Hel van Groesbeek festival 25 juni

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
RRL
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 13 januari 2010, 00:11

Als je als junior bij de 75min staat ingeschreven en je bent ook nog student doe je dan automatisch mee met het NSK? Met de inschrijving heb ik hier niets over kunnen vinden.
mac79
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 26 december 2007, 21:38
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2010

RRL schreef:Als je als junior bij de 75min staat ingeschreven en je bent ook nog student doe je dan automatisch mee met het NSK? Met de inschrijving heb ik hier niets over kunnen vinden.
Volgens mij wel als je ingeschreven bent voor het NSK. Daar kun je je licentienr. invullen zodat je ook punten krijgt voor de nl-cup.
Dreezz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 966
Lid geworden op: di 11 februari 2003, 19:47
Mijn mountainbike: C'dale fsi carbon 1 '15

hoe verhoudt dit rondje van 10km zich tot dat van de Hel van Groesbeek (35km rondjes)?
veel pittiger op alle fronten, of toch ook wel vergelijkbaar?
zijn de hoogtemeters al bekend?

ik was van plan de raid des haute fagnes te gaan rijden, maar qua planning en uitgerust zijn wordt dat lastig (lees: daar zie ik wat tegenop).
dus overweeg ik deze wedstrijd, de 150 minuten.
heb helaas het bonnetje voor 2,50 korting weggegooid omdat ik de rdhf op de agenda had staan. #nederlandermodus=aan: dus als iemand nog een bonnetje heeft waar ie niets mee doet hoor ik het graag ;-).
mac79
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 26 december 2007, 21:38
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2010

Dreezz schreef:hoe verhoudt dit rondje van 10km zich tot dat van de Hel van Groesbeek (35km rondjes)?
veel pittiger op alle fronten, of toch ook wel vergelijkbaar?
zijn de hoogtemeters al bekend?

ik was van plan de raid des haute fagnes te gaan rijden, maar qua planning en uitgerust zijn wordt dat lastig (lees: daar zie ik wat tegenop).
dus overweeg ik deze wedstrijd, de 150 minuten.
heb helaas het bonnetje voor 2,50 korting weggegooid omdat ik de rdhf op de agenda had staan. #nederlandermodus=aan: dus als iemand nog een bonnetje heeft waar ie niets mee doet hoor ik het graag ;-).
Gewoon naar Groesbeek komen allemaal ;-) geen verre reis of overnachting en hartstikke leuk ! :-) de code is "Pijn is Fijn". Op dit moment is het rondje 8 km met 225 hoogtemeters per ronde maar dit kan nog iets meer worden.
tukker1977
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 1 april 2012, 20:16
Mijn mountainbike: Trek Procaliber

ik twijfel nog. Vooral omdat het parcours zo heftig lijkt te zijn. moet de maandag erop gewoon weer werken.
hoeveel deelnemers zijn en doorgaans en tot wanneer kun je je inschrijven?
mac79
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 26 december 2007, 21:38
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2010

tukker1977 schreef:ik twijfel nog. Vooral omdat het parcours zo heftig lijkt te zijn. moet de maandag erop gewoon weer werken.
hoeveel deelnemers zijn en doorgaans en tot wanneer kun je je inschrijven?
Gewoon lekker komen biken joh, zo gevaarlijk is het nou ook weer niet ;-) voorinschrijven kan tot 18 juni.
JasperGr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: zo 23 november 2014, 20:45

Is er eventueel een filmpje van het parcour?
mac79
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 26 december 2007, 21:38
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2010

Over 2 weken is ons festival-weekend met wedstrijden voor jong en oud! Voor-inschrijven kan nog tot 18 juni. Op de dag zelf is inschrijven beperkt mogelijk ivm het aantal extra tijdwaarnemingschips. Ook zal het duurder zijn dan online-inschrijven en staan KNWU licentiehouders niet in het eerste vak bij dag-inschrijving. Wil je dus zeker zijn van deelname schrijf je dan nu nog in via http://www.mtbgelderlandzuid.nl/festival/" onclick="window.open(this.href);return false; ! Hopelijk tot over 2 weken voor een prachtige wedstrijd op een geweldige locatie!
tukker1977
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 1 april 2012, 20:16
Mijn mountainbike: Trek Procaliber

Ik zie dat er startlijsten op de site staan, helaas doen er maar een handje vol funklasse deelnemers mee of is het aantal inschrijvingen enorm gestegen afgelopen weken?
mac79
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 26 december 2007, 21:38
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2010

tukker1977 schreef:Ik zie dat er startlijsten op de site staan, helaas doen er maar een handje vol funklasse deelnemers mee of is het aantal inschrijvingen enorm gestegen afgelopen weken?
Het valt ons ook tegen qua deelnemers, op dit moment zijn er zo'n 300 deelnemers ongeveer evenredig verdeeld over de 3 afstanden.
mac79
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 26 december 2007, 21:38
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2010

JasperGr schreef:Is er eventueel een filmpje van het parcour?
AUB ;-)

https://www.facebook.com/helvangroesbee ... 4209351229" onclick="window.open(this.href);return false;
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Ik zie in het filmpje niet echt technische afdalingen waar ik eerder bang voor ben gemaakt, vandaar ook niet ingeschreven.

Zelfde weekend is ook de Hel van Ede Wageningen, de Hautes Fagnes marathon en de Rursee Marathon in Duitsland.
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

mac79 schreef:
tukker1977 schreef:Ik zie dat er startlijsten op de site staan, helaas doen er maar een handje vol funklasse deelnemers mee of is het aantal inschrijvingen enorm gestegen afgelopen weken?
Het valt ons ook tegen qua deelnemers, op dit moment zijn er zo'n 300 deelnemers ongeveer evenredig verdeeld over de 3 afstanden.
Dat vind ik echt heel jammer want ik vind het een heel mooi concept. Heb 'vroeger' met heel veel plezier meegedaan aan de Bergraces en heb daarom ook veel zin in dit festival. Ik snap ook niet goed waarom de marathon van Groesbeek binnen 10 minuten vol zit, en hier relatief weinig deelnemers komen. Dat kan niet alleen de concurrentie van die andere marathons zijn want ik vermoed dat er veel Hel van Groesbeek marathon rijders niet naar doe marathons in België en Duitsland gaan (gezien het brede deelnemersveld).

Ik doe overigens mee met de 150 minuten en dat lijkt me hele een mooi race.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Ik mis toch veel nl cup rijders,..vraag me af of de meeste op de hoogte zijn dat deze meetelt, al is het voor mijn gevoel best goed gecommuniceerd.
mac79
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 26 december 2007, 21:38
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2010

Rayb81 schreef: Zelfde weekend is ook de Hel van Ede Wageningen, de Hautes Fagnes marathon en de Rursee Marathon in Duitsland.
Hel van Ede is een toertocht en die andere wedstrijden zijn in t buitenland. Als we als mountainbikers willen dat er in Nederland meer wedstrijden komen zullen we er zelf ook moeten starten. Ik denk dat wij het ten opzichte van de NL-cup wedstrijden niet eens zo slecht doen maar met de deelnemersaantallen van nu kan je gewoon geen wedstrijden organiseren.
Plaats reactie