city wall cross franeker 20 september

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
ktmmer
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: do 23 juli 2009, 21:37
Mijn mountainbike: ktm master lc / / santos scc02 / ktm myroon

Komende zondag, 20 september 2015, is het zover...de derde editie van de Franeker City Wall Cross. Een uniek mountainbike evenement in het historisch centrum van Franeker. De start is op het heilige kaatsgras van it Sjûkelân, vervolgens gaat het parcours door het oudste studentencafé van Nederland, de Bogt fen Guné en natuurlijke hoogteverschillen moeten worden overwonnen op het Westerbolwerk.
Het evenement is in twee onderdelen opgesplitst, de knock-out sprintrace en de korte cross. Van jong tot oud, van liefhebber tot ervaren wedstrijdrijder...iedereen is welkom. Er zijn prijzen beschikbaar voor diverse leeftijdscategorieën en voor zowel licentiehouders en niet-licentiehouders. In totaal wordt er een prijzenpot van € 800,00 verdeeld.
Twijfel niet, schrijf je in en kom zondag naar Franeker om aan dit prachtige mountainbike evenement mee te doen. Inschrijving kan via de volgende link: http://www.agrarischedagenfraneker.nl/o" onclick="window.open(this.href);return false;…/ad-city-wall-cross/
als je doet wat je altyd hebt gedaan, krijg je ook wat je altyd hebt gekregen
Jornt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 304
Lid geworden op: wo 24 maart 2010, 21:11
Mijn mountainbike: Giant XTC Composite 1 2014, Cube Reaction Race 2012

Lijkt me leuk! Ingeschreven :-D
Plaats reactie