (foto!?) en dikke knie alsnog de race heeft voortgezet.

Denk trouwens dat ik de enige hier ben die niet gevallen is in de wedstrijd bij de amateurs :wink:
Gas op de plank Bert!
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Bert Urban schreef:Jeff vertoont gelukkig ook progressie :lol:
Tja tja, het is mijn eigen schuld, gewoon te weinig gedaan in de winter :cry: dat moet ik nu in gaan halen.
trainspotter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: za 16 augustus 2003, 13:10
Mijn mountainbike: Cube AMS HPC / Cube Elite HPC / Cube Litening HPC
Contacteer:

Bert Urban schreef:Ik merk nu al dat als mijn duurconditie nog wat toeneemt in de loop van het seizoen ik dan zo nog zeker 10 plaatsen kan winnen, want aan het eind gaan die lui die net voor mij zaten gewoon te langzaam zeg!
Ik was vast een van die lui :oops:, want in de laatste ronde kwamen er nog effe fijn drie gasten voorbij. Maar dat kwam ook wel omdat ik me in de derde ronde helemaal het schompes heb gefietst om bij een groep van een man of tien te komen, wat wel lukte gelukkig.
GerbenK
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: di 8 februari 2005, 12:16
Mijn mountainbike: Trek Stache 9 / Trek Checkpoint ALR5Driftless
Contacteer:

Lekker gekoerst in Reek. Na een weekje kwakkelen met de knie blij dat ik toch gestart ben en zonder noemenswaardige knieproblemen de wedstrijd uitgereden heb. Bij de start stond ik gelukkig rechts, en dus geen last van de kluwen amateurbikers aan de andere kant!
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Alle uitslagen staan inmiddels op http://www.mtb-reek.com
Eat, sleep, ride, repeat
Bert Urban
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: vr 14 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Ridley Tiger
Contacteer:

trainspotter schreef:Ik was vast een van die lui :oops:, want in de laatste ronde kwamen er nog effe fijn drie gasten voorbij. Maar dat kwam ook wel omdat ik me in de derde ronde helemaal het schompes heb gefietst om bij een groep van een man of tien te komen, wat wel lukte gelukkig.
Trainspotter, wat voor kleding had je aan en wat is je echte naam? Ik heb inderdaad nog wel wat lui gepakt voor het einde, onder andere een aantal die in een groepje van rond de 8 man reden.

Rogier
Gas op de plank Bert!
trainspotter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: za 16 augustus 2003, 13:10
Mijn mountainbike: Cube AMS HPC / Cube Elite HPC / Cube Litening HPC
Contacteer:

Bert Urban schreef:Trainspotter, wat voor kleding had je aan en wat is je echte naam? Ik heb inderdaad nog wel wat lui gepakt voor het einde, onder andere een aantal die in een groepje van rond de 8 man reden.
Ik heet Ronald van den Bos -http://www.mtbr.nl-, startnr. 241 en reed dit keer voor het eerst in de kleding van Bikezone. Op http://www.bikezone.nl kun je wel zien hoe die kleding eruit ziet. Het vloekt in elk geval mooi met m'n blauwe Specialized Stumpjumper. :-q
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

Hee, Ronald, ga je in Valkenburg dit keer wel op me wachten?
trainspotter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: za 16 augustus 2003, 13:10
Mijn mountainbike: Cube AMS HPC / Cube Elite HPC / Cube Litening HPC
Contacteer:

Exar schreef:Hee, Ronald, ga je in Valkenburg dit keer wel op me wachten?
Ja, dat heb jij nog tegoed geloof ik hè? Ik heb trouwens een erg ruig litteken overgehouden aan die schuiver aldaar. 8) Toen was ik wel wat beter in vorm dan nu. Komende Valkenbike kan ik er helaas niet bijzijn, dan probeer ik namelijk de Transalp te volbrengen.
Plaats reactie