Cross-duathlon "postbankloop" za 26 september

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
mrkoetje
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: di 9 oktober 2012, 11:36
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.6 2022
Contacteer:

Ik ben een klein jaar uit de running geweest door reuma klachten, maar sinds een maandje weer aan het knallen.
Ik heb samen met een vriend me ingeschreven voor de Cross-duathlon "postbankloop" op 26 september as.
Hij doet het hardlopen, iets van 9km, waarna ik bijna hetzelfde parcours 2 x MTB (ca 18km en 750 hm) waarna hij weer een km of 4 hardloopt. het is een wedstrijd setting, dus ik vind het spannend.

Nog meer forummers hier die hieraan meedoen solo of in duo? of hier een keer eerder aan meegedaan hebben? ik ben erg nieuwgierig naar hoe zwaar het zal zijn. aan de hm te zien pakken ze elke heuvel die er is in het rozendaalse bos en de posbank ;)
Nooit meer op je bek, op een single TREK
Martinezz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 247
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 18:00
Mijn mountainbike: Bianchi Methanol sx 29.5

Ik doe solo mee is mijn eerste duathlon wedstrijd gaat wel zwaar worden hier in Leiden kan je bijna geen hoogte meters trainen.
Gebruikersavatar
Retep87
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1168
Lid geworden op: wo 25 oktober 2006, 11:13
Mijn mountainbike: BMC FS02/ragley piglet II/On One Inbred

Ik doe ook weer mee, vorig jaar goed bevallen!
Alleen die hm's is zwaar overdreven. Tis wel zwaar maar er zitten ook vlakke herstelstukken in.
kevmori
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 764
Lid geworden op: di 14 februari 2006, 11:35
Mijn mountainbike: Cannondale Carbon Flash 3

Mooi evenement, zeker een aanrader. Ook even de link http://posbankloop.nl/cross-duathlon/" onclick="window.open(this.href);return false;
Robert-JanS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 294
Lid geworden op: di 27 november 2012, 22:19
Mijn mountainbike: Merida FLX-3000Disc

Ik ga ook, solo lange afstand. Mijn vrouw doet doe solo korte afstand!

Eerste keer, ben zeer benieuwd..
Dreezz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 966
Lid geworden op: di 11 februari 2003, 19:47
Mijn mountainbike: C'dale fsi carbon 1 '15

Ik doe ook weer mee, lange afstand (vorig jaar was er geen keuze).
ik schrok even toen ik de startpost las, wat hardlopen betreft... het is niet 9+4, maar 7 en 3.
Als de afsluitende km's net zo zijn als vorig jaar... bereid je dan maar voor op wandelen en lijden, want dat was erg steil. Ik heb wel begrepen dat er wat wijzigingen zijn, dus ik hoop dat ze wat milder zijn.
Vorig jaar werden we overigens in de eerste ronde verkeerd geleid, en moesten dus een extra x uit het dal hardlopen.
de fietsronde (van vorig jaar, geen idee of die nu vergelijkbaar is) had ik inderdaad iets technischer en pittiger ingeschat. was goed te doen.

Pittige run-bike-run, maar/dus ik heb er wel van genoten!
Laatst gewijzigd door Dreezz op di 15 september 2015, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
faxe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2784
Lid geworden op: vr 16 juli 2004, 18:10
Contacteer:

Er is ook een apart topic voor off road duathlon/triahtlons: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... &start=660" onclick="window.open(this.href);return false;
Dreezz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 966
Lid geworden op: di 11 februari 2003, 19:47
Mijn mountainbike: C'dale fsi carbon 1 '15

I know, maar daar gebeurt zo weinig ;-)
mrkoetje
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: di 9 oktober 2012, 11:36
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.6 2022
Contacteer:

leuke ervaring! voor het eerst een wedstrijdvorm meegemaakt. Ik had geen idee hoe hard ik hoe lang kon, dus gewoon op stevig (eigen) tempo gefietst.(lopen deed mijn maat) ik was zeker niet snel, maar ook niet de langzaamste. Had naderhand nog voldoend k racht en energie over maar goed. bike/sport nog maar 2 jaar en herstel net 2 maand van een jaar niet sporten door reumaklachten dus meedoen was al een prestatie voor mij! goede organisatie. volgend jaar maar even goed trainen op kracht/hoge hartslag om leuk mee te kunnen doen.
Nooit meer op je bek, op een single TREK
Plaats reactie