Nationale mtb cup

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
Sjefkoning
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: za 4 september 2010, 16:33

Ok, dank mannen! Ik heb mij inmiddels ingeschreven, ik ga het wel merken. Nooit eerder gereden, lijkt me een mooi parcours.

Is de start vaak berg op? Ook mooi moment om meer naar voren te kunnen rijden.
to0n
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 492
Lid geworden op: di 14 augustus 2012, 21:05
Mijn mountainbike: Canyon #2

Sjefkoning schreef:Ok, dank mannen! Ik heb mij inmiddels ingeschreven, ik ga het wel merken. Nooit eerder gereden, lijkt me een mooi parcours.

Is de start vaak berg op? Ook mooi moment om meer naar voren te kunnen rijden.
Start is niet echt meer berg op. Voorheen was dat wel met de klim langs Snowworld. Tegenwoordig gaat het na een paar bochten direct single-track met wat steile pukkeltjes...
Kon ik maar wennen aan het knarsen van modder tussen mijn tanden...
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Mmm vandaag Honselersdijk gereden. Was heel veel draaien en keren met heel veel aangelegde hindernissen die best lastig waren. Op dit rondje was inrijden vrij belangrijk en dat lukt helaas niet door de wedstrijd van de amateurs. Eerste ronde leek nergens op en was ik alleen aan het vloeken op het rondje maar naarmate het beter ging werd het eigenlijk best leuk. Was anders dan wat we gewend zijn. Kortom totaal anders dan verwacht maar toch best wel leuk. Wel werd duidelijk dat dit rondje niet behoort tot mijn sterkste :)
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

Alsnog knap gedaan, wat ze daar gemaakt hebben - het had voor mij ook wel een bochtje of twee, drie (zes, zeven) minder gemogen, maar qua steenwerk zijn ze daar echt goed bezig geweest!
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Heeswijk,...tja,..het is een wedstrijd,..maar daar hebben we het qua rondje dan ook mee gezegd. Qua organisatie gewoon prima. Wel heel erg groot startveld met 40 en 50+ en nieuwelingen. Ik heb er overigens nauwelijks last van gehad en ik starte vooraan deze grote groep,..dus je zou dan kunnen concluderen dat het wel kon. Geen idee hoe het voor de nieuwelingen was die achteraan startte. Kan me voorstellen dat dat geen succes was aangezien die de langzamere 40 en 50 plussers moeten inhalen en dat is op die smalle trails wel lastig
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

schepp schreef:Heeswijk,...tja,..het is een wedstrijd,..maar daar hebben we het qua rondje dan ook mee gezegd. Qua organisatie gewoon prima. Wel heel erg groot startveld met 40 en 50+ en nieuwelingen. Ik heb er overigens nauwelijks last van gehad en ik starte vooraan deze grote groep,..dus je zou dan kunnen concluderen dat het wel kon. Geen idee hoe het voor de nieuwelingen was die achteraan startte. Kan me voorstellen dat dat geen succes was aangezien die de langzamere 40 en 50 plussers moeten inhalen en dat is op die smalle trails wel lastig
Kan je het nog een wedstrijd noemen als de nr. 1 (bijna dan hé :wink: ) elke x dezelfde is?
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Bowiex schreef:
schepp schreef:Heeswijk,...tja,..het is een wedstrijd,..maar daar hebben we het qua rondje dan ook mee gezegd. Qua organisatie gewoon prima. Wel heel erg groot startveld met 40 en 50+ en nieuwelingen. Ik heb er overigens nauwelijks last van gehad en ik starte vooraan deze grote groep,..dus je zou dan kunnen concluderen dat het wel kon. Geen idee hoe het voor de nieuwelingen was die achteraan startte. Kan me voorstellen dat dat geen succes was aangezien die de langzamere 40 en 50 plussers moeten inhalen en dat is op die smalle trails wel lastig
Kan je het nog een wedstrijd noemen als de nr. 1 (bijna dan hé :wink: ) elke x dezelfde is?
dan hoeven we ook geen world cup mtb meer te doen he :-{ Bovendien des de meer uitdaging om harder te trainen en des de zoeter de overwinning als het een keer lukt.
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

:-q de juiste reactie! :D
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Ik zie nog geen uitslagen en bijgewerkte standen van de NL cup. Komen die nog voor komende zondag, de laatste NL cup wedstrijd?
Trek8000slr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 5 oktober 2009, 21:02
Mijn mountainbike: Cannondale F29 carbon 2 X0, Merida O'nine team issue 26"XO/XT, Cube GTC Agree Pro

Hoi Schepp waarschijnlijk niet. Groesbeek was een prachtige wedstrijd, maar door de opzet met wedstrijden op tijd is het een enorme klus om de uitslag te verwerken. Dit moet allemaal handmatig in excell gebeuren en daarna moet het alg klassement nog worden aangepast. Hier is een juylid in zijn vrije tijd al de hele week mee bezig.

We weten wel dat we in Apeldoorn ongeveer 45 minuten na iedere wedstrijd het eind klassement klaar kunnen hebben voor de prijsuitreiking. Verder zijn er 2 schrapresultaten welke in Apeldoorn na de wedstrijd ook nog verwerkt moeten worden.
fv1262
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 11:34

heren,
inderdaad mijn collega jurylid heeft afgelopen week handmatig de klassementen bij gewerkt. uiteraard zijn de punten van Groesbeek ook meegenomen in de startopstelling. we denken inderdaad 30 minuten nodig te hebben na iedere wedstrijd om de klassementen bij te werken en daarna over te gaan naar de prijsuitreiking.
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

Alleen sta ik nog altijd niet in de uitslag!
Yenssen
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 13 juni 2010, 12:08

Trek8000slr schreef: Hier is een juylid in zijn vrije tijd al de hele week mee bezig.
Dat is een aardige digibeet dan, dat jurylid :(
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Yenssen schreef:
Trek8000slr schreef: Hier is een juylid in zijn vrije tijd al de hele week mee bezig.
Dat is een aardige digibeet dan, dat jurylid :(
Nou ik denk dat het echt wel veel werk is want ik zag al wat rare dingen in de uitslagen en die moet je er allemaal handmatig uitfilteren. Dan heb je nog rijders waarvan de naam verkeerd gespeld is oid,..moet je ook weer filteren.Alle leeftijden zitten door elkaar etc etc. Bovendien moet het ook allemaal kloppen aangezien de definitieve uitslag zondag al bekend moet zijn. Er is dus vrijwel geen tijd om nog uitslagen te corrigeren. Het was wellicht niet het handigste moment voor deze piot,..maar het zal vast goedkomen voor zondag :-q
Laatst gewijzigd door schepp op vr 30 juni 2017, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Trek8000slr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 5 oktober 2009, 21:02
Mijn mountainbike: Cannondale F29 carbon 2 X0, Merida O'nine team issue 26"XO/XT, Cube GTC Agree Pro

@ Yenssen het is zeker geen digibeet en als jij een betere oplossing weet we staan altijd open voor
mensen die willen helpen.
Plaats reactie