Veluwse wintercompetitie

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
t-8one
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 753
Lid geworden op: za 17 september 2005, 19:25
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei & Salsa Moto Rapido
Contacteer:

jorryt schreef:Ik wil ook meedoen maar ik snap niet zo goed wat de kosten voor mij zijn. Ik doe 1 keer mee dus sowieso 3,-. Ik heb een chip van mezelf dus moet ik dan ook nog de 15 euro betalen voor het nummer?
Je moet een stuurbordje kopen met een chip erin, andere chips van bijvoorbeeld mylaps werken niet.
Als je op de website van de mtb-competitie naar inschrijven gaat kun je exact zien wat de kosten zijn.

https://mtb-competitie.nl/inschrijven/v ... tegorie-6/" onclick="window.open(this.href);return false;
jorryt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: di 1 november 2016, 17:48

Owh 8 euro is nog makkelijk te overzien. Indien ik een wiel heb rijd ik.
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 303
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

Het lukt mij helaas niet er bij te zijn morgen. De vrouw des huizes moet een dagje werken, dus ben ik 'veroordeeld' tot de 2 kleine blagen :D
Of het echt erg is dat ik niet kan, valt nog te bezien. Ik ben erg benieuwd hoe de ondergrond er bij ligt na alle regen van de afgelopen dagen. Afgelopen zaterdag zat ik in het nabij gelegen Landal park en heb van daaruit de 'MTB' route van Hattem gereden. Deze lag er zo goed als droog bij, terwijl het de dagen voor het weekend toch echt niet droog was. Op zich biedt dat hoop voor morgen, maar de hoeveelheid neerslag was de afgelopen dagen wel wat hoger (en natuurlijk een optelsom met de neerslag vorige week). Ik ben benieuwd naar de ervaringen achteraf...
Gebruikersavatar
XC-Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 242
Lid geworden op: ma 11 juli 2011, 09:49
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 -> Specialized Stumpjumper HT Expert WorldCup

Afgelopen dag en nacht waren ook drama. Ik beslis morgenvroeg wel. als het vandaag redelijk blijft (lijkt er wel op) en het morgenvroeg acceptabel is en het parcours inderdaad goed tegen water kan dan ga ik er voor. Maar een modderbad zoals Apeldoorn vorig jaar sla ik ff over..
jorryt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: di 1 november 2016, 17:48

Het parcours kan erg goed tegen water.
tukker1977
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 1 april 2012, 20:16
Mijn mountainbike: Trek Procaliber

Wellicht doet de organisatie nog uitspraak op Facebook over de gesteldheid van het parcours vanavond of morgenvroeg.
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

parcours gaat echt het probleem niet zijn. Vandaag droog geweest en ook morgen droog. Parcours zal vrijwel droog zijn, zoals al eerder aangeven is het voornamelijk zandgrond. Ik rij morgen gewoon met speedking en raceking,..niet omdat het moet,..maar gewoon omdat het kan,...hoop ik :)
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Jup,....droog parcours en ook een heel leuk rondje. Was eigenlijk wel verrast door het rondje, leuke afwisseling van powerstukken en technische passages. Gewoon op race en speedking gereden dus degene die thuis zijn gebleven om modder en regen, die kunnen nu spijt gaat voelen. Gemiste kans :)
Gebruikersavatar
XC-Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 242
Lid geworden op: ma 11 juli 2011, 09:49
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 -> Specialized Stumpjumper HT Expert WorldCup

Was inderdaad een boven verwachting leuk parcours met alles er in. En kurkdroog en heerlijk weertje. Ook best aardig gereden, in ieder geval met plezier en niet eens zo traag. Haha. Wel ff bij die rockgarden staan twijfelen met verkennen maar als je er eenmaal een keer vanaf bent geweest is het prima en ging het ook elke ronde goed. Nu alweer zin in de volgende.
Gebruikersavatar
jwolfkamp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 303
Lid geworden op: vr 17 oktober 2014, 11:44
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2019
Contacteer:

Goed te horen dat het mooi was vandaag! Het weer was ook erg lekker, dus jammer dat ik vandaag niet kon... De volgende keer ben ik weer van de partij voor een mooi plekje in het klassement (hoop ik) :evil:
Reinhard
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: wo 15 juli 2009, 14:20
Mijn mountainbike: Canyon GC SLX XO 2*10

Dank aan de gevonden voorwerpenbak bij de vereniging. Schoenen vergeten en gelukkig lag er een paar dat net een maatje te klein was. Dus na een minuutje balen alsnog op de fiets om even warm te rijden.
13:00 was het de beurt aan de 35+ klasse, ik kon goed meekomen met de start en zo op een prima positie het bos in. We reden met 3 man net een tandje minder als de top, had ik daar overheen moeten gaan?? Ik dacht even van wel maar volgens mij had ik mezelf dan alleen maar opgeblazen. We reden voor positie 8 en ik kon goed volgen. Na 50 minuten in het wiel hangen ben ik in het bos 1 keer aangegaan met een klein sprankje hoop dat ik het gaatje zou kunnen trekken. Dit was niet het geval en dus als slachtvee naar de laatste bocht waar ik de sprint voor P8 weg gaf. Toch een heerlijke race gereden op een verassend leuk parcours. Bedankt voor de organisatie!!
Pascal01
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 22 november 2016, 11:10

Is er iemand die foto's van cat6 van afgelopen zaterdag heeft gezien?
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Pascal01 schreef:Is er iemand die foto's van cat6 van afgelopen zaterdag heeft gezien?
dat ging te hard, de fotograaf lukte het niet om de renners op de gevoelige plaat vast te leggen.
Gebruikersavatar
alero
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: za 5 maart 2011, 18:49

Wat voor parcour kunnen we op op 3 december in Apeldoorn verwachten?
Gebruikersavatar
XC-Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 242
Lid geworden op: ma 11 juli 2011, 09:49
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 -> Specialized Stumpjumper HT Expert WorldCup

alero schreef:Wat voor parcour kunnen we op op 3 december in Apeldoorn verwachten?
"vaste" rondje in het Orderbos op vooral eigen terrein. Niet al te lang, stukje gras, draaien en keren tussen de bomen en flink wat technische secties (drop-off, rockgarden, trapje van boomstammen en stenen, zandbak etc. )
Plaats reactie