streetrace competitie Noord - Oost Nederland

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
polderman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 256
Lid geworden op: wo 20 juli 2011, 22:29
Mijn mountainbike: Giant XTC

De uitslagen slaan nergens op vindt ik . zou 2 keer gestopt zijn, terwijl ik zeker weet dat het uitgereden heb .
gelukkig hebben we de foto's nog . Ik bedank me dan ook voor de rest van de wedstrijden
fv1262
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 11:34

Polderman,
misschien moet je de werkelijke uitslagen eerst opvragen alvorens een oordeel te trekken.
en ja je hebt gelijk we hebben nog geen website. dit is bewust 2017 zou voor de organisatoren een jaar zijn om te leren en te kijken of er animo is voor een dergelijke competitie.
misschien is er iets mis met je transponder? en protesteer bij de organisatie en niet online helpt immers niet hier zullen we het niet oplossen
KUNK
All rounder
All rounder
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 22:41
Mijn mountainbike: Scott Scale 900RC
Contacteer:

Mooi evenement.
Top georganiseerd.
Uitslagen en klassementen:
http://Www.streetraceoldebroek.nl/klassement-competitie" onclick="window.open(this.href);return false;
Fortune favors the brave!
fv1262
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 11:34

eerst volgende wedstrijden:
woensdag 30 augustus Havelte.
zaterdag 2 september Oldebroek open kampioenschap en avond wedstrijd.
inschrijven via http://www.inschrijven.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
fv1262
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 11:34

ATB vereniging Oldebroek is al weer druk met de planning voor 2018. ook dan willen zij uiteraard weer een streetrace organiseren. vandaag even contact gehad met hen. zij vragen zich af of Hemelvaartsdag niet een mooie optie is. graag vernemen zij via dit medium of jullie deze dag ook een goede keuze vinden.
KUNK
All rounder
All rounder
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 22:41
Mijn mountainbike: Scott Scale 900RC
Contacteer:

Hoe laat is de start in Franeker zondag?
Fortune favors the brave!
KUNK
All rounder
All rounder
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 22:41
Mijn mountainbike: Scott Scale 900RC
Contacteer:

Nieuws uit Franeker:

Ons programma vangt om 12:30 uur aan met de knock-out Sprintrace (Eliminator). Hierin wordt er per categorie gereden en zijn er aparte prijzen. Dit onderdeel is niet verbonden aan de competitie. Om 15:00 uur start de jeugd met de Shortcross van 15 min. en om 15:30 uur alle overige categorieën voor 30 min.

De shortcross is de finale van de MTB Streetrace Competitie NO Nederland. Deze is korter als op inschrijven.nl staat aangegeven, vanwege de Sprintrace voorafgaand. Het parcours van de Sprintrace is +/- 500 meter, dat van de Shortcross ruim 1 km.
Fortune favors the brave!
KUNK
All rounder
All rounder
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 22:41
Mijn mountainbike: Scott Scale 900RC
Contacteer:

Jammer dat het in Franeker maar een half uur koersen is.
Eigenlijk moeten FUN en Licentie apart starten net als in de andere 7 races. En moet de race zeker 45 minuten duren (tot een uur).
Voor 30 minuten rij ik niet naar Franeker ook al sta ik derde licentie rijders:-(
Juist de finale moet een goede echte wedstrijd zijn!
Fortune favors the brave!
Plaats reactie