Veluwse wintercompetitie

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Gebruikersavatar
XC-Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 242
Lid geworden op: ma 11 juli 2011, 09:49
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 -> Specialized Stumpjumper HT Expert WorldCup

Let op!! Wedstrijd in Harderwijk is afgelast ivm de slechte voorspellingen. Omdat de jeugd al vroeg start is dit nu al bekend gemaakt op Facebook en wordt niet afgewacht hoe het daadwerkelijk zal zijn morgen. Jammer maar begrijpelijk. Het rondje zal misschien nog wel te doen zijn maar veilig met de auto in Harderwijk komen kan lastig zijn.
Ik hoop dat er aan het einde van de competitie nog een herkansing komt.
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

Kreeg net n app idd, was al bang voor slecht weer op de weg en geen winterbanden op de auto nu. Dan maar morgenochtend starten vanaf huis op de bike training meepakken
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

waarschijnlijk is het morgen prachtig zonder ijzel want de kami zit er vrijwel altijd gruwelijk naast,...
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

Nou, kan niet anders zeggen dan dat dit een terechte beslissing is van de organisatie! Vanmorgen een paar uurtjes op de Utrechtse Heuvelrug gereden (vanwege de afgelasting maar als alternatief) en het werd richting het einde van de ochtend steeds gladder op de tracks. Nu waren er slechts weinig bikers op deze tracks, dus als we met enkele honderden deelnemers over het parcours in Harderwijk waren gegaan had dat zeker geen pretje geweest denk ik.
Thierry le Brun
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 16:32

Kom net uit de harderwijker bossen. Heb bijna 3 uur met de cx rondgereden en zolang er maar een paar sporen waren was er niks aan de hand maar alles wat platgereden of gelopen was was spekspiegelglad.
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1398
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

Het ging de organisatie niet zo zeer om het parcours, maar meer om de veiligheid van de deelnemers onderweg naar Harderwijk (als ik het bericht op Facebook goed interpreteer).
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 15 augustus 2007, 11:52
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

aankomend weekend ziet het er ook niet best uit
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

is dat rondje in Nunspeet leuk ik had Harderwijk wel willen doen en dit ligt er vlakbij. Rondom Harderwijk is het nl singletrackparadijs, Nunspeet omgeving ken ik alleen van toertochten. Als het vnl slalommen tussen linten is dan sla ik m liever over nl
tukker1977
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 1 april 2012, 20:16
Mijn mountainbike: Trek Procaliber

Zal het doorgaan morgen ??
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

Ik ben er morgen in elk geval niet bij; andere, zakelijke, verplichtingen. Ik denk ook niet dat ik er veel zal missen... De kans dat het een droog rondje rijden wordt, lijkt me vrij klein :-?
Gebruikersavatar
XC-Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 242
Lid geworden op: ma 11 juli 2011, 09:49
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 -> Specialized Stumpjumper HT Expert WorldCup

Iemand een update over de status van het parcours? Het is hier in Zeddam en ook in Arnhem nog een groot drama met veel smeltende sneeuw en dus bagger.
Nunspeet is ruim een uur rijden voor mij en wil dat best doen als het enigszins redelijk is maar heb zo mijn twijfels..
Erik89
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: do 31 maart 2011, 09:30
Mijn mountainbike: Top Fuel
Contacteer:

Op facebook schrijven ze dat het doorgaat
lochnes
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: do 24 december 2015, 23:06

was weer een mooi rondje. lag et prima bij op een klein stukje van max 50 meter modder na, dat kun je ook als technisch stukje zien. kon de sneeuw/tegenbui die we een 10 minuten na de start kregen ook nog wel hebbem.
ook wel echt een leuk rondje en wel een mooie om erin te houden, gewoon lekker de ruimte en wel mooie singletrack met wat venijnige klommetjes en wat afdalingen die je niet volgas kon nemen omdat je onderaan haaks de bocht om moest, en nog een lekker race stuk om de plas heen dus voldoende afwisseling.
waren wel wat minder mensen dan anders, begint de winter te tellen?
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

was weer fijn vandaag! Met 5min30 wel kort rondje waarbij achterblijvers soms wat lastig in te halen waren net als in Apeldoorn.
Gebruikersavatar
XC-Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 242
Lid geworden op: ma 11 juli 2011, 09:49
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 -> Specialized Stumpjumper HT Expert WorldCup

Deventer was leuk inderdaad. Beetje kort en ook wat saaie rechte stukken. Maar het is al heel mooi dat er überhaupt wat georganiseerd wordt.
De laatste 2 komen er alweer aan. Loenen is een leuk rondje en Lunteren een topper. Zin in!
Plaats reactie